←  Nowości

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
[Silnik] QTM CodMod edit Play4Fun RC 1.3 (...

  • +
  • -
Dziobak? - zdjęcie Dziobak? 02.11.2014

mam pytanie czemu mi w ogóle nie wyświetla hud'a z COD?/

 

Bo może źle wgrałeś ?

 

Podaj logi

Odpowiedz

  • +
  • -
Jonkey - zdjęcie Jonkey 02.11.2014

 
L 11/02/2014 - 15:33:05: [] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod_Play4FuN_RC1.1_1Perk(1).amxx", version "RC 1.1")
L 11/02/2014 - 15:33:05: [] Run time error 10: native error (native "ExecuteForward")
L 11/02/2014 - 15:33:05: [] [0] QTM_CodMod_Play4FuN_RC1.1_1Perk (1).sma::UstawNowaKlase (line 414)
L 11/02/2014 - 15:33:05: [] [1] QTM_CodMod_Play4FuN_RC1.1_1Perk (1).sma::UsunUmiejetnosci (line 604)
L 11/02/2014 - 15:33:05: [] [2] QTM_CodMod_Play4FuN_RC1.1_1Perk (1).sma::client_authorized (line 576)
Ignoring custom decal from Jonkey

 

Odpowiedz

  • +
  • -
jaro3376 - zdjęcie jaro3376 07.12.2014

Przerobi ktoś ten plugin aby byly 2 perki zamiast 3 i wytrzymalosc perku dla obu?
Użytkownik jaro3376 edytował ten post 07.12.2014 12:15
Odpowiedz

  • +
  • -
jaro3376 - zdjęcie jaro3376 08.12.2014

I jeszcze proszę o zablokowanie wszystkich broni oprócz bomby c4 bo plugin dziala tak ze jesli ktos zginie z bomba to nie mozna jej podnieść
Odpowiedz

  • +
  • -
KarlikAśki - zdjęcie KarlikAśki 02.01.2015

Niestety 0 kopilacjii lokalnie 21 errorów a przez amxx 6 więc trochę cienko czekam na updeta

Odpowiedz

  • +
  • -
Play 4FuN - zdjęcie Play 4FuN 02.01.2015

KarlikAśki, musisz podmienić plik codmod.inc na ten który jest tutaj w temacie

Odpowiedz

  • +
  • -
KarlikAśki - zdjęcie KarlikAśki 03.01.2015

dzięki wielkie poszło to lece go przerabiać dzięki wielkie +

Odpowiedz

  • +
  • -
ExcellentShoot - zdjęcie ExcellentShoot 16.02.2015

Niby ladnie wszystko zrobione ;) ale crashuje mi serwer..

Odpowiedz

  • +
  • -
Play 4FuN - zdjęcie Play 4FuN 17.02.2015

Jakieś error logi ?

Odpowiedz

  • +
  • -
ExcellentShoot - zdjęcie ExcellentShoot 19.02.2015

L 02/19/2015 - 00:47:57: Start of error session.
L 02/19/2015 - 00:47:57: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20150219.log")
L 02/19/2015 - 00:47:57: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 02/19/2015 - 00:47:57: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds
L 02/19/2015 - 00:47:57: [AMXX] [0] QTM_CodMod.sma::PobierzInteligencje (line 1668)
L 02/19/2015 - 00:47:57: [AMXX] [1] QTM_CodMod.sma::ZadajObrazenia (line 1768)
L 02/19/2015 - 00:47:57: Unhandled dynamic native error
L 02/19/2015 - 00:47:57: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codclass_assasin.amxx")
L 02/19/2015 - 00:47:57: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cod_inflict_damage")
L 02/19/2015 - 00:47:57: [AMXX] [0] Klasa_2766190.sma::knife_touch (line 209)
L 02/19/2015 - 00:50:10: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 02/19/2015 - 00:50:10: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds
L 02/19/2015 - 00:50:10: [AMXX] [0] QTM_CodMod.sma::PobierzInteligencje (line 1668)
L 02/19/2015 - 00:50:10: [AMXX] [1] QTM_CodMod.sma::ZadajObrazenia (line 1768)
L 02/19/2015 - 00:50:10: Unhandled dynamic native error
L 02/19/2015 - 00:50:10: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codclass_assasin.amxx")
L 02/19/2015 - 00:50:10: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cod_inflict_damage")
L 02/19/2015 - 00:50:10: [AMXX] [0] Klasa_2766190.sma::knife_touch (line 209)
Odpowiedz

  • +
  • -
Play 4FuN - zdjęcie Play 4FuN 21.02.2015

wyłącz klase "codclass_assasin.amxx" i zobacz czy będzie ok

Odpowiedz

  • +
  • -
ExcellentShoot - zdjęcie ExcellentShoot 21.02.2015

nadal crashuje a error logow brak.
Odpowiedz

  • +
  • -
NapiszMiPlugina - zdjęcie NapiszMiPlugina 10.03.2015

say /pomoc - wyswietla menu z opisem dostepnych komend (pomoc) [plik codpomoc.txt musi być w folderze cstrike]

 

Skąd to wziość?

Odpowiedz

  • +
  • -
GreM! - zdjęcie GreM! 11.03.2015

 Skąd to wziość?

Wydaje mi się że wziąć.

A drugie co mi się wydaje to ten plik trzeba tam wgrać.  :facepalm2:

Odpowiedz

  • +
  • -
MaxioR - zdjęcie MaxioR 25.07.2015

Jest szansa abyś pokazał jak to zmienić na jeden slot na perk 

Odpowiedz

  • +
  • -
Remzi - zdjęcie Remzi 26.11.2015

Witam Serdecznie.

A przerobił by mi ktoś wersje QTM_CodMod_Play4FuN_RC1.2c  bez 2 i 3 perku oraz usunął ten zmienny hud i zrobił tylko na jeden ?

Odpowiedz

  • +
  • -
Chada2016 - zdjęcie Chada2016 17.01.2016

Nie mogę dodać frakcji ?? wyskakuje błąd 

Załączone pliki

Odpowiedz

mayday245 - zdjęcie mayday245 27.02.2016

Cos jest potrzebne zeby poprawnie dzialal ten silnik.?

Odpowiedz

  • +
  • -
Skull. - zdjęcie Skull. 14.02.2017

Aaa już chciałem przyznać reputacje za kawał dobrej roboty, lecz po zaglądnięciu w kod zmieniłem zdaniem. 
Ponieważ to jest głupota jak i śmieszne - użycie:

#include <codmod>

A mówiąc inaczej - Używanie natywów (native) w głównym pluginie (silnik COD)....
 

---

 

Kolejna rzecz która przykuła moją uwagę, to zapis nVault...

Dlaczego? - Dlatego:

vault = nvault_open("CodMod");
vault_hud = nvault_open("CodHud");
vault_hudO = nvault_open("CodHudO");
vault_monety = nvault_open("monety");

Zmieszam tutaj do tego, że jak widać po tych funkcja zapis jest użyty 4 razy....
Przecież można to zrobić w jednym, było by wygodniej, optymalnie, oraz również estetycznie.
Potrafię jeszcze zrozumieć gdyby monety posiadały osobny zapis, z powodu np.resetu, bądź tym podobne, lecz takie wykonanie nie ma żadnego sensu oraz logiki...

 

---

 

Proszę wybaczyć za te słowa oraz krytykę - Lecz w tym pluginie udowadniasz jakie są twoje umiejętności...

Ps. Mam nadzieję że nie podlega to odkopaniu tematu, ponieważ jak widać po pierwszym poście - Nie dawno autor wykonał Aktualizację:

QTM CodMod edit Play4FuN: RC 1.3 (19 Styczeń 2017)

Odpowiedz