Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

przerobienie z normalnej na premium

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kozak12

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:50
  • Imię:DDDD
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 17.04.2014 10:10

Witam czy mógł by ktoś edytować mi klase (przerobić ją z normalnej na premium (flaga bez znaczenia)
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <ColorChat>
#include <engine>
#include <dhudmessage>
#include <hamsandwich>
 
#define DMG_BULLET (1<<1)

#define CZAS_GODMOD 10  //ILE SEKUND MA TRWAC NIEWIDZIALNOSC
        
new const nazwa[]   = "Wampir";
new const opis[]    = "Wysysa hp dodajac je sobie, MultiJump, 10 sekund niewidnki(klawisz e), 400 dmg z AK47.";
new const bronie    = (1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new skoki[33];
new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_klase[33];
new msg_bartime;

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
   
	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
	
	register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");
	
	msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
	
	register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public cod_class_enabled(id)
{
	give_item(id, "weapon_flashbang");
	ma_klase[id] = true;
	ResetHUD(id);

}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;

}
public cod_class_skill_used(id)
{
     if(!is_user_alive(id))
     return;
    
     if(wykorzystal[id])
     {
     ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niewidzialnosc.");
     return;
     }

     wykorzystal[id] = true;
     set_dhudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.65, 2, 6.0, 3.0, 0.1, 1.5, false);
     show_dhudmessage(id, "~~Aktywowales moc~~^nMasz 10 sekund^nZjedz przeciwnikow :D!");
     
     set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
     set_user_footsteps(id, 1);
     set_task(CZAS_GODMOD.0, "WylaczGod", id);

     message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
     write_short(CZAS_GODMOD)
     message_end()
}
public WylaczGod(id)
{
     if(!is_user_connected(id)) return;

     set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
     set_user_footsteps(id, 0);
}
public ResetHUD(id)
{
     wykorzystal[id] = false;
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;

	new flags = pev(id, pev_flags);

	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		skoki[id] = 1;

	return FMRES_IGNORED;
}
public Damage(id)
{
	new idattacker = get_user_attacker(id);
	
	if(id == idattacker || idattacker == 0)
		return;
	
	if(!is_user_alive(idattacker))
		return;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return;
	
	new Float:maksymalne_zdrowie = 100.0 + cod_get_user_health(idattacker);
	new Float:nowe_zdrowie = 800.0+pev(idattacker, pev_health);
	
	set_pev(idattacker, pev_health, (nowe_zdrowie < maksymalne_zdrowie)? nowe_zdrowie: maksymalne_zdrowie);
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED; 
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		new weapon = get_user_weapon(idattacker);
			
		if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)
		    cod_inflict_damage(idattacker, this, 400.0, 0.0, idinflictor, damagebits);	
				
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}

Użytkownik Kozak12 edytował ten post 17.04.2014 10:11


#2 BeMM

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:175
  • GG:
  • Lokalizacja:KrK
Offline

Napisano 17.04.2014 10:27

Sprawdź.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#3 Kozak12

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:50
  • Imię:DDDD
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 17.04.2014 10:51

działą jak coś dam ci + potem a czy umial bys zrobic ze niewidke mozna tylko raz uzyc ? Bo mozna nią spamowac.

#4 BeMM

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:175
  • GG:
  • Lokalizacja:KrK
Offline

Napisano 17.04.2014 11:30

.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych