Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
JailBreak

Dodanie muzyki przy wlaczaniu walki

jailbreak

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
18 odpowiedzi w tym temacie

#1 BeMM

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:175
  • GG:
  • Lokalizacja:KrK
Offline

Napisano 20.04.2014 18:58

Cześć, ostatnio dodałem muzykę przy walce, jednak grała ona przy włączeniu i wyłączeniu.

Jak zrobić, żeby grała tylko przy włączeniu?

public UstawWalke(bool:wartosc, bool:modele, bool:info)
{
if(ostatni_wiezien || (dane_dnia[1] && modele))
return;
 
#if defined DEBUG
log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "UstawWalke pre");
#endif
mode_gracza[WALKA] = modele;
mode_gracza[FF_TT] = wartosc;
 
for(new i=1; i<=MAX; i++)
{
if(!is_user_alive(i) || !is_user_connected(i) || gTeam[i] != 1 || free_day[i] || user_duszek[i])
continue;
 
set_user_health(i, 100);
 
if(get_user_weapon(i) == CSW_KNIFE)
{ 
set_pev(i, pev_viewmodel2, modele? SzModels[V_REKAWICE]: SzModels[V_PIESCI2]);
set_pev(i, pev_weaponmodel2, modele? SzModels[P_REKAWICE]: SzModels[P_PIESCI2]);
}
}
if(info)
ColorChat(0, TEAM_COLOR,"^x04[WALKA] ^x01Walka %s!", mode_gracza[WALKA]? "wlaczona": "wylaczona");
 
#if defined DEBUG
log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "UstawWalke post");
#endif
}


  • +
  • -
  • 0

#2 Mr.Skull

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:175
  • Imię:Tajemnica
  • Lokalizacja:Woj. Wielkopolskie
Offline

Napisano 21.04.2014 23:27

Podaj sma api w załączniku.


  • +
  • -
  • 0

#3 BeMM

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:175
  • GG:
  • Lokalizacja:KrK
Offline

Napisano 22.04.2014 09:14

Nie wiem po co ci do tego api.

Jeśli chodzi o plugin_precache to sobie dodam.

No ale jak chcesz api to masz. (nie moje tylko z oficjalnego tematu jaila)

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#4 killer98

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 58
Pomocny

  • Postów:370
  • GG:
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 22.04.2014 15:49

po poprawieniu tabulacji spróbowałem wcisnąć to tu (nie sprawdzałem, ale myślę że będzie działało)

public UstawWalke(bool:wartosc, bool:modele, bool:info)
{
    if(ostatni_wiezien || (dane_dnia[1] && modele))
    return;

#if defined DEBUG
    log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "UstawWalke pre");
#endif
    mode_gracza[WALKA] = modele;
    mode_gracza[FF_TT] = wartosc;

    for(new i=1; i<=MAX; i++)
    {
        if(!is_user_alive(i) || !is_user_connected(i) || gTeam[i] != 1 || free_day[i] || user_duszek[i])
        continue;

        set_user_health(i, 100);
        client_cmd(0, "mp3 play sound/sciezka/plik.mp3");

        if(get_user_weapon(i) == CSW_KNIFE)
        {
            set_pev(i, pev_viewmodel2, modele? SzModels[V_REKAWICE]: SzModels[V_PIESCI2]);
            set_pev(i, pev_weaponmodel2, modele? SzModels[P_REKAWICE]: SzModels[P_PIESCI2]);
        }
    }
    if(info)
    ColorChat(0, TEAM_COLOR,"^x04[WALKA] ^x01Walka %s!", mode_gracza[WALKA]? "wlaczona": "wylaczona");

#if defined DEBUG
    log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "UstawWalke post");
#endif
}

  • +
  • -
  • 0

Pomogłem? Kliknij rep_up.png

b_350_20_FF0000_FF0000_000000_000000.png

Moimi autorytetami są: 6262 & 10153

Robię zabawy JailBreak i klasy CoD na zamówienie.


#5 BeMM

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:175
  • GG:
  • Lokalizacja:KrK
Offline

Napisano 22.04.2014 19:38

Sam tak dawałem.

Gra przy włączeniu i wyłączeniu.


  • +
  • -
  • 0

#6 Mr.Skull

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:175
  • Imię:Tajemnica
  • Lokalizacja:Woj. Wielkopolskie
Offline

Napisano 25.04.2014 18:35

Pod:

ColorChat(0, TEAM_COLOR,"^x04[WALKA] ^x01Walka %s!", mode_gracza[WALKA]? "wlaczona": "wylaczona");

Dodaj:

mode_gracza[WALKA] ? client_cmd(0, "mp3 play sound/nazwa/nazwa.mp3") : client_cmd(0, "mp3 stop");

I w:

public plugin_precache()

Pod 

precache_sound("....../uciekinier.wav");

Dodaj:

precache_sound("nazwa/nazwa.mp3");

Oczywiście tam gdzie jest --> nazwa <-- dajesz swoją ścieszkę do dźwięku. :)


  • +
  • -
  • 2

#7 killer98

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 58
Pomocny

  • Postów:370
  • GG:
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 26.04.2014 19:06

dalej bedzie grac przy wlaczeniu i wylaczeniu


Użytkownik killer98 edytował ten post 26.04.2014 19:06

  • +
  • -
  • 0

Pomogłem? Kliknij rep_up.png

b_350_20_FF0000_FF0000_000000_000000.png

Moimi autorytetami są: 6262 & 10153

Robię zabawy JailBreak i klasy CoD na zamówienie.


#8 Mr.Skull

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:175
  • Imię:Tajemnica
  • Lokalizacja:Woj. Wielkopolskie
Offline

Napisano 27.04.2014 07:12

dalej bedzie grac przy wlaczeniu i wylaczeniu

 

Nie, gdyż włączysz walkę muzyka sie włączy a gdy wyłączysz walkę muzyka sie wyłączy :) ja tak używam od zawsze i mi działa :)

 


  • +
  • -
  • 0

#9 XXL

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 114
Zaawansowany

  • Postów:568
Offline

Napisano 22.07.2014 17:46

To jak to ma wyglądać w tym kodzie ?

public UstawWalke(bool:wartosc, bool:modele, bool:info)
{
	if(ostatni_wiezien || (dane_dnia[1] && modele))
		return;
	
	#if defined DEBUG
	log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "UstawWalke pre");
	#endif
	mode_gracza[WALKA] = modele;
	mode_gracza[FF_TT] = wartosc;
	
	for(new i=1; i<=MAX; i++)
	{
		if(!is_user_alive(i) || !is_user_connected(i) || gTeam[i] != 1 || get_user_weapon(i) != CSW_KNIFE || free_day[i] || user_duszek[i])
			continue;
		
		set_user_health(i, 100);
	}
	if(info)
		ColorChat(0, TEAM_COLOR,"^x04[JailBreak] ^x01Walka %s!", mode_gracza[WALKA]? "wlaczona": "wylaczona");
	client_cmd(0, "spk sound/JailBreak[k]/dzwonek.wav");
	
	#if defined DEBUG
	log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "UstawWalke post");
	#endif
}

 

  • +
  • -
  • 0

#10 Mr.Skull

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:175
  • Imię:Tajemnica
  • Lokalizacja:Woj. Wielkopolskie
Offline

Napisano 22.07.2014 18:08

Łap na wklejce: http://amxx.pl/pastebin/1hhkugqaf561u/  :)


  • +
  • -
  • 0

#11 XXL

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 114
Zaawansowany

  • Postów:568
Offline

Napisano 22.07.2014 22:06

UP wysłałeś to samo :D

 

EDIT:

A czyli zamiast dzwonka można dać nutkę tak ?


Użytkownik XXL edytował ten post 22.07.2014 22:13

  • +
  • -
  • 0

#12 daslol1

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:58
  • Lokalizacja:wlkp
Offline

Napisano 22.07.2014 22:51

Ogólnie po włączeniu Boxa możesz dodać dzwonek/gong/muzyczkę etc.


  • +
  • -
  • 0

#13 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 678
Wszechmogący

  • Postów:1258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 23.07.2014 07:13

Żeby sobie grała muzyka na boksie trzeba sprawdzać, czy modele zostaly zmienione na bokserskie, czy został y wyłączone. Odpowiednio do tego uruchomić/wyłączyć muzykę :)
  • +
  • -
  • 0

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#14 Jointovsky

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:12
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 23.07.2014 08:51

pierwszy parametr funkcji UstawWalke, "wartosc", odpowiada za to czy walka zostaje włączona czy wyłączona :)

 

wystarczy prosta instrukcja warunkowa:

if(wartosc){
    // w tym miejscu kod który ma się wykonywać tylko przy odpaleniu walki
}

  • +
  • -
  • 0

2vjah4y.jpg


#15 XXL

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 114
Zaawansowany

  • Postów:568
Offline

Napisano 23.07.2014 11:28

public UstawWalke(bool:wartosc, bool:modele, bool:info)
{
	if(ostatni_wiezien || (dane_dnia[1] && modele))
		return;
	
	#if defined DEBUG
	log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "UstawWalke pre");
	#endif
	mode_gracza[WALKA] = modele;
	mode_gracza[FF_TT] = wartosc;
	
	for(new i=1; i<=MAX; i++)
	{
		if(!is_user_alive(i) || !is_user_connected(i) || gTeam[i] != 1 || get_user_weapon(i) != CSW_KNIFE || free_day[i] || user_duszek[i])
			continue;
		
		set_user_health(i, 100);
	}
	if(info)
		ColorChat(0, TEAM_COLOR,"^x04[JailBreak] ^x01Walka %s!", mode_gracza[WALKA]? "wlaczona": "wylaczona");
	client_cmd(0, "spk sound/JailBreak[k]/dzwonek.wav");
	
	#if defined DEBUG
	log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "UstawWalke post");
	#endif
}
	client_cmd(0, "spk sound/JailBreak[k]/dzwonek.wav");

Czyli zamiast dzwonek.wav Mogę dać np box.mp3 ?


  • +
  • -
  • 0

#16 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 678
Wszechmogący

  • Postów:1258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 23.07.2014 11:30

Wtedy trzeba zmienic jeszcze spk na mp3 play jeżeli ma być odegrane raz lub jeżeli w pętli to mp3 loop
  • +
  • -
  • 0

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#17 xenos

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 209
Profesjonalista

  • Postów:456
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 23.07.2014 11:33

jeżeli chcesz użyć pliku mp3 musisz użyc

client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/box.mp3")

gdyż

client_cmd(0, "spk sound

jest przeważnie dla plików wav - nie dam pewności że tylko dla tych plików


@up ahh wyprzedziłeś :( o minutę :D


Użytkownik xenos edytował ten post 23.07.2014 11:34

  • +
  • -
  • 0
"Jeśli potrafię to pomogę, jeśli nie potrafię to wskaże drogę którą trzeba dążyć by znaleźć odpowiedz" 

Pluginy:
Szukanie Aktywnych Banów w AmxBansie
Drop After Death
Kto postawił mine

#18 Mr.Skull

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:175
  • Imię:Tajemnica
  • Lokalizacja:Woj. Wielkopolskie
Offline

Napisano 23.07.2014 13:30

UP wysłałeś to samo :D

 

EDIT:

A czyli zamiast dzwonka można dać nutkę tak ?

Nie, ten sposób działa w tym sensie że jak włączysz BOX'a to dźwięk sie włączy a gdy wyłączysz BOX'a to dźwięk też sie wyłączy, jest po prostu użyty warunek że 1 wybranie walki oznacza włączona a 2 naciśnięcie walki oznacza wyłączenie tak samo jest sprawdzany otworzenie dźwięku.


  • +
  • -
  • 0

#19 XXL

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 114
Zaawansowany

  • Postów:568
Offline

Napisano 23.07.2014 19:53

Chyba jest problem bo jak włączam boxa to nic nie leci.


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: jailbreak

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych