Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

blokowanie komendy lub reagowanie na daną komendę i wywoływanie innej


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Sooldierr

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:91
  • Lokalizacja:Turek
Offline

Napisano 22.05.2014 02:01

Potrzebuję pluginu blokującego podstawową komendę "model" w konsoli. Tak by nie można było jej użyć.

Jeśli jednak jest to niewykonalne, to chciałbym aby plugin reagował gdy ktoś użyje komendy "model" i ustawiał tej osobie model domyślny gordon, a więc ustawiał graczowi komendę "model gordon"

 

Plugin ma zapobiegać zamianom modeli na modele z Half-Life.

Gracze wpisują:

model barney

model robo

model sciencist

model zombie

 

I dzięki temu zmieniają modele. Sam próbowałem napisać, ale plugin nie reagował na komendę ani jej nie blokował.

Nie wiedziałem czy da się zrobić aby reagował na samą komendę "model" czy może musiałem do każdej komendy osobno czyli:

"model barney"

"model robo"

 

etc.

 

Proszę o pomoc


  • +
  • -
  • 0

#2 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 453
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 24.05.2014 14:28

Mogę cię naprowadzić ale pluginu nie zrobię bo nie mam czasu ( mam free time tylko na 1h :( ) jak nikt ci nie pomoże dopuki do polski nie wrócę to ci napiszę.

Do stworzenia takiego pluginu przydało by się użyć event'u client_infochanged oraz set_user_info ale ja polecam fm i FM_SetClientKeyValue
  • +
  • -
  • 2
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika

#3 Melex

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:2
Offline

Napisano 30.07.2014 22:06

Będzie coś z tego może? Też potrzebuje.


  • +
  • -
  • 0

#4 k4x4z5

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:257
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:zDaleka
Offline

Napisano 31.07.2014 12:35

Na necie kiedys to widzialem,czy zadziala?nie wiem,sprawdz.

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

new pobierzwartosc

public plugin_init() {
	register_plugin("Zmiana modelu", "0.1", "naXe")
	
	unregister_forward(FM_KeyValue, pobierzwartosc)
	pobierzwartosc = register_forward(FM_SetClientKeyValue, "zakaz_zmiany")
}

public zakaz_zmiany(id, const infobuffer[], const szKey[]) {
	if(szKey[0] == 'm' && szKey[1] == 'o' && szKey[2] == 'd' && szKey[3] == 'e' && szKey[4] == 'l') {
		client_print(id , print_console, "Zakaz zmiany modelu!")
		return FMRES_SUPERCEDE
	}
	return FMRES_IGNORED
}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych