Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Proszę o klase [Premium]DzikiSnajper

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Hanibalek

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:14
  • Lokalizacja:Polska / Kraków
Offline

Napisano 29.04.2014 18:18

Proszę was o stworzenie klasy Premium admin_flaga_G

Proszę aby miał:

1/1 z AWP

1/14z M4A1

Auto BunHop

Niewidzialność na nożu

Multijump 2 skoki w powietrzu.


  • +
  • -
  • 0

Zapraszam------->b_350_20_fd3c00_fd3c00_000000_000000.png<-------Zapraszam

IP:91.234.217.6:27018


#2 Pomager

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:46
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 30.04.2014 17:41

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
        
new const nazwa[]   = "DzikiSnajper";
new const opis[]    = "";
new const bronie    = (1<<CSW_AWP);
new const zdrowie   = 100;
new const kondycja  = 10;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 20;
    
new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

    register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");

   
    register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");


    register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH");

    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "SzansaNaHeadshot_TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
    {
        client_print(id, print_chat, "[DzikiSnajper] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
        return COD_STOP;
    }
    ma_klase[id] = true;
   
    return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
    set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
        ma_klase[id] = false;

}

public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
    if(!ma_klase[id])
        return;

    if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
    {
        set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0);
    }
    else
    {
        set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    }
}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
    if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
        return FMRES_IGNORED;

    new flags = pev(id, pev_flags);

    if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
    {
        skoki[id]--;
        new Float:velocity[3];
        pev(id, pev_velocity,velocity);
        velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
        set_pev(id, pev_velocity,velocity);
    }
    else if(flags & FL_ONGROUND)
        skoki[id] = 1;

    return FMRES_IGNORED;
}

public fwPrethink_AutoBH(id)
{
    if(!ma_klase[id])
        return PLUGIN_CONTINUE

    if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) {
        new flags = pev(id, pev_flags)

        if (flags & FL_WATERJUMP)
            return FMRES_IGNORED;
        if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 )
            return FMRES_IGNORED;
        if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
            return FMRES_IGNORED;

        new Float:velocity[3];
        pev(id, pev_velocity, velocity);
        velocity[2] += 250.0;
        set_pev(id, pev_velocity, velocity);

        set_pev(id, pev_gaitsequence, 6);

    }
    return FMRES_IGNORED;
}

public SzansaNaHeadshot_TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_alive(idattacker) || !ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;

    if(get_user_hitzones(idattacker, this) != 2 && !random(1))
    {
        set_user_hitzones(idattacker, this, 2);
    }
    
    return HAM_IGNORED;
}
 

 


moje.th.png

 

 

!!!!!!!!!!!!!NIE POMOGŁEM PISZ NA GG:6413795 LUB SKYPE:PIKALAK1

COŚ WYKOMBINUJEMY :D!!!!!!!!!!!!


#3 Fifkaaaa

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:84
  • Lokalizacja:Budki
Offline

Napisano 01.05.2014 10:20

@up popraw opis bo pisze Brak. pls.



#4 Pomager

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:46
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 01.05.2014 10:42

proszę 

 

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
        
new const nazwa[]   = "DzikiSnajper";
new const opis[]    = "1/1 z AWP 1/14 z M4A1 AutoBH Niewidzialność na Nożu 2xMultijump";
new const bronie    = (1<<CSW_AWP);
new const zdrowie   = 100;
new const kondycja  = 10;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 20;
    
new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

    register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");

   
    register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");


    register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH");

    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "SzansaNaHeadshot_TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
    {
        client_print(id, print_chat, "[DzikiSnajper] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
        return COD_STOP;
    }
    ma_klase[id] = true;
   
    return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
    set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
        ma_klase[id] = false;

}

public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
    if(!ma_klase[id])
        return;

    if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
    {
        set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0);
    }
    else
    {
        set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    }
}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
    if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
        return FMRES_IGNORED;

    new flags = pev(id, pev_flags);

    if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
    {
        skoki[id]--;
        new Float:velocity[3];
        pev(id, pev_velocity,velocity);
        velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
        set_pev(id, pev_velocity,velocity);
    }
    else if(flags & FL_ONGROUND)
        skoki[id] = 1;

    return FMRES_IGNORED;
}

public fwPrethink_AutoBH(id)
{
    if(!ma_klase[id])
        return PLUGIN_CONTINUE

    if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) {
        new flags = pev(id, pev_flags)

        if (flags & FL_WATERJUMP)
            return FMRES_IGNORED;
        if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 )
            return FMRES_IGNORED;
        if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
            return FMRES_IGNORED;

        new Float:velocity[3];
        pev(id, pev_velocity, velocity);
        velocity[2] += 250.0;
        set_pev(id, pev_velocity, velocity);

        set_pev(id, pev_gaitsequence, 6);

    }
    return FMRES_IGNORED;
}

public SzansaNaHeadshot_TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_alive(idattacker) || !ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;

    if(get_user_hitzones(idattacker, this) != 2 && !random(1))
    {
        set_user_hitzones(idattacker, this, 2);
    }
    
    return HAM_IGNORED;
}
 


Użytkownik Pomager edytował ten post 01.05.2014 10:45

moje.th.png

 

 

!!!!!!!!!!!!!NIE POMOGŁEM PISZ NA GG:6413795 LUB SKYPE:PIKALAK1

COŚ WYKOMBINUJEMY :D!!!!!!!!!!!!


#5 CzarNNaninJJa^^

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:109
  • Imię:KaRoL
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 01.05.2014 11:18

Takie rzeczy to spoiler/wklejka ... :&


Użytkownik CzarNNaninJJa^^ edytował ten post 01.05.2014 11:20

Zapraszam na serwer !!

b_350_20_25DA08_0BA91D_000000_BA1414.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych