siema chcę w jakiś sposób zrobić tak że np w klasie komandos co ma 50 kondycji te 50 będzie dawało 2 razy więcej szybkości niż w innych klasie co ma te 50 kondycji
będzie umiał ktoś , albo czy w ogóle się tak da?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 30.04.2014 11:21
siema chcę w jakiś sposób zrobić tak że np w klasie komandos co ma 50 kondycji te 50 będzie dawało 2 razy więcej szybkości niż w innych klasie co ma te 50 kondycji
będzie umiał ktoś , albo czy w ogóle się tak da?
JEŚLI POMOGŁEM DAJ +
Napisano 30.04.2014 12:13
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> new const nazwa[] = "Spedhacker"; new const opis[] = "Szybkosc jego jest podwajana"; new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 0; new const kondycja = 20; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Klasa") cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc) } public cod_class_enabled(id) { cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)*2) } public cod_class_disabled(id) { cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)/2) }
Napisano 30.04.2014 18:37
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> new const nazwa[] = "Spedhacker"; new const opis[] = "Szybkosc jego jest podwajana"; new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 0; new const kondycja = 20; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Klasa") cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc) } public cod_class_enabled(id) { cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)*2) } public cod_class_disabled(id) { cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)/2) }
nic bez zmian
jeszcze sharkowego sposobu spróbuje
Użytkownik TyrTrek edytował ten post 30.04.2014 18:38
JEŚLI POMOGŁEM DAJ +
Napisano 30.04.2014 19:01
Spoiler
zrobiłeś taką samą klase co drago tylko nazwe zmieniłeś powinieneś dostać warna -.-
JEŚLI POMOGŁEM DAJ +
Napisano 30.04.2014 19:27
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> new const nazwa[] = "Spedhacker"; new const opis[] = "Szybkosc jego jest podwajana"; new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 0; new const kondycja = 20; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Klasa") cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc) } public cod_class_enabled(id) { cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 1)*2) } public cod_class_disabled(id) { cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 1)/2) }
A spróbuj tak.
Napisano 30.04.2014 20:26
Napisano 30.04.2014 21:17
sprawdziałem Drago36 ten twój 2 kod nadal bez zmian
a dało by rade zrobić w silniku w atrybutach
public ZastosujAtrybuty(id){redukcja_obrazen_gracza[id] = 0.5*(1.0-floatpower(1.1, -0.112311341*PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1)));maksymalne_zdrowie_gracza[id] = 100.0+PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1);szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC+PobierzKondycje(id, 1, 1, 1)*1.3;set_pev(id, pev_health, maksymalne_zdrowie_gracza[id]);}i w tym z If zrobić coś >szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC+PobierzKondycje(id, 1, 1, 1)*1.3;nie za bardzo jestem w te klocki ogarnięty jeszcze żeby coś stworzyć jakąś funkcje czy coś ...ale tak mi do głowy przyszło
Użytkownik TyrTrek edytował ten post 30.04.2014 21:18
JEŚLI POMOGŁEM DAJ +
Napisano 30.04.2014 22:33
Na samej górze zaincluduj <codmod> (
) a public ZastosujAtrybuty podmień na ten:
public ZastosujAtrybuty(id) { new klasa = cod_get_user_class(id); redukcja_obrazen_gracza[id] = 0.7*(1.0-floatpower(1.1, -0.112311341*PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1))); maksymalne_zdrowie_gracza[id] = 100.0+PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1); if(klasa == cod_get_classid("Nazwa_klasa")) //dokladna nazwa klasy z pliku sma, np. Strzelec Wyborowy szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC+PobierzKondycje(id, 1, 1, 1)*2; //szybkosc dla tej klasy mnozona jest razy 2 else //jezeli gracz nie ma tej klasy warunek sie nie spelni szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC+PobierzKondycje(id, 1, 1, 1)*1.3; //standardowy mnoznik szybkosc dla pozostalych klas set_pev(id, pev_health, maksymalne_zdrowie_gracza[id]); }
coś mi sypie errorami >
QTM_CodMod.sma(373) : error 017: undefined symbol "cod_get_user_class"
JEŚLI POMOGŁEM DAJ +
Napisano 01.05.2014 12:26
Napisano 01.05.2014 14:04
nie mogę edytować posta wyżej .. więc napisz co ustaliłem przetestowałem to i żeby być pewnym dałem z *2 na *10 żeby sprawdzić różnice, i nie ma prawie żadnej różnicy ?
dodam ze mam ustawione sv_maxspeed na 400
JEŚLI POMOGŁEM DAJ +
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych