Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z klasa sniper

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Conrado

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:29
  • Lokalizacja:Stargard
Offline

Napisano 10.05.2014 11:59

Witajcie mam problem podczas kompilowania do .amxx czy dobrze napisałem klase?

Podczas kompilowania wywali mi błąd w 26 i 42 wersie.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>
#include <fun>

#define DMG_BULLET (1<<1) 

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Snajper";
new const opis[] = "1/3 szansy na natychmiastowe zabicie z AWP";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_AWP;
new const zdrowie = 100;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;

public plugin_init() 
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "nazwa");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Szansa");
}

public cod_class_enabled(id){
	ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;

public Szansa(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
  return HAM_IGNORED;

if(!ma_perk[idattacker])
  return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
  new weapon = get_user_weapon(idattacker);

  if(weapon == CSW_AWP && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1)
   cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

}

return HAM_IGNORED;
}


Użytkownik Conrado edytował ten post 10.05.2014 12:01

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych