Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Tworzenie natywów w pluginie


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Menel

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:9
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Dzierżoniów
Offline

Napisano 14.05.2014 18:40

Witam.

Chciałym do pluginu "ranga" dodać natyw aby każda ranga była odzielnym pluginem.

Możecie zadawać pytania typu "Po Co?"

Chcę w ten sposób zrobić aby każda ranga miała umięjętności.

Lecz proszę o pomoc jak to zrobić bo "Natywy" to dla mnie coś nowego.


  • +
  • -
  • 0

#2 Drago36

    Profesjonalista - if you know what i mean

  • Power User

Reputacja: 560
Wszechwiedzący

  • Postów:707
  • GG:
  • Imię:Mów mi D.ave
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 14.05.2014 19:03

Te umiejętności można nawet zrobić w jednym pluginie, wystarczy dodać zmienne które aktywują się przy danej ilości fragów/rangi.

Dodaj plugin .sma, którego chcesz edytować.


  • +
  • -
  • 1

#3 Menel

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:9
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Dzierżoniów
Offline

Napisano 14.05.2014 19:16

Wiem, że tak będzie lepiej jak mówicie ale ja chcę w mój spob bo chce też się nauczyć robić pluginy tego typu. A .sma daje w załączniku.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#4 UTeam

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:70
  • Lokalizacja:404 Not Found
Offline

Napisano 17.05.2014 20:29

Popatrz sobie na nowego coda.

Przyklad:

new doswiadczenie_gracza[33];
public plugin_natives()
    register_native("cod_get_user_xp", "PobierzDoswiadczenie", 1);
public PobierzDoswiadczenie(id)
    return doswiadczenie_gracza[id];

a w drugim pluginie dajesz przykladowo:

if(cod_get_user_xp(id) > 50) // jezeli doswiadczenie gracza bedzie wieksze od 50
// to cos tam sie dzieje





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych