Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jailbreak by Cypis - Problem z muzyką


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Bołwis

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:19
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Łódz
Offline

Napisano 23.05.2014 21:35

Witam . Mam problem z dodaniem muzyki do zabawy.

Dodaje wszystko jest okej muzyka gra i teraz jest problem muzyka cały czas gra i się nie wyłącza jak zrobić żeby po zakończeniu rundy / zabawy muzyka przestała grać ? 

 

Daje tutaj sma jednej z zabawy :

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <jailbreak>
 
#define PLUGIN "[Jail] Polowanie"
#define VERSION "1.0.6"
#define AUTHOR "Cypis"
 
new id_polowanie;
 
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
 
id_polowanie = jail_register_game("Polowanie");
}
 
public plugin_precache()
    precache_sound("misc/TEST.mp3");
 
public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)
{
static szTime[12];
if(day == id_polowanie)
{
format_time(szTime, 11, "%M:%S", gTimeRound-30);
formatex(szInfo2, 511, "Zasady TT:^nTT ucieka przed CT i moga kampic^nOstatni wiezien ma zyczenie^n^nZasady CT:^nCT zabija TT tylko z AWP i SCOUT^nCT czeka do %s w GunRoomie", szTime);
szInfo = "Dzisiaj jest Polowanie";
 
for(new i=1; i<=MAX; i++)
{
if(!is_user_connected(i) || !is_user_alive(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_CT)
continue;
 
strip_user_weapons(i);
give_item(i, "weapon_awp");
give_item(i, "weapon_scout");
cs_set_user_bpammo(i, CSW_AWP, 100);
}
jail_set_prisoners_micro(true, true);
jail_set_ct_hit_tt(true);
jail_set_god_ct(true);
 
setting[0] = 1;
setting[1] = 1;
setting[2] = 1;
setting[4] = 3;
}
}
 
public OnDayStartPost(day)
{
if(day == id_polowanie)
{
jail_set_all_speed(0.1, 2) //blokowanie chodzenia ct
 
jail_open_cele();
jail_set_game_hud(30, "Rozpoczecie zabawy za");
}
}
 
public OnGameHudEnd(day)
{
if(day == id_polowanie)
{
client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/TEST.mp3");
 
jail_set_ct_hit_tt(false);
jail_set_all_speed(250.0, 2) //ustawienie chodzenia ct
}
}
 
//stock
stock jail_set_all_speed(Float:speed, team)
{
for(new i=1; i<=MAX; i++)
{
if(!is_user_alive(i) || !is_user_connected(i) || get_user_team(i) != team)
continue;
 
jail_set_user_speed(i, speed);
}
}

 

 

 

  • +
  • -
  • 0

#2 mikijak

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:27
  • Imię:Mikołaj
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 26.05.2014 13:11

Dodaj to:

public OnRemoveData(day) {
client_cmd(0, "mp3 stop; stopsound")
}

  • +
  • -
  • 0

Zapraszam !  :)

 

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

 

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych