Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

LongJump na początku rundy

longjump vip

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 sq69i

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:87
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.04.2014 07:36

Witam, poszukuję pluginu (pod flagę) który dodaje LongJump na początku rundy.

Znalazłem coś takiego w pluginach ale od dodaje LJ po każdym odrodzeniu, mi zależy na tym aby było tylko na początku :)


  • +
  • -
  • 0

#2 wiwi249

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:440
  • GG:
  • Imię:Wiktor
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 27.04.2014 08:32

No to wrzuć ten kod, wystarczy go przerobić.


  • +
  • -
  • 0

Wykonuję strony internetowe, zlecenia AMXX i HLDS - w tym pisanie pluginów, ogarnianie serwerów, edycja i tworzenie modeli.

Potrzebujesz czegoś? Pisz!

 

"śpieszmy się pisać posty, tak szybko banują..." ~ sebul


#3 sq69i

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:87
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.04.2014 09:23

http://amxx.pl/topic/4160-longjump/


  • +
  • -
  • 0

#4 sq69i

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:87
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.04.2014 14:11

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
 
#define PLUGIN_NAME "Longjump"
#define PLUGIN_VERSION "2.5"
#define PLUGIN_AUTHOR "COLT"
 
new longjump
 
public plugin_init()
{
longjump = register_cvar("amx_longjump", "1")
register_event("ResetHUD","player_spawn","b")
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
register_event("Damage", "Event_DamageDeath", "bd", "2>0")
register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)
}
 
public player_spawn(id)
{
if(get_pcvar_num(longjump) == 1)
{   
if(is_user_alive(id))
{
give_item(id, "item_longjump")
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("StatusIcon"),{0,0,0},id);
write_byte(1); // status (0=hide, 1=show, 2=flash)
write_string("item_longjump"); // icon
write_byte(0); // red
write_byte(210); // green
write_byte(0); // blue
message_end();
}
 }
  }
 
public DeathMsg()
{
new vid = read_data(2)    // ofiara
 
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("StatusIcon"),{0,0,0},vid);
write_byte(0); // status (0=hide, 1=show, 2=flash)
write_string("item_longjump"); // icon
write_byte(0); // red
write_byte(210); // green
write_byte(0); // blue
message_end();
}
 
public Event_DamageDeath(id)
{   
if(!is_user_alive(id))
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("StatusIcon"),{0,0,0},id);
write_byte(0); // status (0=hide, 1=show, 2=flash)
write_string("item_longjump"); // icon
write_byte(0); // red
write_byte(210); // green
write_byte(0); // blue
message_end();
 
 

 

 

 

 

 


  • +
  • -
  • 0

#5 sq69i

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:87
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.04.2014 16:07

Nie mogę edytować postów

Próbowałem coś takiego (na podstawie innych pluginów

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>


#define PLUGIN_NAME "Longjump"
#define PLUGIN_VERSION "2.5"
#define PLUGIN_AUTHOR "COLT"


new longjump


public plugin_init()
{
longjump = register_cvar("amx_longjump", "1")
register_event("ResetHUD","player_spawn","b")
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
register_event("Damage", "Event_DamageDeath", "bd", "2>0")
register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)
}


public client_connect(id)
{
if(get_pcvar_num(longjump) == 1)
{   
if(is_user_alive(id) && is_user_alive(id) & ADMIN_LEVEL_C)
{
give_item(id, "item_longjump")
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("StatusIcon"),{0,0,0},id);
write_byte(1); // status (0=hide, 1=show, 2=flash)
write_string("item_longjump"); // icon
write_byte(0); // red
write_byte(210); // green
write_byte(0); // blue
message_end();
}
 }
  }


public DeathMsg()
{
new vid = read_data(2)    // ofiara


message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("StatusIcon"),{0,0,0},vid);
write_byte(0); // status (0=hide, 1=show, 2=flash)
write_string("item_longjump"); // icon
write_byte(0); // red
write_byte(210); // green
write_byte(0); // blue
message_end();
}


public Event_DamageDeath(id)
{   
if(!is_user_alive(id))
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("StatusIcon"),{0,0,0},id);
write_byte(0); // status (0=hide, 1=show, 2=flash)
write_string("item_longjump"); // icon
write_byte(0); // red
write_byte(210); // green
write_byte(0); // blue
message_end();
} 

dodane public client_connect(id)

zamiast public player_spawn(id)

 

oraz zmienione

if(is_user_alive(id))

na

if(is_user_alive(id) && is_user_alive(id) & ADMIN_LEVEL_C)

 

tak robione na logikę, nie znając języka - niestety nie działa


  • +
  • -
  • 0

#6 sq69i

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:87
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 01.06.2014 09:13

pomoze ktos?


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych