Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

Vip Posiadanie 2 granatow wybuchowych

modyfikacja

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 proner112

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:8
  • Lokalizacja:CK
Offline

Napisano 07.05.2014 11:11

Witam, mógłby mi ktoś przerobić tego vipa by mógł on posiadać 2 granaty he (wybuchowe)? Reszta graczy będzie mogła mieć jedynie 1 granat he ponieważ nie mam wgranego grenade sack.

 

kod:
 

#include <amxmodx>
#include <colorchat>
#include <cstrike>
#include <csx>
#include <engine>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

forward amxbans_admin_connect(id);

new Array:g_Array, CsArmorType:armortype, bool:g_Vip[33], g_Hudmsg, weapon_id;

new const g_Langcmd[][]={"say /vips","say_team /vips","say /vipy","say_team /vipy"};

public plugin_init(){
	register_plugin("VIP Ultimate", "12.3.0.2", "benio101 & speedkill");
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
	register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "VipStatus");
	g_Array=ArrayCreate(64,32);
	for(new i;i<sizeof g_Langcmd;i++){
		register_clcmd(g_Langcmd[i], "ShowVips");
	}
	register_clcmd("say /vip", "ShowMotd");
	set_task(30.0, "ShowAdv",.flags = "b");
	g_Hudmsg=CreateHudSyncObj();
}
public client_authorized(id){
	if(get_user_flags(id) & 524288 == 524288){
		client_authorized_vip(id);
	}
}
public client_authorized_vip(id){
	g_Vip[id]=true;
	new g_Name[64];
	get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name));
	
	new g_Size = ArraySize(g_Array);
	new szName[64];
	
	for(new i = 0; i < g_Size; i++){
		ArrayGetString(g_Array, i, szName, charsmax(szName));
		
		if(equal(g_Name, szName)){
			return 0;
		}
	}
	ArrayPushString(g_Array,g_Name);
	set_hudmessage(24, 190, 220, 0.25, 0.2, 0, 6.0, 6.0);
	ShowSyncHudMsg(0, g_Hudmsg, "Vip %s wbija na serwer !",g_Name);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_disconnect(id){
	if(g_Vip[id]){
		client_disconnect_vip(id);
	}
}
public client_disconnect_vip(id){
	g_Vip[id]=false;
	new Name[64];
	get_user_name(id,Name,charsmax(Name));
	
	new g_Size = ArraySize(g_Array);
	new g_Name[64];
	
	for(new i = 0; i < g_Size; i++){
		ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
		
		if(equal(g_Name,Name)){
			ArrayDeleteItem(g_Array,i);
			break;
		}
	}
}
public SpawnedEventPre(id){
	if(g_Vip[id]){
		if(is_user_alive(id)){
			SpawnedEventPreVip(id);
		}
	}
}
public SpawnedEventPreVip(id){
	cs_set_user_armor(id, min(cs_get_user_armor(id,armortype)+100, 300), armortype);
	losoweGranaty(id, 3);
	give_item(id, "weapon_deagle");
	give_item(id, "ammo_50ae");
	weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id);
	if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7);
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
}
public losoweGranaty(id, losowe_granaty){
	new helimit=2;
	new fblimit=2;
	new sglimit=1;
	new henum=(user_has_weapon(id,CSW_HEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_HEGRENADE):0);
	new fbnum=(user_has_weapon(id,CSW_FLASHBANG)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_FLASHBANG):0);
	new sgnum=(user_has_weapon(id,CSW_SMOKEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_SMOKEGRENADE):0);
	while(--losowe_granaty>=0){
		new granaty[3], granatynum=-1;
		if(henum<helimit){
			granaty[++granatynum]=0;
		}
		if(fbnum<fblimit){
			granaty[++granatynum]=1;
		}
		if(sgnum<sglimit){
			granaty[++granatynum]=2;
		}
		
		if(!(++granatynum)){
			break;
		}
		
		new granat=granaty[random(granatynum)];
		switch(granat){
			case 0:{
				if(++henum>1){
					cs_set_user_bpammo(id,CSW_HEGRENADE,cs_get_user_bpammo(id,CSW_HEGRENADE)+1);
				} else {
					give_item(id, "weapon_hegrenade");
				}
			}
			case 1:{
				if(++fbnum>2){
					cs_set_user_bpammo(id,CSW_FLASHBANG,cs_get_user_bpammo(id,CSW_FLASHBANG)+1);
				} else {
					give_item(id, "weapon_flashbang");
				}
			}
			case 2:{
				if(++sgnum>1){
					cs_set_user_bpammo(id,CSW_SMOKEGRENADE,cs_get_user_bpammo(id,CSW_SMOKEGRENADE)+1);
				} else {
					give_item(id, "weapon_smokegrenade");
				}
			}
		}
	}
}
public DeathMsg(){
	new killer=read_data(1);
	new victim=read_data(2);
	
	if(is_user_alive(killer) && g_Vip[killer] && get_user_team(killer) != get_user_team(victim)){
		DeathMsgVip(killer,victim,read_data(3));
	}
}
public DeathMsgVip(kid,vid,hs){
	cs_set_user_money(kid, cs_get_user_money(kid)+(hs?300:150));
}
public VipStatus(){
	new id=get_msg_arg_int(1);
	if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
		set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, get_msg_arg_int(2)|4);
	}
}
public ShowVips(id){
	new g_Name[64],g_Message[192];
	
	new g_Size=ArraySize(g_Array);
	
	for(new i = 0; i < g_Size; i++){
		ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
		
		add(g_Message, charsmax(g_Message), g_Name);
		
		if(i == g_Size - 1){
			add(g_Message, charsmax(g_Message), ".");
		}
		else{
			add(g_Message, charsmax(g_Message), ", ");
		}
	}
	ColorChat(id,GREEN,"^x03Vipy ^x04na ^x03serwerze: ^x04%s", g_Message);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_infochanged(id){
	if(g_Vip[id]){
		new szName[64];
		get_user_info(id,"name",szName,charsmax(szName));
		
		new Name[64];
		get_user_name(id,Name,charsmax(Name));
		
		if(!equal(szName,Name)){
			ArrayPushString(g_Array,szName);
			
			new g_Size=ArraySize(g_Array);
			new g_Name[64];
			for(new i = 0; i < g_Size; i++){
				ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
				
				if(equal(g_Name,Name)){
					ArrayDeleteItem(g_Array,i);
					break;
				}
			}
		}
	}
}
public plugin_end(){
	ArrayDestroy(g_Array);
}
public ShowMotd(id){
	show_motd(id, "vip.txt", "Informacje o vipie");
}
public ShowAdv(){
	ColorChat(0, NORMAL, "[VIP]^x04 Chcesz dowiedziec sie co posiada vip ? Napisz na say'u /vip");
}
public bomb_planted(id){
	if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
		cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id) + 300);
	}
}
public bomb_defused(id){
	if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
		cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id) + 300);
	}
}
public amxbans_admin_connect(id){
	client_authorized(id);
}

Z góry dzięki.


  • +
  • -
  • 0

#2 KRAKOW

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:83
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 10.05.2014 14:31

cs_set_user_bpammo(id,CSW_HEGRENADE,cs_get_user_bpammo(id,CSW_HEGRENADE)+1);

 

Tą linijkę zmień na :

 

cs_set_user_bpammo(id,CSW_HEGRENADE,cs_get_user_bpammo(id,CSW_HEGRENADE)+2);

 

I powinno działać. Zmienia ilość granatów na 2.


Użytkownik KRAKOW edytował ten post 10.05.2014 14:32

  • +
  • -
  • 0

#3 proner112

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:8
  • Lokalizacja:CK
Offline

Napisano 10.05.2014 15:28

Nie działa :)


  • +
  • -
  • 0

#4 KRAKOW

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:83
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 10.05.2014 15:48

To w każdym miejscu gdzie będzie coś typu "helimit", "henum", "cs_set_user_bpammo(...CSW_HEGRENADE...)" itd. pozwiększaj o 1. Wtedy musi działać :)


  • +
  • -
  • 1

#5 proner112

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:8
  • Lokalizacja:CK
Offline

Napisano 11.05.2014 09:52

Do zamknięcia, poradziłem sobie


  • +
  • -
  • 0

#6 MowiaMiJanusz

    Nowy

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:2
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 22.06.2014 10:37

Generator VIP





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych