Witam
Szukam pluginu, który pokazuje, w say info gdy strażnik zabije więźnia. Jest to plugin JailBreak. Wygląda to tak:
"[JailBreak]Strażnik Mikijak zabił więźnia x."
Z góry dziękuję!
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 26.05.2014 16:34
@up ogarnij się w końcu, po twoich postach wnioskuję że masz 9-11 lat.
On chce w say a nie w HUD.
Pomagam na GG w celu Klas, Awansów, Pomocy w Klasach,
Moje GG znajdziesz w moim profilu.
CAŁKOWICIE ZA FREE!
Napisano 26.05.2014 16:42
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Pomager'ek"
public plugin_init(){
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
}
public DeathMsg(){
new g_Attacker = read_data(1);
new g_Victim = read_data(2);
if(get_user_team(g_Attacker) == get_user_team(g_Victim)){
new g_Name[64],g_VicName[64];
get_user_name(g_Attacker,g_Name,charsmax(g_Name));
get_user_name(g_Victim,g_VicName,charsmax(g_VicName));
if(g_Attacker != g_Victim){
client_print(0,3,"O nie ! Gracz %s zabil straznika %s,",g_Name,g_VicName);
}
else{
client_print(0,3,"Gracz o nicku %s sam sie zabil",g_Name); <<to taki dodatek jak ktos kill wpisze
}
}
}
Użytkownik Pomager'ek edytował ten post 26.05.2014 16:44
Napisano 26.05.2014 18:09
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <ColorChat> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "AMXX.Pl" new nazwa_gracza[33][35]; public plugin_init(){ register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a"); } public client_authorized(id) { get_user_name(id, nazwa_gracza[id], 34); } public DeathMsg(){ new Attacker = read_data(1); new Victim = read_data(2); if(get_user_team(Attacker)==2) { for(new id=0;id<=32;id++) { ColorChat(id,GREEN,"[JailBreak]^3Strażnik ^4%s ^3zabił więźnia ^4%s",nazwa_gracza[Attacker], nazwa_gracza[Victim]); } } }
Powinno być ok, ale nie testowałem.
Napisano 26.05.2014 18:15
Kolega wyżej mnie wyprzedził. Co prawda moje nie jest kolorowe ale nie wiem po co u góry te pętle . Masz tu moje :
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "author" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("DeathMsg", "deathmsg", "a"); } public deathmsg(){ new name[64]; new name1[64]; new straznik = read_data(1); new wiezien = read_data(2); get_user_name(straznik, name, 63); get_user_name(wiezien, name1, 63); if(cs_get_user_team(straznik) == CS_TEAM_CT) client_print(0, print_chat, "[JailBreak] Straznik %s zabil wieznia %s", name, name1); else { return PLUGIN_HANDLED; } }
łatwe
Napisano 26.05.2014 20:43
Możliwe, że koliduje z innym pluginem. Jeśli masz zaawansowany JB (np. od Cypisa) to nic nie zmieniaj, bo możesz tylko zepsuć. Nie wiem czemu nie działa, spróbuj tak :
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "author" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("DeathMsg", "deathmsg", "a"); } public deathmsg(){ new name[64]; new name1[64]; new straznik = read_data(1); new wiezien = read_data(2); new imie = get_user_name(straznik, name, 63); new imie1 = get_user_name(wiezien, name1, 63); if(cs_get_user_team(straznik) == CS_TEAM_CT) client_print(0, print_chat, "[JailBreak] Straznik %s zabil wieznia %s", imie, imie1); else { return PLUGIN_HANDLED; } }
Jeśli to nie zadziała, to już nie mam pomysłów
Napisano 26.05.2014 20:50
To poprosił bym dopisać debug oraz logi.
Napisano 27.05.2014 12:37
To poprosił bym dopisać debug oraz logi.
Nie ma logów po prosu gdy CT zabije TT, jest crash i wyskauje ten błąd:
ERROR : MSG_ONE or MSG_ONE_UNRELIABLE with no target entity
Tak, używałem pluginu, aby temu zapobiec nie pomaga.
@KRAKÓW
Twój plugin pokazuje, że strażnik (nick więźnia...) zabił (tego więźnia)...
Tak mam JB cypis.
Napisano 27.05.2014 15:12
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <ColorChat> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "AMXX.Pl" new nazwa_gracza[33][35]; public plugin_init(){ register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a"); } public client_authorized(id) { get_user_name(id, nazwa_gracza[id], 34); } public DeathMsg(){ new Attacker = read_data(1); new Victim = read_data(2); if(get_user_team(Attacker)==2) { for(new id=0;id<=32;id++) { if(is_user_connected(id)) { ColorChat(id,GREEN,"[JailBreak]^3Strażnik ^4%s ^3zabił więźnia ^4%s",nazwa_gracza[Attacker], nazwa_gracza[Victim]); } } } }
Teraz powinno być ok, po prostu wiadomość "docierała" do graczy którzy nie byli podłączeni/nie było ich. Jeżeli to nie pomaga, to już nie mam pomysłu na to.
Napisano 27.05.2014 16:06
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <ColorChat> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "AMXX.Pl" new nazwa_gracza[33][35]; public plugin_init(){ register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a"); } public client_authorized(id) { get_user_name(id, nazwa_gracza[id], 34); } public DeathMsg(){ new Attacker = read_data(1); new Victim = read_data(2); if(get_user_team(Attacker)==2) { for(new id=0;id<=32;id++) { if(is_user_connected(id)) { ColorChat(id,GREEN,"[JailBreak]^3Strażnik ^4%s ^3zabił więźnia ^4%s",nazwa_gracza[Attacker], nazwa_gracza[Victim]); } } } }Teraz powinno być ok, po prostu wiadomość "docierała" do graczy którzy nie byli podłączeni/nie było ich. Jeżeli to nie pomaga, to już nie mam pomysłu na to.
No widzisz jaki jesteś zdolny?
Działa, dziękuję
Napisano 27.05.2014 20:12
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <ColorChat> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "AMXX.Pl" new nazwa_gracza[33][35]; public plugin_init(){ register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a"); } public client_authorized(id) { get_user_name(id, nazwa_gracza[id], 34); } public DeathMsg(){ new Attacker = read_data(1); new Victim = read_data(2); if(get_user_team(Attacker)==2) { for(new id=0;id<=32;id++) { if(is_user_connected(id)) { ColorChat(id,GREEN,"[JailBreak]^3Strażnik ^4%s ^3zabił więźnia ^4%s",nazwa_gracza[Attacker], nazwa_gracza[Victim]); } } } }Teraz powinno być ok, po prostu wiadomość "docierała" do graczy którzy nie byli podłączeni/nie było ich. Jeżeli to nie pomaga, to już nie mam pomysłu na to.
Jak jest się w CT i wpisze się kill, lub zmieni drużyne to pisze, że ty jako strażnik zabiłeś siebie jako więźnia
Napisano 30.05.2014 09:47
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych