Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Silnik

[ROZWIĄZANE] info o awansie co 10 lvli

silnik

Najlepsza odpowiedź xenos, 16.04.2014 20:20

if(poziom_gracza[id] >=10)

 

a jeżeli chcesz poprawnie co 10 lvli to łap

if((poziom_gracza[id] % 10) ==0)

 

 

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Arbitralny

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:124
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 16.04.2014 18:44

Pomoże mi ktoś zmodyfikować info o awansie gracza tak aby wyświetlało się co 10 lvli? :]

else if(zdobyl_poziom)
{
	punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
	set_hudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2,"Awansowales do %i poziomu!", poziom_gracza[id]);
	ColorChat(0, GREEN, "[COD:MW]^x01 Gracz ^x03%s^x01 awansowal do poziomu ^x03%i ^x01klasa ^x03%s^x01!", nazwa_gracza[id], poziom_gracza[id], nazwy_klas[klasa_gracza[id]]);
	client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");
}

Próbowałem już zrobić to w ten sposób, ale przy kompilacji wyskakiwał mi błąd o niezdefiniowanym symbolu.

else if(zdobyl_poziom)
{
	punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
	set_hudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2,"Awansowales do %i poziomu!", poziom_gracza[id]);
if(cod_get_user_level(id) % 10)
{
	ColorChat(0, GREEN, "[COD:MW]^x01 Gracz ^x03%s^x01 awansowal do poziomu ^x03%i ^x01klasa ^x03%s^x01!", nazwa_gracza[id], poziom_gracza[id], nazwy_klas[klasa_gracza[id]]);
}
	client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");
}

  • +
  • -
  • 0

#2 Jadek

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 80
Zaawansowany

  • Postów:288
  • GG:
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 16.04.2014 18:52

else if(zdobyl_poziom)
{
    punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
    if(poziom_gracza[id] / 10)
    {
    set_hudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0);
    ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2,"Awansowales do %i poziomu!", poziom_gracza[id]);
    ColorChat(0, GREEN, "[COD:MW]^x01 Gracz ^x03%s^x01 awansowal do poziomu ^x03%i ^x01klasa ^x03%s^x01!", nazwa_gracza[id], poziom_gracza[id], nazwy_klas[klasa_gracza[id]]);
    client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");
    }
}

Tak spróbuj choć głowy nie dam uciąć ;D


Użytkownik Jadek edytował ten post 16.04.2014 19:03

  • +
  • -
  • 1

#3 Arbitralny

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:124
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 16.04.2014 19:41

Nie do końca o to mi chodziło. Informacja o wbitym lvlu wyświetla się od 10 lvla, a nie co 10 lvli. Tego ifa chciałem tylko na info o zdobytym poziomie przez gracza, ale i tak dzięki za pomoc. :P


  • +
  • -
  • 0

#4 xenos

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 216
Profesjonalista

  • Postów:467
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 16.04.2014 20:20   Najlepsza odpowiedź

if(poziom_gracza[id] >=10)

 

a jeżeli chcesz poprawnie co 10 lvli to łap

if((poziom_gracza[id] % 10) ==0)

 

 


  • +
  • -
  • 1
"Jeśli potrafię to pomogę, jeśli nie potrafię to wskaże drogę którą trzeba dążyć by znaleźć odpowiedz" 

Pluginy:
Szukanie Aktywnych Banów w AmxBansie
Drop After Death
Kto postawił mine





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: silnik

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych