Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

szukam


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Dead Gamer

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:89
Offline

Napisano 10.08.2009 19:03

Szukam niżej wymienionych pluginów:

1. Gdy jest np. 6 terro, to może być max 2 ct, jak jest 12 terro, to może być max 4 ct. Żeby plugin sprawdzał ile jest terro, i blokował przejścia do ct.

2. Żeby na końcu każdej rundy (nie na końcu mapy!!) wypadały wszystkie bronie.

3. Gdy zabijemy terro, żebyśmy mogli przebrać się w jego strój.

4. Na robienie kupy w JB

5. Spadochrony które są dla każdego, żeby nie trzeba było kupować.

Chce osobne pluginy, nie chcę całego JB MODA.
  • +
  • -
  • 0

#2 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 10.08.2009 19:50

1. Somewhere
2. http://amxx.pl/viewtopic.php?t=1572
3. http://amxx.pl/viewtopic.php?t=5827
4. :lol:
5. http://amxx.pl/download.htm?id=627
  • +
  • -
  • 0

#3 Dead Gamer

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:89
Offline

Napisano 10.08.2009 20:38

Mógł by mi ktoś podać jeszcze 1 i 4?
  • +
  • -
  • 0

#4 zer0.

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 428
Wszechobecny

  • Postów:2116
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kw
Offline

Napisano 10.08.2009 21:04

4. Bądź na bieżąco; http://amxx.pl/topic... ... ght=#87073
  • +
  • -
  • 0

#5 Dead Gamer

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:89
Offline

Napisano 11.08.2009 00:07

Szukam jeszcze jednego pluginu:
Żeby każdy startował z nożem a na końcu rundy żeby wywalało broń.[/quote]

2. Jak zrobić, żeby niżej podany model ściągał się graczom na serwie, żeby był zamiast terro
http://www.fpsbanana.com/skins/2775
  • +
  • -
  • 0

#6 zer0.

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 428
Wszechobecny

  • Postów:2116
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kw
Offline

Napisano 11.08.2009 07:24

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <fakemeta_util>

#define PLUGIN "Jailbreak"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "TitANious"

new gCvarOn

new gMaxPlayers;

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    
    register_clcmd( "say /weapons", "MenuWeapons" )
    register_clcmd( "say_team /weapons", "MenuWeapons" )
    register_clcmd( "say .weapons", "MenuWeapons" )
    register_clcmd( "say_team .weapons", "MenuWeapons" )
    
    register_clcmd( "say /commands", "MenuCommands" )
    register_clcmd( "say_team /commands", "MenuCommands" )
    register_clcmd( "say .commands", "MenuCommands" )
    register_clcmd( "say_team .commands", "MenuCommands" )
    
    register_clcmd( "say /simon", "MenuSimon" )
    register_clcmd( "say_team /simon", "MenuSimon" )
    register_clcmd( "say ./simon", "MenuSimon" )
    register_clcmd( "say_team /simon", "MenuSimon" )
    
    RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "fw_Spawn", 1 )
    
    gCvarOn = register_cvar( "jb_on", "1" )
    
    gMaxPlayers = get_maxplayers( );
}

public fw_Spawn( id )
{
    if( get_pcvar_num( gCvarOn ) )
    {
        strip_user_weapons( id )
        give_item( id, "weapon_knife" )
    }
}

public MenuSimon( id )
{
    if( get_user_team( id ) == 2 && get_pcvar_num( gCvarOn ) )
    {
        new Menu = menu_create( "Simon Says", "SimonHandle" )
        
        menu_additem( Menu, "Go To Cage!", "1", 0 )
        menu_additem( Menu, "All Jump!", "2", 0 )
        menu_additem( Menu, "All Duck!", "3", 0 )
        menu_additem( Menu, "Follow Me!", "4", 0 )
        menu_additem( Menu, "Spray Contest!", "5", 0 )
    }
    return PLUGIN_CONTINUE
}

public SimonHandle( id, menu, item )
{
    if( item == MENU_EXIT )
    {
        menu_destroy( menu )
        return PLUGIN_HANDLED
    }
    
    new szData[ 6 ], szName[ 64 ], iAccess, iCallback, szPrint[ 33 ][ 32 ]
    
    menu_item_getinfo( menu, item, iAccess, szData, 5, szName, 63, iCallback )
    
    new key = str_to_num( szData )
    
    switch( key )
    {
        case 1: szPrint[ id ] = "Go To Cage!"
        case 2: szPrint[ id ] = "All Jump!"
        case 3: szPrint[ id ] = "All Duck!"
        case 4: szPrint[ id ] = "Follow Me!"
        case 5: szPrint[ id ] = "Spray Contest!"
    }
    
    set_hudmessage(255, 0, 0, 0.28, 0.14, 0, 6.0, 3.0, 0.1, 0.2, -1)
    show_hudmessage( 0, "Simon says %s", szPrint )
    return PLUGIN_HANDLED;
}
            
public MenuCommands( id )
{
    if( get_user_team( id ) == 2 && get_pcvar_num( gCvarOn ) )
    {
        new menu = menu_create( "Commands", "CommandsHandle" )
        
        menu_additem( menu, "Go To Cage!", "1", 0 )
        menu_additem( menu, "All Jump!", "2", 0 )
        menu_additem( menu, "All Duck!", "3", 0 )
        menu_additem( menu, "Follow Me!", "4", 0 )
        menu_additem( menu, "Spray Contest!", "5", 0 )
    }
    return PLUGIN_CONTINUE
}

public CommandsHandle( id, menu, item )
{
    if( item == MENU_EXIT )
    {
        menu_destroy( menu )
        return PLUGIN_HANDLED
    }
    
    new szData[ 6 ], szName[ 64 ], iAccess, iCallback, szPrint[ 33 ][ 32 ]
    
    menu_item_getinfo( menu, item, iAccess, szData, 5, szName, 63, iCallback )
    
    new key = str_to_num( szData )
    
    switch( key )
    {
        case 1: szPrint[ id ] = "Go To Cage!"
        case 2: szPrint[ id ] = "All Jump!"
        case 3: szPrint[ id ] = "All Duck!"
        case 4: szPrint[ id ] = "Follow Me!"
        case 5: szPrint[ id ] = "Spray Contest!"
    }
    
    set_hudmessage(255, 0, 0, 0.28, 0.14, 0, 6.0, 3.0, 0.1, 0.2, -1)
    show_hudmessage( 0, szPrint[ id ] )
    return PLUGIN_HANDLED;
}

public MenuWeapons( id )
{
    if( get_user_team( id ) == 2 && get_pcvar_num( gCvarOn ) )
    {
        new menu = menu_create( "Weapons", "WeaponsHandle" )
        
        menu_additem( menu, "M4A1", "1", 0 )
        menu_additem( menu, "M3", "2", 0 )
        menu_additem( menu, "AK47", "3", 0 )
        menu_additem( menu, "MP5", "4", 0 )
        menu_additem( menu, "AWP", "5", 0 )
        
        menu_setprop( menu, MPROP_EXIT, MEXIT_NEVER ); 
        menu_display( id, menu, 0 )
        return PLUGIN_HANDLED;
    }
    return PLUGIN_CONTINUE
}

public WeaponsHandle( id, menu, item )
{
    if( item == MENU_EXIT )
    {
        menu_destroy( menu )
        return PLUGIN_HANDLED
    }
    
    new szData[ 6 ], szName[ 64 ], iAccess, iCallback, szWeapon[ 33 ][ 32 ], szPrint[ 33 ][ 32 ]
    
    menu_item_getinfo( menu, item, iAccess, szData, 5, szName, 63, iCallback )
    
    new key = str_to_num( szData )
    
    switch( key )
    {
        case 1: 
        {
            szWeapon[ id ] = "weapon_m4a1"
            szPrint[ id ] = "M4A1"
        }
        case 2:
        {
            szWeapon[ id ] = "weapon_m3"
            szPrint[ id ] = "M3"
        }
        case 3:
        {
            szWeapon[ id ] = "weapon_AK47"
            szPrint[ id ] = "AK47"
        }
        case 4:
        {
            szWeapon[ id ] = "weapon_mp5"
            szPrint[ id ] = "MP5"
        }
        case 5:
        {
            szWeapon[ id ] = "weapon_awp"
            szPrint[ id ] = "AWP"
        }
    }
    
    strip_user_weapons( id )
    give_item( id, szWeapon[ id ] )
    client_print( id, print_chat, "You took %s", szPrint )
    
    menu_destroy( menu )
    return PLUGIN_HANDLED;
}
2. http://amxx.pl/topic... ... vt1720.htm
  • +
  • -
  • 0

#7 emblaze

    Koniec z cs/amxx

  • Użytkownik

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:973
  • Lokalizacja:Mój steam: emblaze_95
Offline

Napisano 11.08.2009 08:51

2. Jak zrobić, żeby niżej podany model ściągał się graczom na serwie, żeby był zamiast terro
http://www.fpsbanana.com/skins/2775


SMA:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>

public plugin_init() {
	register_plugin("Girls :]", "0.1", "Miczu")
	
	register_event("TeamInfo","team_assign","a")
}

public plugin_precache()
{ 
	precache_model("models/player/modelterro/modelterro.mdl")
}

public team_assign()
{
	new id=read_data(1)
	new team[32]
	read_data(2,team,31)
	if(equal("TERRORIST",team)) cs_set_user_model(id,"modelterro")
}
Model wrzuć do models/player/modelterro/modelterro.mdl
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych