[Silnik] QTM CodMod edit Play4Fun RC 1.3 (...
Dziobak?
02.11.2014
mam pytanie czemu mi w ogóle nie wyświetla hud'a z COD?/
Bo może źle wgrałeś ?
Podaj logi
Jonkey
02.11.2014
jaro3376
07.12.2014
Użytkownik jaro3376 edytował ten post 07.12.2014 12:15
jaro3376
08.12.2014
KarlikAśki
02.01.2015
Niestety 0 kopilacjii lokalnie 21 errorów a przez amxx 6 więc trochę cienko czekam na updeta
Play 4FuN
02.01.2015
KarlikAśki, musisz podmienić plik codmod.inc na ten który jest tutaj w temacie
ExcellentShoot
19.02.2015
L 02/19/2015 - 00:47:57: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20150219.log")
L 02/19/2015 - 00:47:57: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 02/19/2015 - 00:47:57: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds
L 02/19/2015 - 00:47:57: [AMXX] [0] QTM_CodMod.sma::PobierzInteligencje (line 1668)
L 02/19/2015 - 00:47:57: [AMXX] [1] QTM_CodMod.sma::ZadajObrazenia (line 1768)
L 02/19/2015 - 00:47:57: Unhandled dynamic native error
L 02/19/2015 - 00:47:57: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codclass_assasin.amxx")
L 02/19/2015 - 00:47:57: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cod_inflict_damage")
L 02/19/2015 - 00:47:57: [AMXX] [0] Klasa_2766190.sma::knife_touch (line 209)
L 02/19/2015 - 00:50:10: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 02/19/2015 - 00:50:10: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds
L 02/19/2015 - 00:50:10: [AMXX] [0] QTM_CodMod.sma::PobierzInteligencje (line 1668)
L 02/19/2015 - 00:50:10: [AMXX] [1] QTM_CodMod.sma::ZadajObrazenia (line 1768)
L 02/19/2015 - 00:50:10: Unhandled dynamic native error
L 02/19/2015 - 00:50:10: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codclass_assasin.amxx")
L 02/19/2015 - 00:50:10: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cod_inflict_damage")
L 02/19/2015 - 00:50:10: [AMXX] [0] Klasa_2766190.sma::knife_touch (line 209)
NapiszMiPlugina
10.03.2015
say /pomoc - wyswietla menu z opisem dostepnych komend (pomoc) [plik codpomoc.txt musi być w folderze cstrike]
Skąd to wziość?
GreM!
11.03.2015
Skąd to wziość?
Wydaje mi się że wziąć.
A drugie co mi się wydaje to ten plik trzeba tam wgrać.
Remzi
26.11.2015
Witam Serdecznie.
A przerobił by mi ktoś wersje QTM_CodMod_Play4FuN_RC1.2c bez 2 i 3 perku oraz usunął ten zmienny hud i zrobił tylko na jeden ?
Skull.
14.02.2017
Aaa już chciałem przyznać reputacje za kawał dobrej roboty, lecz po zaglądnięciu w kod zmieniłem zdaniem.
Ponieważ to jest głupota jak i śmieszne - użycie:
#include <codmod>
A mówiąc inaczej - Używanie natywów (native) w głównym pluginie (silnik COD)....
---
Kolejna rzecz która przykuła moją uwagę, to zapis nVault...
Dlaczego? - Dlatego:
vault = nvault_open("CodMod"); vault_hud = nvault_open("CodHud"); vault_hudO = nvault_open("CodHudO"); vault_monety = nvault_open("monety");
Zmieszam tutaj do tego, że jak widać po tych funkcja zapis jest użyty 4 razy....
Przecież można to zrobić w jednym, było by wygodniej, optymalnie, oraz również estetycznie.
Potrafię jeszcze zrozumieć gdyby monety posiadały osobny zapis, z powodu np.resetu, bądź tym podobne, lecz takie wykonanie nie ma żadnego sensu oraz logiki...
---
Proszę wybaczyć za te słowa oraz krytykę - Lecz w tym pluginie udowadniasz jakie są twoje umiejętności...
Ps. Mam nadzieję że nie podlega to odkopaniu tematu, ponieważ jak widać po pierwszym poście - Nie dawno autor wykonał Aktualizację:
QTM CodMod edit Play4FuN: RC 1.3 (19 Styczeń 2017)