Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dźwięk hordy zombie


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 wiwi249

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:440
  • GG:
  • Imię:Wiktor
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 03.05.2014 16:43

Hej wszystkim.

Piszę właśnie silnik do swojego zombie moda i potrzebny mi jest dźwięk hordy zombie, który oznajmi rozpoczecie rozgrywki. Chodzi mi o taki krzyk, jęk, jaki można usłyszeć m.in. w L4D podczas ataku hordy:

 

 

Potrzebny mi jest dźwięk dokładnie taki, jednak wiem, że CS ma swoje wymogi co do plików *.wav i pytam tutaj. Nie potrafię przekonwertować takiego pliku aby mieścił się w ramach silnika, ponieważ nie wiem nawet jakie one są.

Proszę o pomoc w odnalezieniu mi takiego dźwięku. Dzięki z góry.


  • +
  • -
  • 1

Wykonuję strony internetowe, zlecenia AMXX i HLDS - w tym pisanie pluginów, ogarnianie serwerów, edycja i tworzenie modeli.

Potrzebujesz czegoś? Pisz!

 

"śpieszmy się pisać posty, tak szybko banują..." ~ sebul


#2 VertekS

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:80
  • Lokalizacja:amxxpc.exe
Offline

Napisano 03.05.2014 16:56

Najlepszej jakości dźwięk, jaki możesz osiągnąć w silniku HL1 ma parametry: 22050 kHz, 16 - bit, mono. Dźwięk możesz przekonwertować za pomocą Windowsowego "Rejestratora Dźwięków", albo Audacity.

EDIT: Dźwięk z filmiku jest domyślnie używamy w modzie Zombie Plague (wielokrotna infekcja / swarm?).


Użytkownik VertekS edytował ten post 03.05.2014 16:57

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych