Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
- - - - -

JailBreak dodatki


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
61 odpowiedzi w tym temacie

#21 ...

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:612
  • Lokalizacja:Jasło
Offline

Napisano 11.08.2009 10:38

Update. v1.3

#22 vimoco

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:8
  • Lokalizacja:Stalowa Wola
Offline

Napisano 11.08.2009 11:03

Dzięki kyku! Moja prośba spełniona, dzięki wielkie ;-)
  • +
  • -
  • 0

#23 verman

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 37
Życzliwy

  • Postów:204
  • GG:
  • Lokalizacja:Bielsko-Biała
Offline

Napisano 11.08.2009 12:49

Znalazlem blad a mianowicie jak gracz wejdzie w srodku mapy jest np 9 runda to pisze mu siedzisz 9 dzien!

Edit:


[JailBreak] Dzien 5 - ML_NOTFOUND: DAY
  • +
  • -
  • 0

#24 aras

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:3
  • GG:
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 11.08.2009 14:18

Witam.
Mam takie pytanie czy plugin działa na systemie windows?
Pokazuje mi błędy tekstowe przykład ML_NOTFOUND: DAY za co siedzi się itd
  • +
  • -
  • 0

#25 honey

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 124
Zaawansowany

  • Postów:606
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:n / a
Offline

Napisano 11.08.2009 14:32

Aras, a wgrałeś plik .txt do folderu lang ? :>

#26 aras

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:3
  • GG:
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 11.08.2009 15:18

Tak wgrałem tak jak było w instrukcji czyli standardowo jak zwykle.
Serwer leży na systemie windows i dlatego mam z tym problem, dźwięk działa już kombinuje jak mogę.
Dlatego zapytałem się czy plugin będzie tez działał bez problemu na owym systemie.
  • +
  • -
  • 0

#27 honey

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 124
Zaawansowany

  • Postów:606
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:n / a
Offline

Napisano 11.08.2009 15:22

Wgraj sobie starsza wersję czyli v.1.2 :)

#28 aras

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:3
  • GG:
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 11.08.2009 15:54

Odpaliłem 2 steama i działa jak należny, widocznie coś jest przez cfg blokowane ze nie pobiera pliku tekstowego. Dzięki honey za probe pomocy.Pozdrawiam
  • +
  • -
  • 0

#29 hl.exe

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:7
  • Lokalizacja:Podkarpackie
Offline

Napisano 11.08.2009 16:37

Zauważyłem, że w ciągu 2 dni powstało kilkanaście takich serwerów i wszyscy moi znajomi grają tylko na tym modzie teraz O:)
  • +
  • -
  • 0

#30 Kraft

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:26
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 11.08.2009 21:51

Ja mam serwer JB ponad 3 tygodnie i byl to jeden z pierwszych serwerow tego typu :)

A co do dodatkow to GJ :)

Thx
  • +
  • -
  • 0

#31 Samix

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:13
  • GG:
  • Lokalizacja:Łuków
Offline

Napisano 11.08.2009 22:19

Propozycja gdy CT nie otworzą klatek otwierają się automatycznie po upływie 30 sekund
  • +
  • -
  • 0

#32 HuBa

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:157
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Grajewo
Offline

Napisano 12.08.2009 06:08

Tak się chyba nie da zrobić bo klatki są wbudowane w mapę i z poziomu serwera lub amx'a nie da się ich otworzyć.
  • +
  • -
  • 0

#33 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 12.08.2009 06:24

Otworzyć się z poziomu pluginu się da, to są byty, tylko trzeba znać ich nazwę ;)
R3X potrafi :D
  • +
  • -
  • 0

#34 ...

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:612
  • Lokalizacja:Jasło
Offline

Napisano 12.08.2009 08:34

poradze sobie z tym :) po jakims czasie zostana wlaczone wszystkie byty func_door i func_train :D lub wcisniete zostana wszystkie func_button i button_xx (musze w vhe zobaczyc :P) w v1.4 spodziewajcie sie tego :)

#35 verman

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 37
Życzliwy

  • Postów:204
  • GG:
  • Lokalizacja:Bielsko-Biała
Offline

Napisano 12.08.2009 09:13

Jezeli masz wydawac wersje v1.4 pomysl o freedayu. Niech wystepuje w kazda niedziele. I wtedy mozna buntowac kiedy sie che.
  • +
  • -
  • 0

#36 mefi

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:22
  • Lokalizacja:Tczew
Offline

Napisano 12.08.2009 10:02

U mnie z wersją 1.3 coś jest nie tak ponieważ często zdaża się tak że jeden CT jest nieśmiertelny zmieniłem troche kod SMA ale tylko w set_hudmessage kolor na czerwony i przy set_task gdzie klaxon ma zawyć 6 razy tak nic więcej niewiem co jest w wersji 1.2 było wszystko ok :(

@ edit

Już czaje więznowie mogą atakować dopiero po upływie x sekund ;]

#37 Ops321

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:205
  • Lokalizacja:Jestem?
Offline

Napisano 14.08.2009 10:09

Coś sie nie kompiluje Stack/heap size: 16384 bytes; estimated max. usage=783 cells (3132 bytes)

#38 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 14.08.2009 10:58

Stack/heap size: 16384 bytes; estimated max. usage=783 cells (3132 bytes)

jakby ci się nie kompilowało to miałbyś błędy zamiast tego, a to oznacza poprawną kompilację.
  • +
  • -
  • 0

#39 Zdzisieq

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:1
  • Lokalizacja:Z daleka
Offline

Napisano 17.08.2009 12:11

Tak...
Wszytsko fajnie tylko, ze u mnie tt ma bron...
Mozna zrobic tak zeby tt zamiast noza mialo piesci tak jak na niekkotrych soccerjamach..
A Ct zamiast noza palki...
Tylko jeszcze napraw albo poiwiedz jak zrobic zeby ct nie mialo tego glocka
  • +
  • -
  • 0

#40 FlameS

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:97
  • GG:
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 17.08.2009 20:14

Ta żeby się kupowac nie dało, TT ma mieć same pięści, CT broń i pałki najlepiej, by ten alaram przy buncie był chwilowy a nie ciągle buczał.. Jeszcze, żeby poprawnie dni były wyświetlane i przy niedzieli pisało FreeDAY! itp itd jak coś mi się przypomni dopiszę
  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych