masz tu jeszcze predatora
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#define CZAS 5 //SEKUND NIEWIDZIALNOSCI
new const nazwa[] = "Predator (130lvl)";
new const opis[] = "Po uzyciu [e] jest niewidzialny na 5sek, mniejsza grawitacja, +7 obrazen z broni";
new const bronie = 1<<CSW_FAMAS | 1<<CSW_USP;
new const zdrowie = 25;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_klase[33];
new msg_bartime;
public plugin_init() {
        register_plugin(nazwa, "1.0", "BlanciK");
    
        cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    
        register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
        register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1);
    
        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
    
        msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
}
public cod_class_enabled(id)
{
        new dostepna = 130;
        new level = cod_get_user_level(id);
        if(level < 130)
        {
		client_print(id, print_chat, "[%s]Klasa dostepna od %i poziomu.", nazwa, dostepna)
		return COD_STOP;
        }
        ma_klase[id] = true;
        ResetHUD(id);
        set_pev(id, pev_gravity, 0.5);
		
	return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
        ma_klase[id] = false;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
        if(!is_user_alive(id))
        return;
        
        if(wykorzystal[id])
        {
        ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niewidzialnosc.");
        return;
        }
    
        wykorzystal[id] = true;
    
        set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 1);
        set_task(CZAS.0, "wyłącz", id);
    
        message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
        write_short(CZAS)
        message_end()
}
public wyłącz(id)
{
        if(!is_user_connected(id)) return;
    
        set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
}
public ResetHUD(id)
{
        if(ma_klase[id])
        set_pev(id, pev_gravity, 0.5);
        wykorzystal[id] = false;
}
public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
        if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
        return;
        
        if(!ma_klase[host])
        return;
        
        set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
        if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
    
        if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
    
        if(!(damagebits & (1<<1)))
        return HAM_IGNORED;
        
        if(get_user_weapon(idattacker) != CSW_FAMAS)
        return HAM_IGNORED;
        
        cod_inflict_damage(idattacker, this, 7.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
        
        return HAM_IGNORED;
}
amadeusz
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
   
#define DMG_BULLET (1<<1)
     
new const nazwa[]   = "Amadeusz (100lvl)";
new const opis[]    = "+20 obrazen z mp5, 3 skoki";
new const bronie    = (1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_MP5NAVY);
new const zdrowie   = 10;
new const kondycja  = 25;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
   
	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
        new dostepna = 100;
        new level = cod_get_user_level(id);
        if(level < 100)
        {
		client_print(id, print_chat, "[%s]Klasa dostepna od %i poziomu.", nazwa, dostepna)
		return COD_STOP;
        }
        ma_klase[id] = true;
       	
	return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;
	new flags = pev(id, pev_flags);
	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		skoki[id] = 2;
	return FMRES_IGNORED;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, 20.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	
	return HAM_IGNORED;
}
					
					
					
							Użytkownik BlanciK THC edytował ten post 21.04.2014 17:39