Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem ze sklepem COD


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 shajba.

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:130
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 16.04.2014 17:29

Witam

 

Mam problem ze sklepem, mianowicie chodzi o to, że jak się kupuję w ruletce to jak wylosuję się losową kasę to o tą kasę traci się monety np. Losujemy 50$ to tyle tracimy monet. Albo jak wylosuje się "Niestety nic nie wygraleś ale kasa się zwróciła" to monety spadają z np 10000 do 10 bo tyle kosztuje ruletka.

Wie ktoś o co chodzi?

Poniżej .sma pliku:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <colorchat>

new const Dzwiek[] = "sound/QTM_CodMod/select.wav"

native cod_set_user_coins(id, wartosc);
native cod_get_user_coins(id);

public plugin_init() 
{
	register_plugin("CodShop", "1.0", "Anty");
	
	register_clcmd("say /sklep", "Sklep");
	register_clcmd("say /shop", "Sklep");
        register_clcmd("say /sprzedaj", "sprzedaj");
}	
public plugin_precache()
	precache_generic(Dzwiek)
public Sklep(id)
{
	new tytul[25];
	format(tytul, 24, "\rSklep \yCODMOD");
	new menu = menu_create(tytul, "Sklep_Handler");
        menu_additem(menu, "Ibuprofen \r[Leczy 10 HP] \yKoszt: \r2");//1
	menu_additem(menu, "Apap \r[Leczy 25 HP] \yKoszt: \r4");//2
	menu_additem(menu, "Ketonal \r[Leczy 50 HP] \yKoszt: \r6");//3
	menu_additem(menu, "Redbull \r[Wyzej skaczesz szybciej biegasz] \yKoszt: \r8");//4
	menu_additem(menu, "Lotto \r[Losowanie bonusow] \yKoszt: \r10");//5
	menu_additem(menu, "Doswiadczenie \r[Dostajesz losowy EXP] \yKoszt: \r10");//6
	menu_additem(menu, "Perk \r[Dostajesz losowy Perk] \yKoszt: \r8");//7
	
        menu_display(id, menu);
	
}

public Sklep_Handler(id, menu, item)
{
	new kasa = cod_get_user_coins(id)
	
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	switch(item)
	{
	case 0:
		{
			if(kasa >= 2 && is_user_alive(id))
			{
                                new zdrowie = get_user_health(id);
				new maxzdrowie = cod_get_user_health(id)+200
				new nowe_zdrowie = (zdrowie+10);
				if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
				{
					cod_set_user_coins(id, kasa-2);
					set_user_health(id, nowe_zdrowie);                                       
					ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Uleczono Cie o^x04 10 ^x03HP!");
                                        client_cmd(id, "spk %s",Dzwiek);
				}
				if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
				{
					cod_set_user_coins(id, kasa-2);
					set_user_health(id, maxzdrowie);
					ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x04Jestes w pelni uleczony!");
                                        client_cmd(id, "spk %s",Dzwiek);
				}
			}
			else
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x01Masz za malo monet!");
                                menu_display(id, menu);
                                client_cmd(id, "spk %s",Dzwiek);
		}	
        case 1:
		{
			if(kasa >= 4 && is_user_alive(id))
			{
                                new zdrowie = get_user_health(id);
				new maxzdrowie = cod_get_user_health(id)+200
				new nowe_zdrowie = (zdrowie+25);
				if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
				{
					cod_set_user_coins(id, kasa-4);
					set_user_health(id, nowe_zdrowie);                                        
					ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Uleczono Cie o^x04 25 ^x03HP!");
                                        client_cmd(id, "spk %s",Dzwiek);
				}
				if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
				{
					cod_set_user_coins(id, kasa-4);
					set_user_health(id, maxzdrowie);
					ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x04Jestes w pelni uleczony!");
                                        client_cmd(id, "spk %s",Dzwiek);
				}
			}
			else
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x01Masz za malo monet!");
                                menu_display(id, menu);
                                client_cmd(id, "spk %s",Dzwiek);
		}
                
  
		case 2:
		{
			if(kasa >= 6 && is_user_alive(id))
			{
                                new zdrowie = get_user_health(id);
				new maxzdrowie = cod_get_user_health(id)+200
				new nowe_zdrowie = (zdrowie+50);                                
				if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
				{
					cod_set_user_coins(id, kasa-6);
					set_user_health(id, nowe_zdrowie);                                      
					ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Uleczono Cie o^x04 50 ^x03HP!");
                                        client_cmd(id, "spk %s",Dzwiek);
				}
				if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
				{
					cod_set_user_coins(id, kasa-6);
					set_user_health(id, maxzdrowie);
					ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x04Jestes w pelni uleczony!");
                                        client_cmd(id, "spk %s",Dzwiek);
				}
			}
			else
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x01Masz za malo monet!");
                                menu_display(id, menu);
                                client_cmd(id, "spk %s",Dzwiek);
		}
		case 3:
		{
			if(kasa >= 8)
			{
				cod_set_user_coins(id, kasa-8);
				set_user_gravity(id, 0.5);
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Skaczesz wyzej szybciej biegasz!");
                                client_cmd(id, "spk %s",Dzwiek);
			}
			if(kasa < 8)
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x01Masz za malo monet!");
                                menu_display(id, menu);
                                client_cmd(id, "spk %s",Dzwiek);
		}
		case 4:
		{

			if(kasa >= 10)
			{
				cod_set_user_coins(id, kasa-10);
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Trwa losowanie!");
				new totek = random_num(0, 10);
                                client_cmd(id, "spk %s",Dzwiek);
				
				switch(totek)
				{
					case 0:
					{
						new moneybonus = random_num(50,100);
						ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales kase %i$!", moneybonus);
						cod_set_user_coins(id, moneybonus);
					}
					case 1:
					{
						new moneybonus = random_num(60,80);
						ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales super kase %i$!", moneybonus);
						cod_set_user_coins(id, moneybonus);
					}
					case 2:
					{
						set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.3);
						ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales nizsza grawitacje!");
					}
					case 3:
						ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Niestety nic nie wygrales!");
					case 4:
					{
						new bonusxp = random_num(15,75);
						cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+bonusxp);
						ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales %i dodatkowego EXP'a !", bonusxp);
					}
					case 5:
					{
						new healthbonus = random_num(10,55);
						set_user_health(id, get_user_health(id)+healthbonus);
						ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales %i dodatkowego HP!", healthbonus);
					}
					case 6:
					{
						new healthbonus = random_num(10,30);
						set_user_health(id, get_user_health(id)-healthbonus);
						ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Straciles %i HP!", healthbonus);
					}
					case 7:
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Niestety nic nie wygrales !");
					case 9:
					{
						new xpbonus = random_num(75,150);
						cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+xpbonus);
						ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales %i dodatkowego EXP'a!", xpbonus);
					}
					case 10:
					{
						cod_set_user_coins(id, 10);
						ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Nic nie wygrales, ale kasa sie zwrocila!");
					}
						
				}
			}		
			if(kasa < 10)
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x01Masz za malo monet!");
                                menu_display(id, menu);
		}
		case 5:
		{
			if(kasa >= 10)
			{
				new exp = cod_get_user_xp(id);
				new losowy = random_num(25, 150);
				cod_set_user_coins(id, kasa-10);
				cod_set_user_xp(id, exp+losowy)
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW]^x03 Dostales %i EXP'a!", losowy);
                                client_cmd(id, "spk %s",Dzwiek);
			}
			if(kasa < 10)
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x01Masz za malo monet!");
                                menu_display(id, menu);
                                client_cmd(id, "spk %s",Dzwiek);
		}
		case 6:
		{
			if(kasa >= 8)
			{
				cod_set_user_coins(id, kasa-8);
				cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1, 0);
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Kupiles losowy perk!");
                                client_cmd(id, "spk %s",Dzwiek);
			}
			if(kasa < 8)
				ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x01Masz za malo monet!");
                                menu_display(id, menu);
                                client_cmd(id, "spk %s",Dzwiek);
		}
		
    }

    return PLUGIN_CONTINUE;
}
 public sprzedaj(id){
    if(!is_user_connected(id))
        return;
    else if(cs_get_user_money(id) >= 16000){
        cs_set_user_money(id, 0);
        cod_set_user_coins(id, cod_get_user_coins(id)+1);
        ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x01Wymieniles 16000 kasy na^x04 1 ^x01monete");
    }
    else if(cs_get_user_money(id) < 16000)
        ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x01Nie masz wystarczajacej ilosci kasy");
}

  • +
  • -
  • 0

#2 Play 4FuN

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 407
Wszechobecny

  • Postów:659
  • Lokalizacja:de_dust2
Offline

Napisano 21.04.2014 09:01

Sprawdź:

Załączony plik  sklep.sma   7,65 KB  1 Ilość pobrań
  sklep.amxx


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych