Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Nekro a wskrzeszanie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ooze

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:82
  • GG:
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 11.08.2009 12:44

proszę kogos kto wie czemu wskrzeszajac nekro graczy zawsze maja 25 hp nie zaleznie od tego ile inteligencji ma nekro... jesli ktos wie jak poprawic ten maly irytujacy blad to proszę o kod z poprawka...

z gory dziekuje

p.s. wersja DM : 5.9l
  • +
  • -
  • 0

#2 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 11.08.2009 13:08

Jest cvar na ilość HP po wskrzeszeniu.

public task_setplayer(args[])
{
new id = args[0]

fm_give_item(id, "weapon_knife")

if(args[1]==1)
{
fm_give_item(id, "weapon_mp5navy")
change_health(id,999,0,"")
set_user_godmode(id, 1)

new newarg[1]
newarg[0]=id

set_task(3.0,"god_off",id+95123,newarg,1)
}
else
{
fm_set_user_health(id, get_pcvar_num(cvar_revival_health)+player_intelligence[args[1]])

Display_Fade(id,seconds(2),seconds(2),0,0,0,0,255)
}

if(player_item_id[id]==17) fm_set_user_health(id,5)
}


Ten kod za to odpowiada tak więc tu chyba chodzi o int gracza wszkrzeszonego :)
  • +
  • -
  • 0

#3 Ooze

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:82
  • GG:
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 11.08.2009 13:40

no wlasnie tez ten kod znalazlem i nie wiem jak zmienic to tak zeby bylo z inteligencji nekromanty... a nie mam ochoty przeczytac ton poradnikow tylko po to zeby zmienic taka pierdolke wiec moze ktos kto juz potrrafi pisac pluginy mi pomoze ?! :help:
  • +
  • -
  • 0

#4 DK

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 49
Pomocny

  • Postów:411
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:KrK / Wadowice
Offline

Napisano 11.08.2009 14:10

DLa tego ??

cvar_revival_health	= register_cvar("amx_revkit_health", 	"25")

  • +
  • -
  • 0

#5 Ooze

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:82
  • GG:
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 11.08.2009 14:15

hmmm... no tak , ale to odpowiada jak sadze ze zawsze bedzie 25 hp nie zaleznie od posiadanego przez nekro inteligencji... wiec jak sobie wsadze 100 to bedzie 100 hp ale nie bedzie sie zmieniala wartosc w zaleznosci od int...

p.s. programowac to ja potrafie i mniej wiecej widze co jest co ale nie znam tego "jezyka" wiec nie wiem jak to zmienic tak jak mowie...
  • +
  • -
  • 0

#6 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 11.08.2009 14:33

Myślę, że

new a = tu ustal id wszkrzeszającego
i w kodzie zmień
player_intelligence[a]


takie jest me rozumowanie nie wiem czy dobre ;D
  • +
  • -
  • 0

#7 Ooze

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:82
  • GG:
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 11.08.2009 15:01

ja osobiscie nie mam pojecia jak to napisac bo zupelnie ale to zupelnie nie znam sie na pisaniu pluginów do CSa... patrze po tym kodzie i probuje cos wywnioskowac ale pogmatwane to jak lato z radiem :)

sadze ze to nie moze byc wielki problem zrobic to... z punktu programisty wystarczy zmienic tylko ta linijke :
fm_set_user_health(id,get_pcvar_num(cvar_revival_health)+player_intelligence[args[1]]) 
tak aby player_inteligence bylo brane z (id) wskrzeszajacego a nie wskrzeszanego i podzielic to np na 2 czyli:
zycie po wskrzeszeniu = bazowe 25 + (inteligencja nekro / 2)


[ Dodano: 18-08-2009, 00:41 ]
ponawiam temat...

to chyba nie jest takie trudne? a moze jest?
  • +
  • -
  • 0

#8 HalveS

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:25
  • GG:
  • Lokalizacja:ŁdZ
Offline

Napisano 11.12.2009 12:47

Ktos znalazl sposob na poprawienie tego, zeby pobieralo warotsc inteligencji od nekromanty, a nie od osoby wskrzeszanej?

Probowalem wg instrukcji Vertricusa, ale ciagle pobiera inteligencje od wskrzeszanego :|
  • +
  • -
  • 0

#9 Radeon

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:166
  • Lokalizacja:US?
Offline

Napisano 11.12.2009 14:16

+player_intelligence[id])

może tak?

#10 HalveS

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:25
  • GG:
  • Lokalizacja:ŁdZ
Offline

Napisano 11.12.2009 15:00

Niestety nie :(
Probowalem tego zaraz na poczatku i niestety pobiera wartosc inteligencji osoby wskrzeszanej.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych