Mógłby ktoś mi optymalnie skonfigurować ptb pod serwer FFA? Próbowałem sam i plugin bardziej patrzy na ilość wygranych drużyny, a nie ilość graczy. Chciałbym żeby różnica między teamami praktycznie nie istniała (max 1 gracz), żeby po ok. 3 zwycięstwach teamu pod rząd zamieniało graczy Chyba proste do zrobienia ale mi nie wychodzi coś
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Konfiguracja PTB
Temat rozp. Change, 07.08.2009 19:52
8 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 07.08.2009 19:52
#2
Napisano 07.08.2009 19:54
Chciałbym żeby różnica między teamami praktycznie nie istniała (max 1 gracz)
Ilu slotowe jest to FFA?
#3
Napisano 07.08.2009 20:12
16
#4
Napisano 08.08.2009 05:02
ptb.cfg
echo [PTB] Wczytywanie Ptb.cfg. // Te dwa cvary musze byc ustawione na 0, zeby PTB dzialal wlasciwie. mp_autoteambalance 0 mp_limitteams 0 // Kontrola wiadomosci w chacie: 0 = wyl. 1 = wl. 2 = wtedy transfery beda pokazywane w HUD ale nie w chacie. // Jesli ustawione na 3 to wszystkie wiadomosci beda pokazywane na chacie i transfery w HUD ptb_saychat 0 // Typ transferow moze tylko byc 1,2 lub 3, gdzie 3 jest najbardziej "agresywny" // 1 = domyslny ptb_transfer_type 3 // Ustaw na 0 jesli admini z immunitetem rowniez maja byc przenoszeni ptb_switch_immunity 0 // Ustaw na 0 jesli admini z immunitetem nie beda mogli wybierac druzyn ktorych chca ptb_limitjoin_immunity 0 // Tutaj ustawiasz jaka flage musi posiadac admin zeby nie byc przenoszonym ( domyslna flaga to C ) ptb_immunity_level "c" // Tutaj ustawiasz jaka flage musi miec admin zeby moc zmieniac ustawienia PTB (Default l ADMIN_RCON) ptb_access_level "l" // Jesli chcesz miec podglad transferow w HLSW chat zostaw ta wartosc ustawiona na 1 ptb_show_in_hlsw 1 // team selection control amx_ptb limitjoin on // ustawia limity przy wchodzeniu do danej druzyny amx_ptb limitafter 0 // liczba rund po ktorych zaczyna sie limitowanie druzyn amx_ptb limitmin 4 // minimalna liczba graczy na mapie, kiedy zaczyna sie limitowanie druzyn amx_ptb maxsize 9 // maksymalna wielkosc druzyny amx_ptb maxdiff 1 // maksymalna roznica w liczbie czlonkow w druzynie amx_ptb autorounds 3 // number of first rounds into match, which allow autojoin only amx_ptb wtjauto 1 // ilosc wtj (winner team joiner) po ktorych gracz zostaje automatycznie przydzielony amx_ptb wtjkick 5 // liczba wtj, po ktorych gracz zostaje wyrzucony amx_ptb kick off // licznik wtj kick wlaczony/wylaczony (on/off) amx_ptb savewtj off // zapisuj wtj do pliku wtj.log // team balancing actions amx_ptb switch on // przerzuc/transferuj graczy amx_ptb switchafter 2 // liczba rund po ktorych zaczyna sie transferowanie amx_ptb switchmin 5 // minimalna liczba graczy na mapie, kiedy zaczyna sie transferowanie amx_ptb switchfreq 1 // relative next possible switch round amx_ptb playerfreq 7 // relative next possible switch round for player amx_ptb forceswitch 0 // liczba prob, po ktorych PTB wlacza sie , jesli konieczne amx_ptb deadonly off // transferuj tylko graczy, ktorzy sa DEAD // wiadomosci (dobrze miec wlaczone kiedy debugujesz, jesli uzywasz statsx nie miej wlaczonych) amx_ptb tellwtj off // informuj o probach WTJ amx_ptb announce off // oglaszaj status druzyn na poczatku rundy amx_ptb sayok off // oglaszaj status druzyn, jesli druzyny sa OK amx_ptb typesay off // uzywaj wiadomosci HUD // team strength limits amx_ptb maxstreak 3 // maksymalna ilosc "passy zabic" gracza amx_ptb maxscore 2 // maksymalna dozwolona roznica w wyniku gry amx_ptb minrating 1.5 // minimalny, istotny wskaznik druzyny amx_ptb maxrating 2.0 // maxymalny, istotny wskaznik druzyny amx_ptb superrating 3.0 // super critical team rating amx_ptb maxincidents 50 // maximum kills + deaths before the score is divided by PTB_SCALEDOWN amx_ptb scaledown 2 // divisor for kills and deaths, when PTB_MAXINCIDENTS is reached
#5
Napisano 08.08.2009 10:54
Niestety działa tak jak moje ustawienia, często np. gdy na serwerze jest z 8 osób po np. 5 wygranych TT z rzędu przenosi ludzi do CT tak, że wychodzą składy np. 5:2 ... Chciałbym coś takiego, że jak jeden team jest za mocny to zamienia najlepszego gracza itd, ale składy żeby były wyrównane pod względem liczby osób.
#6
Napisano 08.08.2009 11:08
amx_ptb maxdiff 1 // maksymalna roznica w liczbie czlonkow w druzynie
ten cvar za to odpowiada i jest ustawiony tak jak chcesz
serwer Steam/NonSteam?
#7
Napisano 08.08.2009 13:06
Tak najnowsze dproto, to może być przyczyna?
#8
Napisano 08.08.2009 18:32
No nie tylko Ty masz problemy z dobrze działającym PTB na serwie S/NS
#9
Napisano 08.08.2009 18:43
Ahh czyli to może być przez tą modyfikacje? Ok to spróbuje autoteambalance 1 aż do czasu stabilnej wersji na dproto
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych