Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Silnik HL1 Ruchome przedmioty?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 07.08.2009 11:32

Witam chciałem spytać jak w silniku HL1 podpisane są ruchome przedmioty??
Windy oraz inne rzeczy które się ruszają.
  • +
  • -
  • 0

#2 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 07.08.2009 12:48

Byty tych klas mogą się poruszać, jeśli chodzi budowanie mapy

func_train
func_vehicle
func_door
func_door_rotating
func_pushable
func_rot_button
func_rotating


Jeśli byt zostanie edytowany/stworzony w kodzie to wystarczy odpowiedni MOVETYPE_* + ustawienie wektora prędkości, niezależnie od klasy.
  • +
  • -
  • 0

#3 Vertricus

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 07.08.2009 13:52

Nie do końca rozumie twe ostanie zdanie.
Chodzi mi o część kodu diablo:

register_touch("xbow_arrow", "worldspawn", "touchWorld2")
register_touch("xbow_arrow", "func_wall", "touchWorld2")
register_touch("xbow_arrow", "func_door", "touchWorld2")
register_touch("xbow_arrow", "func_door_rotating", "touchWorld2")
register_touch("xbow_arrow", "func_wall_toggle", "touchWorld2")
register_touch("xbow_arrow", "func_breakable", "touchWorld2")

Chciałem tutaj dopisać coś na temat ruszających się przedmiotów.
Głównie chodzi mi o mapkę de_rats1337 w której strzała łowcy po zetknięciu z ruchomą windą nie znika, zostaje w jednym miejscu i nie znika nawet po zetknięciu się z graczem.
  • +
  • -
  • 0

#4 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 07.08.2009 14:26

Nie szkodzi, 1 części dotyczy Twojego problemu:

register_touch("xbow_arrow", "func_train", "touchWorld2")
powinno zadziałać
  • +
  • -
  • 0

#5 Vertricus

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 07.08.2009 16:13

Niestety nie chodzi ;)
Dorzucam screena o co mi chodzi
Dołączona grafika
  • +
  • -
  • 0

#6 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 07.08.2009 16:56

To raczej nie chodzi o sam byt windy, pobieram teraz tę mapę, żeby coś zadziałać :D bo tak ze screena nic nie zrobię
  • +
  • -
  • 0

#7 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 07.08.2009 17:23

register_touch("xbow_arrow", "func_plat", "touchWorld2")

  • +
  • -
  • 0

#8 Vertricus

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 07.08.2009 18:49

Działa dziękuję ;)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych