Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

soccer jam pomocy ;/


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 mini TaZ

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:9
  • Lokalizacja:B-ca
Offline

Napisano 09.08.2009 00:40

Witam zainstalowałem na serwerze Moda z tego linku
http://soccerjam.jun...pic.php?p=26#26

I mam pytanie czy ktos wie jak wyłączyć obrażenia zadawane piłką i to zeby mozna było atakowac tylko gracza z piłką. ? Bardzo proszę o pomoc.
  • +
  • -
  • 0

#2 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 587
Wszechwiedzący

  • Postów:2013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 09.08.2009 03:12

Znajdź w swoim pluginie i Za komentuj ten kawałek kodu :
if(speed > 500)
			{
				//configure catching algorithm
				new rnd = random_num(0,100)
				new bstr = (PlayerUpgrades[ballowner][STR] * AMOUNT_STR) / 10
				new dex = (PlayerUpgrades[player][DEX] * AMOUNT_DEX)
				new pct = ( PressedAction[player] ? 40:20 ) + dex

				pct += ( g_sprint[player] ? 5 : 0 )		//player turboing? give 5%
				pct -= ( g_sprint[ballowner] ? 5 : 0 ) 	//ballowner turboing? lose 5%
				pct -= bstr						//ballowner has strength? remove bstr

				//will player avoid damage?
				if( rnd > pct ) {
					new Float:dodmg = (float(speed) / 13.0) + bstr

					client_print(0,print_chat,"%L",LANG_PLAYER,"BALL_SMACKED",aname,floatround(dodmg))
					fakedamage(player,"AssWhoopin",dodmg,1)
					//set_msg_block(gmsgDeathMsg,BLOCK_ONCE)
					//new health=get_user_health(player)
					//set_user_health ( player, health -floatround(dodmg))
					//set_msg_block(gmsgDeathMsg,BLOCK_NOT)
	
					if(!is_user_alive(player)) {
						message_begin(MSG_ALL, gmsgDeathMsg)
						write_byte(ballowner)
						write_byte(player)
						write_string("AssWhoopin")
						message_end()

						new frags = get_user_frags(ballowner)
						entity_set_float(ballowner, EV_FL_frags, float(frags + 1))
						setScoreInfo(ballowner)
						//set_user_frags(ballowner, get_user_frags(ballowner)+1)
						Event_Record(ballowner, KILL, -1, EXP_KILL)

						client_print(player,print_chat,"%L",player,"KILLED_BY_BALL")
						client_print(ballowner,print_chat,"%L",ballowner,"EXP_FOR_BALLKILL")
					}
					else {
						new Float:pushVel[3]
						pushVel[0] = velocity[0]
						pushVel[1] = velocity[1]
						pushVel[2] = velocity[2] + ((velocity[2] < 0)?random_float(-200.0,-50.0):random_float(50.0,200.0))
						entity_set_vector(player,EV_VEC_velocity,pushVel)
					}
					for(x=0;x<3;x++)
						velocity[x] = (velocity[x] * random_float(0.1,0.9))
					entity_set_vector(aball,EV_VEC_velocity,velocity)
					direction = 0
					return PLUGIN_HANDLED
				}
			}

Skompiluj i wrzuc na serwer powinien twój problem zniknąć
  • +
  • -
  • 0

#3 mini TaZ

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:9
  • Lokalizacja:B-ca
Offline

Napisano 09.08.2009 09:56

probowałem skompilowac w kompilatorze tutaj na forum i nie moge jakis bład.. moze ktos mi skompilowac tak zeby Piłka nie zadawała nikomu obrazen a zabic z noza było mozna tylko osobe ktora ma piłke ?

oto link do mojego sma

http://www.speedysha.../193278825.html

Dam Pomógł :)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych