Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CS:GO

Czy i jak edytowac gamemodes_server.txt.example

cs:go

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 erka

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:114
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 29.05.2014 12:54

CZy dodając mapy na serwer musze edytotać plik gamemodes_server.txt.example?
Posiadam tryb gry Turniejowy
 
Mój mapcycle:

awp_india_csgo

cs_italy

cs_assault

cs_downtown

cs_agency

de_seaside

de_dust

de_aztec

de_dust2

de_train

de_inferno

de_nuke

de_mirage

de_cache

workshop/238763714/de_toscan
 
Mój gamemodes_server.txt.example

// To use this file, rename it to GameModes_Server.txt

//

// Values here override the default gamemodes.txt 



"GameModes_Server.txt"{"gameTypes"{"classic"{"gameModes"{



/////////////////////////////////////////

// COMPETITIVE

/////////////////////////////////////////

"competitive"{





"maxplayers" "11" // Note that maxplayers doesn't go in the convar block.

// Another way to set maxplayers is to add -maxplayers_override XX to the cmd line.

"exec"

{

// Any config files listed here will be executed after the ones in gamemodes.txt.



"exec" "server_last.cfg" 

}



"mapgroupsMP" // List of mapgroups valid for this game mode ( competitive )

{

"mg_bomb_se" ""

}





}

/////////////////////////////////////////

// CASUAL

/////////////////////////////////////////

"casual"{







"maxplayers" "30"



"exec"

{

"exec" "server_last.cfg"

}



"mapgroupsMP" // List of mapgroups valid for this game mode ( casual )

{

"mg_bomb_se" ""

}







}}}"gungame"{"gameModes"{



/////////////////////////////////////////

// ARMS RACE

/////////////////////////////////////////

"gungameprogressive"{







"maxplayers" "10"



// These are the configs that get executed when a game mode of this type is created

"exec"

{

"exec" "server_last.cfg"

}



"mapgroupsMP"

{

"mg_armsrace" ""

}



"weaponprogression_ct"

{

"deagle" { "kills" "5" }

"awp" { "kills" "5" }

"knifegg" { "kills" "1" }

}



"weaponprogression_t"

{

"deagle" { "kills" "5" }

"awp" { "kills" "5" }

"knifegg" { "kills" "1" }

}







/////////////////////////////////////////

// DEMOLITION

/////////////////////////////////////////

"gungametrbomb"

{





"maxplayers" "10"



// These are the configs that get executed when a game mode of this type is created

"exec"

{

"exec" "server_last.cfg"

}



"mapgroupsMP"

{

"mg_demolition" ""

}



"weaponprogression_ct"

{

"m4a1" { "kills" "1" }

"awp" { "kills" "1" }

"Scar20" { "kills" "1" }

}



"weaponprogression_t"

{

"ak47" { "kills" "1" }

"awp" { "kills" "1" }

"g3sg1" { "kills" "1" }

}





}}}}



//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

// Map groups

//

// To use a mapgroup, it needs to be defined in a keyvalues

// block such as the example below, as well as listed in the 

// 'mapgroupsMP' block within the game mode that will run it,

// such as the example above.

//

// Then launch the server with '+mapgroup MAPGROUPNAME'

//

// Example:

//

// srcds -game csgo +game_mode 1 +mapgroup mg_bomb_se +map de_nuke_se

//

//

// Check the developer wiki for updated community info

// https://developer.valvesoftware.com/wiki/Counter-Strike:_Global_Offensive_Dedicated_Servers

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////





"mapgroups"

{

"mg_bomb_se" // mapgroup definition

{

"name" "mg_bomb_se"

"maps"

{

"de_dust_se" ""

"de_dust2_se" ""

"de_nuke_se" ""

"de_train_se" ""

"de_inferno_se" ""

"de_aztec_se" ""

}

}

}

}

 
I pytanka:
1 Czy dodając mapy nie zmieniać tego pliku 
2 Czy trzeba zmienić nazwe pliku z gamemodes_server.txt.example na gamemodes_server.txt 
3 Czy za zmianą nazwy pliku jest konieczność dodania jakiegos innego exec.cfg?
4 Jeśli trzeba zmienić to w jaki sposób? Czy moglibyście mi pokazać np zrobić pod wzgledem mojego mapcycle grupe map (tak jak miałoby to wyglądać).

Użytkownik erka edytował ten post 29.05.2014 13:01

  • +
  • -
  • 0

#2 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 31.05.2014 10:07

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cs:go

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych