Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pytanie co do własnego pluginu dodającego do TT po wejściu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Riposta

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:4
  • Imię:Riposta
  • Lokalizacja:Hiszpania
Offline

Napisano 19.05.2014 17:48

Nie chcę mi się plugin kompilwać i powie ktoś dlaczego?

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <basebuilder>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "Po wejsciu na serwer przerzuc do TT po wypuszczeniu zombie"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "RevengeST"

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

}

public joinToZombies(index)
}
   is_user_connecting(index)
}
   cs_set_user_team (index, cs_get_user_team(index) == CS_TEAM_CT?CS_TEAM_T:CS_TEAM_CT, CS_DONTCHANGE)
   

Jeżeli ktoś zna się i jak nazwa pluginu wskazuje "Po wejsciu na serwer przerzuc do TT po wypuszczeniu zombie" a komenda wypuszczenia zombie to "bb_round_started" i jakby ktoś wiedział jak to zlepić ze sobą proszę o odpowiedź :D



#2 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 453
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 19.05.2014 18:05

Sprawiłem by kompilowało nic więcej:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <basebuilder>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "Po wejsciu na serwer przerzuc do TT po wypuszczeniu zombie"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "RevengeST"

public plugin_init()
{
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
}

public joinToZombies(index)
{
   is_user_connecting(index)
   cs_set_user_team (index, cs_get_user_team(index) == CS_TEAM_CT?CS_TEAM_T:CS_TEAM_CT, CS_DONTCHANGE)
}

  • +
  • -
  • 0
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika

#3 wiwi249

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:440
  • GG:
  • Imię:Wiktor
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 19.05.2014 18:07

Po 1.

public joinToZombies(index)

Funkcja nie jest w ogóle wywoływana, myslalem ze jest jakimś natywem z basebuilder.inc, ale jestem rozczarowany, wiec nawet jak uruchomisz plugin, to nie będzie działał bo ta funkcja nigdy się nie wykonuje.

Po 2.

public joinToZombies(index)
}
   is_user_connecting(index)
}

Pierwszy znak po zdefiniowaniu funkcji to "}"? Chcesz zamknąć funkcję zanim ją otworzyłeś?

is_user_connecting(index) - po co to tutaj stoi? Chciałeś sprawdzić czy się łączy? Teoretycznie to powinno brzmieć tak:

if(!is_user_connecting(index)) // jeśli się nie łączy, czyli is_user_connecting to fałsz
return;
else {
 // wykonaj jeśli się łączy 
blabla()
}

Po 3
 

cs_set_user_team (index, cs_get_user_team(index) == CS_TEAM_CT?CS_TEAM_T:CS_TEAM_CT, CS_DONTCHANGE)

Nie wiem co chciales uzyskac ale wydaje mi sie, ze

cs_set_user_team (index, CS_TEAM_T)

Czyli w całości

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <basebuilder>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "Po wejsciu na serwer przerzuc do TT po wypuszczeniu zombie"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "RevengeST"

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

}

public joinToZombies(index)
{
   if(!is_user_connecting(index))
     return;
   else
       cs_set_user_team (index, CS_TEAM_T)
}
   

Ale tak jak mowie, funkcja joinToZombies sie nie wywołuje wiec popracuj nad tym, albo opisz co chcesz uzyskać.


  • +
  • -
  • 0

Wykonuję strony internetowe, zlecenia AMXX i HLDS - w tym pisanie pluginów, ogarnianie serwerów, edycja i tworzenie modeli.

Potrzebujesz czegoś? Pisz!

 

"śpieszmy się pisać posty, tak szybko banują..." ~ sebul


#4 Kawon

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 884
Czempion

  • Postów:5165
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Dzierzgoń
Offline

Napisano 19.05.2014 19:24

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Autor tematu zbanowany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych