Witam, poszukuję pluginu (pod flagę) który dodaje LongJump na początku rundy.
Znalazłem coś takiego w pluginach ale od dodaje LJ po każdym odrodzeniu, mi zależy na tym aby było tylko na początku
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 27.04.2014 07:36
Witam, poszukuję pluginu (pod flagę) który dodaje LongJump na początku rundy.
Znalazłem coś takiego w pluginach ale od dodaje LJ po każdym odrodzeniu, mi zależy na tym aby było tylko na początku
Napisano 27.04.2014 08:32
No to wrzuć ten kod, wystarczy go przerobić.
Wykonuję strony internetowe, zlecenia AMXX i HLDS - w tym pisanie pluginów, ogarnianie serwerów, edycja i tworzenie modeli.
Potrzebujesz czegoś? Pisz!
"śpieszmy się pisać posty, tak szybko banują..." ~ sebul
Napisano 27.04.2014 14:11
#include <amxmodx>#include <amxmisc>#include <fun>#define PLUGIN_NAME "Longjump"#define PLUGIN_VERSION "2.5"#define PLUGIN_AUTHOR "COLT"new longjumppublic plugin_init(){longjump = register_cvar("amx_longjump", "1")register_event("ResetHUD","player_spawn","b")register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")register_event("Damage", "Event_DamageDeath", "bd", "2>0")register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)}public player_spawn(id){if(get_pcvar_num(longjump) == 1){if(is_user_alive(id)){give_item(id, "item_longjump")message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("StatusIcon"),{0,0,0},id);write_byte(1); // status (0=hide, 1=show, 2=flash)write_string("item_longjump"); // iconwrite_byte(0); // redwrite_byte(210); // greenwrite_byte(0); // bluemessage_end();}}}public DeathMsg(){new vid = read_data(2) // ofiaramessage_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("StatusIcon"),{0,0,0},vid);write_byte(0); // status (0=hide, 1=show, 2=flash)write_string("item_longjump"); // iconwrite_byte(0); // redwrite_byte(210); // greenwrite_byte(0); // bluemessage_end();}public Event_DamageDeath(id){if(!is_user_alive(id))message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("StatusIcon"),{0,0,0},id);write_byte(0); // status (0=hide, 1=show, 2=flash)write_string("item_longjump"); // iconwrite_byte(0); // redwrite_byte(210); // greenwrite_byte(0); // bluemessage_end();}
Napisano 27.04.2014 16:07
Nie mogę edytować postów
Próbowałem coś takiego (na podstawie innych pluginów
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fun> #define PLUGIN_NAME "Longjump" #define PLUGIN_VERSION "2.5" #define PLUGIN_AUTHOR "COLT" new longjump public plugin_init() { longjump = register_cvar("amx_longjump", "1") register_event("ResetHUD","player_spawn","b") register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a") register_event("Damage", "Event_DamageDeath", "bd", "2>0") register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR) } public client_connect(id) { if(get_pcvar_num(longjump) == 1) { if(is_user_alive(id) && is_user_alive(id) & ADMIN_LEVEL_C) { give_item(id, "item_longjump") message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("StatusIcon"),{0,0,0},id); write_byte(1); // status (0=hide, 1=show, 2=flash) write_string("item_longjump"); // icon write_byte(0); // red write_byte(210); // green write_byte(0); // blue message_end(); } } } public DeathMsg() { new vid = read_data(2) // ofiara message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("StatusIcon"),{0,0,0},vid); write_byte(0); // status (0=hide, 1=show, 2=flash) write_string("item_longjump"); // icon write_byte(0); // red write_byte(210); // green write_byte(0); // blue message_end(); } public Event_DamageDeath(id) { if(!is_user_alive(id)) message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("StatusIcon"),{0,0,0},id); write_byte(0); // status (0=hide, 1=show, 2=flash) write_string("item_longjump"); // icon write_byte(0); // red write_byte(210); // green write_byte(0); // blue message_end(); }
dodane public client_connect(id)
zamiast public player_spawn(id)
oraz zmienione
if(is_user_alive(id))
na
if(is_user_alive(id) && is_user_alive(id) & ADMIN_LEVEL_C)
tak robione na logikę, nie znając języka - niestety nie działa
Napisano 01.06.2014 09:13
pomoze ktos?
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych