←  Nowości

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
[Silnik] QTM CodMod edit Play4Fun RC 1.3 (...

  • +
  • -
Play 4FuN - zdjęcie Play 4FuN 21.04.2014

QTM CodMod edit Play4FuN: RC 1.3 (19 Styczeń 2017)

 

opis

W silniku jest:

 

Wszystko w ColorChat, prefix np. [COD:MW] Dostales 10 exp za zabicie wroga ustawiany cvarem cod_nazwa_prefixu

Informacje typu "[COD:MW] Zabiłeś Player (Strzelec Wyborowy)" lub " "[COD:MW] Zostałeś zabity przez Player (Komandos) Któremu zostało 20HP

 

inne informacje

Możliwe, że zapomniałem wymienić jakieś pluginu w likach u góry, jeśli nie ma jakieś pluginu/dodatku na liście, a który jest w pluginie proszę o podanie linku niżej lub na PW

 

Changelog

RC 1.0 --> RC 1.1 (22 Kwietnia 2014)

Spoiler

RC 1.1 --> RC 1.2 (29 Listopad 2014)

Spoiler

RC 1.2 --> RC 1.2a (28 Czerwiec 2015)

Spoiler

RC 1.2a --> RC 1.2b (20 Lipiec 2015)

Spoiler

RC 1.2b --> RC 1.2c (24 Lipiec 2015)

Spoiler

RC 1.2c --> RC 1.3 (19 Styczeń 2017)

Spoiler

 

cvary

cod_killxp "10" - Doswiadczenie za zabojstwo.
cod_winxp "50" - Doswiadczenie za wygrana.
cod_damagexp "1" - Doswiadczenie za 20 obrazen.
cod_savetype "1" - Typ zapisu 1- Nick 2-SteamID 3-IP.
cod_maxlevel "200" - Maksymalny poziom.
cod_levelratio "35" - Ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu.
cod_weaponsblocking "1" - blokowanie podnoszenia broni
cod_hsxp "50" - ilosc doswiadczenia za zabojstwo headshotem
cod_triplekill "250" - ilosc doswiadczenia za treplekill
cod_nazwa_prefixu "COD:MW4" - typ prefixu (np. [Prefix] wyrzuciles perk
cod_forum "amxx.pl" - nazwa forum np. amxx.pl
cod_money_sellperk "5000" - ilosc dolarow za sprzedanie perka
cod_bombxp -> doświadczenie za podłożenie/rozbrojenie Paki (domyślnie 100)
cod_team_bombxp -> doświadczenie dla teamu za podłożenie/rozbrojenie Paki przez jego członka (domyślnie 25)
cod_explode_bombxp -> doświadczenie za wybuch Paki (domyślnie 30)
cod_touch_hostxp -> doświadczenie za "dotknięcie" hosta (domyślnie 10)
cod_hostxp -> doświadczenie za uratowanie (+)/ zabicie (-) hosta (domyślnie 40)
cod_team_hostxp -> Doświadczenie dla teamu za uwolnienie hostów przez członka/członków teamu (domyślnie 75)
cod_all_hostxp -> Doświadczenie za uwolnienie WSZYSTKICH hostów (domyślnie 150)
cod_targetxp -> Doświadczenie za obronę BSa (CT na mapie de_) oraz niedopuszczenie do uwolnienia hostów (TT na mapie cs_) (domyślnie 75)
cod_xpzasmierc "10" // Ile dać doświadczenia za śmierć
cod_xpzasmierc_odlvl "10" // Do którego poziomu ma dawać dodatkowe doświadczenie
cod_xpzasmierc_status "2" // Status pluginu 0 - wyłączony, 1 - włączony i działa cvar cod_xpzasmierc_dolvl, 2 - włączony i ignoruje cvar cod_xpzasmierc_odlvl
cod_coins_friendlyfire "0" // 0 - nie dodaje monet za TeamKill (zabicie swojego); 1 - dodaje monety za TeamKill (zabicie swojego)
cod_coins_kill "1" // ilosc monet do dodania za zabojstwo
cod_coins_kill_vip "2" // ilosc monet do dodania za zabojstwo dla vipa
cod_coins_kill_hs "3" // ilosc monet do dodania za zabojstwo z headshootem
cod_coins_kill_hs_vip "6" // ilosc monet do dodania za zabojstwo z headshootem dla vipa
cod_coins_planted "1" // ilosc monet do dodania za podlozenie bomby
cod_coins_planted_vip "2" // ilosc monet do dodania za podlozenie bomby dla vipa
cod_coins_defused "1" // ilosc monet do dodania za rozbrojenie bomby
cod_coins_defused_vip "2" // ilosc monet do dodania za rozbrojenie bomby dla vipa
cod_coins_rescue_hostage "1" // ilosc monet do dodania za uratowanie zakladnika
cod_coins_rescue_hostage_vip "2" // ilosc monet do dodania za uratowanie zakladnika dla vipa
cod_coins_kill_hostage "2" // ilosc monet do odjecia za zabicie zakladnika
cod_coins_kill_hostage_vip "1" // ilosc monet do odjecia za zabicie zakladnika dla vipa
cod_coins_minplayers "2" // ilosc graczy od ktorej nastepuje zliczanie monet
cod_savetype // korzysta z ustawien głównego CoDa
// by wylaczyc wiecej monet dla vipa ustawiamy cvar _vip tak samo jak jego odpowiednik dla zwyklego gracza
// by wylaczyc dostawanie monet za dana rzecz ustawiamy odpowiedni cvar na 0

komendy

say /klasa - wyświetla menu klas
say /klasy - wyświetla menu z opisem klas
say /perk - opis perków przez "manager"
say /perk1 - opis 1 perku
say /perk2 - opis 2 perku
say /perk3 - opis 3 perku
say /perki - wyświetla menu z opisem perkow
say /drop - wyrzuć perk przez "manager"
say /drop1 - wyrzuca 1 perk
say /drop2 - wyrzuca 2 perk
say /drop3 - wyrzuca 3 perk
say /reset - resetuje pkt. statystyk
say /statystyki - wyswiatla menu ze statystykami
say /staty - wyswiatla menu ze statystykami
say /pomoc - wyswietla menu z opisem dostepnych komend (pomoc) [plik codpomoc.txt musi być w folderze cstrike]
useperk - uzycie 1 perku
radio3 - uzycie 1 perku
useperk2 - uzycie 2 perku
radio2 - uzycie 2 perku
useperk3 - uzycie 3 perku
radio1 - uzycie 3 perku
say /daj - przekazywanie perku przez "manager"
say /daj1 - przekazywanie 1 perku
say /daj2 - przekazywanie 2 perku
say /daj3 - przekazywanie 3 perku
say /codadmin - menu admina
say /statycod - pokazuje nasze staty cod mod
say /sprzedaj - sprzedaje perk przez "manager"
say /sprzedaj1 - sprzedaje 1 perk
say /sprzedaj2 - sprzedaje 2 perk
say /sprzedaj3 - sprzedaje 3 perk
say /wymien - wymień perk przez "manager"
say /wymien1 - wymień 1 perk
say /wymien2 - wymień 2 perk
say /wymien3 - wymień 3 perk
say /resetstreak - resetuje killstreak i deathstreak
say /hud - ustawienia huda
say /wersja - pokazuje na chat wersje modyfikacji (np. RC 1.2)

download

UWAGA: Plugin należy kompilować lokalnie, oraz należy podmienić plik codmod.inc na ten, który jest poniżej

 

Załączony plik  codmod.inc   8,79 KB   831 Ilość pobrań

 

Trzy sloty na perki:

Załączony plik  QTM_CodMod_Play4FuN_RC1.3.sma   119,25 KB   210 Ilość pobrań

 

Dwa sloty na perki:

Załączony plik  QTM_CodMod_Play4FuN_RC1.3_2Perki.sma   108,9 KB   151 Ilość pobrań

 

Jeden slot na perk:

Załączony plik  QTM_CodMod_Play4FuN_RC1.3_1Perk.sma   94,79 KB   197 Ilość pobrań

 

Starsze Wersje:

Spoiler
Odpowiedz

  • +
  • -
Ogen Dogen - zdjęcie Ogen Dogen 21.04.2014

Używam od wczoraj i jak na razie bez żadnych problemów i error logów. Jeśli coś zauważę to na pewno napisze ;)

Odpowiedz

  • +
  • -
BlanciK THC - zdjęcie BlanciK THC 21.04.2014

muszę tego moda przetestować :D

Odpowiedz

  • +
  • -
Ogen Dogen - zdjęcie Ogen Dogen 22.04.2014

cod_killxp "15" // Doswiadczenie za zabojstwo.
cod_winxp "50" // Doswiadczenie za wygrana.

Przy takiej konfiguracji dostaje 15 expa za wygraną a za fraga nie wiem dokładnie bo jest procentowy exp , ale na wcześniejszym silniku tak miałem i nie szedł tak szybko. Więc najprawdopodobniej zamienione cvary :P

 

I drugi błąd. Raczej związany z tym silnikiem , bo wcześniej go nie było.

FATAL ERROR (shutting down): MSG_ONE or MSG_ONE_UNRELIABLE with no target entity

Poprawkę dopiero teraz wgrywam , więc jeśli to też zostało naprawione to post nie ważny.

Odpowiedz

Mrowa . - zdjęcie Mrowa . 26.04.2014

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

QTM_CodMod_Play4FuN_RC1.1.sma(1784) : error 088: number of arguments does not match definition
QTM_CodMod_Play4FuN_RC1.1.sma(1805) : error 088: number of arguments does not match definition
QTM_CodMod_Play4FuN_RC1.1.sma(1808) : error 088: number of arguments does not match definition
QTM_CodMod_Play4FuN_RC1.1.sma(1814) : error 035: argument type mismatch (argument 2)
QTM_CodMod_Play4FuN_RC1.1.sma(1861) : error 088: number of arguments does not match definition
QTM_CodMod_Play4FuN_RC1.1.sma(1882) : error 088: number of arguments does not match definition
QTM_CodMod_Play4FuN_RC1.1.sma(1885) : error 088: number of arguments does not match definition
QTM_CodMod_Play4FuN_RC1.1.sma(1891) : error 035: argument type mismatch (argument 2)
QTM_CodMod_Play4FuN_RC1.1.sma(1938) : error 088: number of arguments does not match definition
QTM_CodMod_Play4FuN_RC1.1.sma(1959) : error 088: number of arguments does not match definition
QTM_CodMod_Play4FuN_RC1.1.sma(1962) : error 088: number of arguments does not match definition
QTM_CodMod_Play4FuN_RC1.1.sma(1968) : error 035: argument type mismatch (argument 2)
QTM_CodMod_Play4FuN_RC1.1.sma(2317) : error 088: number of arguments does not match definition
QTM_CodMod_Play4FuN_RC1.1.sma(2356) : error 088: number of arguments does not match definition
QTM_CodMod_Play4FuN_RC1.1.sma(2395) : error 088: number of arguments does not match definition
QTM_CodMod_Play4FuN_RC1.1.sma(3232) : error 088: number of arguments does not match definition
QTM_CodMod_Play4FuN_RC1.1.sma(3252) : error 088: number of arguments does not match definition
QTM_CodMod_Play4FuN_RC1.1.sma(3274) : error 088: number of arguments does not match definition
QTM_CodMod_Play4FuN_RC1.1.sma(3294) : error 088: number of arguments does not match definition
QTM_CodMod_Play4FuN_RC1.1.sma(3316) : error 088: number of arguments does not match definition
QTM_CodMod_Play4FuN_RC1.1.sma(3336) : error 088: number of arguments does not match definition

21 Errors.
Could not locate output file QTM_CodMod_Play4FuN_RC1.1.amxx (compile failed).
 

Odpowiedz

  • +
  • -
bomblito - zdjęcie bomblito 26.04.2014

Mam tak jak @up HELP!?

Odpowiedz

  • +
  • -
Ogen Dogen - zdjęcie Ogen Dogen 26.04.2014

Silnik używa innego includa do codmod'a. Ściągnij sobie ten z załącznika i skompiluj lokalnie.

Odpowiedz

  • +
  • -
Rivit - zdjęcie Rivit 26.04.2014

Patrzac w kod widze ze masz np. 4x rejestrowany DeathMsg+Ham Killed. Po co tak?
Niektore zmienne globalne sa takie same tylko maja inne nazwy (przechowuja to samo). Po co tak?
Skoro juz masz #define MAX 32 to do tablic 33 elementowych mozesz dac MAX_+1.
Odpowiedz

GranSki!pl - zdjęcie GranSki!pl 26.04.2014

Trzeba kompilowac lokalnie. Fajny silnik ale nie wiem czemu prefix Mw4 mi sie wyswietla

Odpowiedz

  • +
  • -
Play 4FuN - zdjęcie Play 4FuN 26.04.2014

cod_nazwa_prefixu "COD:MW4" - typ prefixu (np. [Prefix] wyrzuciles perk

Tym cvarem zmieniasz nazwę prefixu

Odpowiedz

  • +
  • -
DaFFyy - zdjęcie DaFFyy 01.05.2014

Da rade ktoś wyrzucić stąd 2 perki i zostawić 1, nie psując nic?

Odpowiedz

  • +
  • -
Play 4FuN - zdjęcie Play 4FuN 01.05.2014

Załączony plik  QTM_CodMod_Play4FuN_RC1.1_1Perk.sma   79,93 KB   265 Ilość pobrań

Odpowiedz

  • +
  • -
DaFFyy - zdjęcie DaFFyy 01.05.2014

Dziękuje :)  Reputka

Odpowiedz

GranSki!pl - zdjęcie GranSki!pl 01.05.2014

Witam,

Moglby mi to ktos skompilowac?? Z gory dzięki. Bedzie +.Dodalem tylko zeby mi sie modele pobieraly

Załączone pliki

Odpowiedz

GranSki!pl - zdjęcie GranSki!pl 02.05.2014

Plik sma ten w ktorym to zminiles tez daj

Odpowiedz

  • +
  • -
DaFFyy - zdjęcie DaFFyy 02.05.2014

Witam,

Moglby mi to ktos skompilowac?? Z gory Dzięki. Bedzie +.Dodalem tylko zeby mi sie modele pobieraly. SMA masz :) 

Odpowiedz

  • +
  • -
Ogen Dogen - zdjęcie Ogen Dogen 02.05.2014

Zrobiłeś zdobywanie monet , ale nie ma co z nimi zrobić żadnego sklepiku ani nic ^^

Można jakoś np. sprawdzić ile ich ma gracz ?

Odpowiedz

  • +
  • -
Play 4FuN - zdjęcie Play 4FuN 03.05.2014

Na obserwatorze pisze ile monet ma gracz, którego obserwujesz, sklepu nie dodawałem ponieważ jest ich dużo, np:

http://amxx.pl/topic...onety-i-dolary/

http://amxx.pl/topic...klep-za-monety/

 

(każdy może wybrać sklep który chce mieć)

Odpowiedz

  • +
  • -
Ogen Dogen - zdjęcie Ogen Dogen 03.05.2014

Sorry za niesprecyzowanie pytania , chodziło mi o pobranie/ustawienie ich ilości w kodzie ;P

Odpowiedz