Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Obrażenia na taska

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Power User

Reputacja: 131
Zaawansowany

  • Postów:1300
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Wadowice
Offline

Napisano 03.05.2014 20:44

Witam, mam taki pewien problem, jak zrobię obrażenia na taska wyskakują mi error logi

L 05/03/2014 - 21:13:52: [HAMSANDWICH] Invalid entity (123)

L 05/03/2014 - 21:13:52: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")

L 05/03/2014 - 21:13:52: [AMXX] Run time error 10: native error (native "ExecuteHam")

L 05/03/2014 - 21:13:52: [AMXX]    [0] float.inc::operator*(Float:,_:) (line 108)

L 05/03/2014 - 21:13:52: [AMXX]    [1] float.inc::operator*(Float:,_:) (line 108)

L 05/03/2014 - 21:13:52: Unhandled dynamic native error

L 05/03/2014 - 21:13:52: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codclass_wsparcieogniowe.amxx")

L 05/03/2014 - 21:13:52: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cod_inflict_damage")

L 05/03/2014 - 21:13:52: [AMXX]    [0] codclass_wsparcieogniowe.sma::burning_flame (line 238)
new dane[2];

dane[0] = attacker; // id atakującego

dane[1] = ent; // id entu

set_task(0.1, "burning_flame", pid+TASK_PODPAL, dane, 2) // pid id ofiary
public burning_flame(dane[2], taskid)

{

    new id = taskid - TASK_PODPAL;

    new attacker = dane[0];

    new ent = dane[1];

    

    if(!is_user_alive(id))

        return;

        

    cod_inflict_damage(attacker, id, 7.0, 0.2, ent, (1<<24))

    

    set_task(0.2, "burning_flame", id+TASK_PODPAL, dane, 2)

}

Wie może ktoś w czym tkwi problem?

 

 


  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych