Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

jaki zrobić żeby w danej klasie kondycja dawała 2x tyle co w innej (bez powiekszania w staty)

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 TyrTrek

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:383
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 30.04.2014 11:21

siema chcę w jakiś sposób zrobić tak że np w klasie komandos co ma 50 kondycji te 50 będzie dawało 2 razy więcej szybkości niż w innych klasie co ma te 50 kondycji

 

będzie umiał ktoś , albo czy w ogóle się tak da? 


JEŚLI POMOGŁEM DAJ +


#2 Drago36

    Profesjonalista - if you know what i mean

  • Power User

Reputacja: 560
Wszechwiedzący

  • Postów:707
  • GG:
  • Imię:Mów mi D.ave
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 30.04.2014 12:13

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
        
new const nazwa[]   = "Spedhacker";
new const opis[]    = "Szybkosc jego jest podwajana";
new const bronie    = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 20;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "Klasa")

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc)
}

public cod_class_enabled(id)
{
	cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)*2)
}

public cod_class_disabled(id)
{
	cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)/2)
}

  • +
  • -
  • 1

#3 TyrTrek

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:383
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 30.04.2014 18:37

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
        
new const nazwa[]   = "Spedhacker";
new const opis[]    = "Szybkosc jego jest podwajana";
new const bronie    = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 20;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "Klasa")

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc)
}

public cod_class_enabled(id)
{
	cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)*2)
}

public cod_class_disabled(id)
{
	cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)/2)
}

nic bez zmian

 

jeszcze sharkowego sposobu spróbuje 


Użytkownik TyrTrek edytował ten post 30.04.2014 18:38

JEŚLI POMOGŁEM DAJ +


#4 Pomager

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:46
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 30.04.2014 18:41

Spoiler


Użytkownik Pomager edytował ten post 30.04.2014 18:44

moje.th.png

 

 

!!!!!!!!!!!!!NIE POMOGŁEM PISZ NA GG:6413795 LUB SKYPE:PIKALAK1

COŚ WYKOMBINUJEMY :D!!!!!!!!!!!!


#5 TyrTrek

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:383
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 30.04.2014 19:01

Spoiler

zrobiłeś taką samą klase co drago tylko nazwe zmieniłeś powinieneś dostać warna -.-


JEŚLI POMOGŁEM DAJ +


#6 Pomager

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:46
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 30.04.2014 19:03

inny kod a opis chciales wiec wzielem od drago

 


moje.th.png

 

 

!!!!!!!!!!!!!NIE POMOGŁEM PISZ NA GG:6413795 LUB SKYPE:PIKALAK1

COŚ WYKOMBINUJEMY :D!!!!!!!!!!!!


#7 Drago36

    Profesjonalista - if you know what i mean

  • Power User

Reputacja: 560
Wszechwiedzący

  • Postów:707
  • GG:
  • Imię:Mów mi D.ave
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 30.04.2014 19:27

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
        
new const nazwa[]   = "Spedhacker";
new const opis[]    = "Szybkosc jego jest podwajana";
new const bronie    = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 20;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "Klasa")

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc)
}

public cod_class_enabled(id)
{
	cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 1)*2)
}

public cod_class_disabled(id)
{
	cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 1)/2)
}

A spróbuj tak.


sharkowy (30.04.2014 19:37):
Nie zadziała bo nie dajesz żadnej bonusowej kondycji ;P

  • +
  • -
  • 1

#8 Drago36

    Profesjonalista - if you know what i mean

  • Power User

Reputacja: 560
Wszechwiedzący

  • Postów:707
  • GG:
  • Imię:Mów mi D.ave
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 30.04.2014 20:26

Nie daje bonusowej kondycji, ale mnoży kondycje klasy, zobacz: http://amxx.pl/dokum...d-get-user-trim

Druga tablica to punkty klasy, czyli będą się mnożyć razy 2.
  • +
  • -
  • 0

#9 TyrTrek

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:383
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 30.04.2014 21:17

sprawdziałem Drago36 ten twój 2 kod nadal bez zmian 

 

a dało by rade zrobić w silniku w atrybutach

 

public ZastosujAtrybuty(id)
{
redukcja_obrazen_gracza[id] = 0.5*(1.0-floatpower(1.1, -0.112311341*PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1)));
 
maksymalne_zdrowie_gracza[id] = 100.0+PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1);
 
szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC+PobierzKondycje(id, 1, 1, 1)*1.3;
 
set_pev(id, pev_health, maksymalne_zdrowie_gracza[id]);
}
 
 
i w tym z If zrobić coś >
 szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC+PobierzKondycje(id, 1, 1, 1)*1.3; 
 
nie za bardzo jestem w te klocki ogarnięty jeszcze żeby coś stworzyć jakąś funkcje czy coś ...ale tak mi do głowy przyszło 
 

Użytkownik TyrTrek edytował ten post 30.04.2014 21:18

JEŚLI POMOGŁEM DAJ +


#10 TyrTrek

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:383
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 30.04.2014 22:33

 

Na samej górze zaincluduj <codmod> ( xD) a public ZastosujAtrybuty podmień na ten:


public ZastosujAtrybuty(id)
{
    new klasa = cod_get_user_class(id);
    redukcja_obrazen_gracza[id] = 0.7*(1.0-floatpower(1.1, -0.112311341*PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1)));
    
    maksymalne_zdrowie_gracza[id] = 100.0+PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1);
    
    if(klasa == cod_get_classid("Nazwa_klasa")) //dokladna nazwa klasy z pliku sma, np. Strzelec Wyborowy
    szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC+PobierzKondycje(id, 1, 1, 1)*2; //szybkosc dla tej klasy mnozona jest razy 2
    else //jezeli gracz nie ma tej klasy warunek sie nie spelni
    szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC+PobierzKondycje(id, 1, 1, 1)*1.3; //standardowy mnoznik szybkosc dla pozostalych klas
    
    set_pev(id, pev_health, maksymalne_zdrowie_gracza[id]);
}

coś mi sypie errorami >

QTM_CodMod.sma(373) : error 017: undefined symbol "cod_get_user_class"

QTM_CodMod.sma(378) : error 017: undefined symbol "cod_get_classid"
 
"Na samej górze zaincluduj <codmod>" nie skumałem o co tu chodzi coś mam podmienić jeszcze oprócz  zastosuj atrybut?

JEŚLI POMOGŁEM DAJ +


#11 nitr0

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:109
  • GG:
  • Lokalizacja:Warsss
Offline

Napisano 01.05.2014 12:26

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <nvault>
#include <engine>
#include <codmod>
#include <csx>
#include <colorchat>
 
Dodaj to do SMA
 

  • +
  • -
  • 0

#12 TyrTrek

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:383
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 01.05.2014 14:04

nie mogę edytować posta wyżej .. więc napisz co ustaliłem przetestowałem to i żeby być pewnym dałem z *2 na *10 żeby sprawdzić różnice, i nie ma prawie żadnej różnicy ? 

 

dodam ze mam ustawione sv_maxspeed na 400


sharkowy (01.05.2014 14:26):
sv_maxspeed daj na 999, kod który Ci podałem działa, ja dla testu ustawiłem *3 i różnica była kolosalna między dwoma klasami które miały po 50 kondycji :P

JEŚLI POMOGŁEM DAJ +






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych