Pomoże mi ktoś zmodyfikować info o awansie gracza tak aby wyświetlało się co 10 lvli?
else if(zdobyl_poziom) { punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]; set_hudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2,"Awansowales do %i poziomu!", poziom_gracza[id]); ColorChat(0, GREEN, "[COD:MW]^x01 Gracz ^x03%s^x01 awansowal do poziomu ^x03%i ^x01klasa ^x03%s^x01!", nazwa_gracza[id], poziom_gracza[id], nazwy_klas[klasa_gracza[id]]); client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup"); }
Próbowałem już zrobić to w ten sposób, ale przy kompilacji wyskakiwał mi błąd o niezdefiniowanym symbolu.
else if(zdobyl_poziom) { punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]; set_hudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2,"Awansowales do %i poziomu!", poziom_gracza[id]); if(cod_get_user_level(id) % 10) { ColorChat(0, GREEN, "[COD:MW]^x01 Gracz ^x03%s^x01 awansowal do poziomu ^x03%i ^x01klasa ^x03%s^x01!", nazwa_gracza[id], poziom_gracza[id], nazwy_klas[klasa_gracza[id]]); } client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup"); }