Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[CS:GO] ChaseMod (v1.0, 2014-04-22)


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7178
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 22.04.2014 17:32

ChaseMod(v1.0)

  • Description

In ChaseMod the CTs, with only knives at their disposal, try to catch the Ts.
Terrorists can't attack, so they have to run and perform tricks to escape or even kill the CTs.
If CTs don't manage to kill all the Ts until the round ends, they lose.
Maps for this mod should have a cm_ prefix in their name, altough it's not mandatory.
The same maps should allow various tricks such as highjumps, ladderjumps, surfs, bhops...
ChaseMod is the CS GO version of the former HideNSeek mod (HNS) for CS 1.6.

  • Credits and Thanks
Credits go to Exolent for the original HideNSeek mod.
Thanks to TESLA-X4, Doc-Holiday, Vladislav Dolgov and Jannik Hartung whose code helped me a lot.

  • CVars

chasemod_version - The version of the plugin
cm_freezetime <amount> - The amount of time before CTs can move at roundstart; default is 7 seconds (recommended)
cm_airaccelerate <amount> - The value at which sv_airaccelerate is being kept; default is 120 (recommended)
cm_roundfrags <amount> - Frags for every winning player; default is 3
cm_bonusfrags <amount> - Bonus frags for kills (CTs) and for surviving (Ts); (1 | 2 | 3)
cm_maximumwins <amount> - How many rounds Ts can win before the teams get swapped; default is 3

  • Changelog

Quote: 2014-04-22 (v1.0)

* Initial release.

  • ToDos
Quote: * increase the score, instead of giving frags
* remove blocked client side attack animations (fire rate = 0)
* play sounds at freeze and unfreeze
* make handles for timers
* global countdown at start
* option to blind CTs while frozen
* add more cvars
  • Maps
I am currently working on a map for the mod. If you decide on making one yourself and you actually manage to finish it I can feature it here.

  • Feedback
Any advice regarding the code or features that you think should be added is welcome.
I will usually update this plugin at an interval of 2 weeks, unless there's a major bug that needs to be fixed or if I believe there is nothing more to add.

Altough the plugin has been tested, it's possible that you might find a bug. You can report here or you can add me on Steam.





Attached Files Dołączona grafikaGet Plugin or Get Source (chasemod.sp - 12.7 KB)

Wyświetl pełny artykuł




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych