Proszę o Klasę "Komandos" i "N...
SevSon-
20.04.2014
Nazwa klasy: Komandos
Inteligencja: 0
Zycie: 30
Wytrzymalosc: 0
Kondycja: 60
Bronie: deagle
Opis: Natychmiastowe zabicie z noza (PPM), 2 skoki
// uwaga bo te 1/1 z kosy w generatorze jest zbugowane
Nazwa klasy: Nozownik (45lvl)
Inteligencja: 0
Zycie: 20
Wytrzymalosc: 0
Kondycja: 30
Bronie: usp
Opis: Jest niewidzialny na nozu oraz 1/3 z niego(PPM)
/// Widocznosc klasy ma byc 5 . Klasa ma byc lvl'owa (dostepna od 45 lvl)
Z gory dzięki
BlanciK THC
21.04.2014
Łap
Nożownik
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Nozownik (45lvl)"; new const opis[] = "Jest niewidzialny na nozu oraz 1/3 z niego(PPM)"; new const bronie = (1<<CSW_USP); new const zdrowie = 20; new const kondycja = 30; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; if(cod_get_user_level(id) < 45) { return COD_STOP } return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); ma_klase[id] = false; } public eventKnife_Niewidzialnosc(id) { if(!ma_klase[id]) return; if( read_data(2) == CSW_KNIFE ) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 5); } else { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); } } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
Komandos
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Komandos"; new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza (PPM), 2 skoki"; new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 30; new const kondycja = 60; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new skoki[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 1; return FMRES_IGNORED; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker) || !ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && pev(idattacker, pev_button) & IN_ATTACK2) { SetHamParamFloat(4, float(pev(this, pev_health))) return HAM_HANDLED } return HAM_IGNORED; }