Witam wpadlem na dosc ciekawy przedmiot do codmoda jednak nie umiem poradzic sobie z jego funkcja. Ma to wygladac w ten sposob: gdy atakujacy strzeli w ofiare, ma jej odejmowac jeden naboj z magazynku. Jak cos takiego wykonac?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Odejmowanie/dodawanie nabojow w broni
#2
Napisano 31.05.2014 18:04
Rejestrujesz event Ham_TakeDamage, sprawdzasz czy atakujący ma perk, a następnie za pomocą cs_get_weapon_ammo
i cs_set_weapon_ammo
odejmujesz amunicję w magazynku ofiary.
#3
Napisano 31.05.2014 18:08
Rejestrujesz event Ham_TakeDamage, sprawdzasz czy atakujący ma perk, a następnie za pomocą cs_get_weapon_ammo
i cs_set_weapon_ammo
odejmujesz amunicję w magazynku ofiary.
jak wykonac perk to wiem, chodzi mi o dokladna funkcje jak to ma wygladac
. Probowalem to ogarnac ale albo mi zerowalo calkowicie magazynek ofiary albo po odjeciu byl bug i ofiara nie mogla juz potem strzelac.
#4
Napisano 01.06.2014 22:12
new wid=get_user_weapon(this);
new weaponname[32], weid;
get_weaponname(wid, weaponname, 31);
weid=find_ent_by_owner(-1, weaponname, this);
if(weid){
cs_set_weapon_ammo(weid, 10);
}
Ham_TakeDamage
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(!random(10) && damagebits & (1<<1))
{
new wid=get_user_weapon(this);
new weaponname[32], weid;
get_weaponname(wid, weaponname, 31);
weid=find_ent_by_owner(-1, weaponname, this);
if(weid){
cs_set_weapon_ammo(weid, 10);
}
}
return HAM_IGNORED;
}
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod














