Witam. Mam do Was pytanie - jak podświetlić byt (o danym classname) po najechaniu na niego celownikiem? ![]()
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Podświetlenie entity po najechaniu?
Najlepsza odpowiedź GeDox, 16.04.2014 18:44
Właściwie to ten kawałek kodu już mam, chodziło mi o taką poświatę na dany kolor;)
Przejdź do postu
#1
Napisano 16.04.2014 14:31
#2
Napisano 16.04.2014 15:08
Jeśli chodzi o takie podświetlanie dla widoczne tylko, dla tego co najeżdża to łap.
Lekko musiałem zmienić kod i mam nadzieję, że o niczym nie zapomniałem ![]()
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
new const g_sValidClass[] = "fund_wall";
new gEntAiming[33];
public plugin_init()
{
register_plugin("New", "1.0", "Grzyboo");
register_forward(FM_AddToFullPack, "fwdAddToFullPack", 1);
}
public client_PostThink(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return;
static body, szClass[32];
get_user_aiming(id, gEntAiming[id], body, 1000);
pev(gEntAiming[id], pev_classname, szClass, 31);
if(!equal(szClass, g_sValidClass))
gEntAiming[id] = 0;
}
public fwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
if(!is_user_connected(host))
return;
if(ent != gEntAiming[host] || !pev_valid(gEntAiming[host]))
return;
set_es(es_handle, ES_RenderMode, kRenderTransAdd);
set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 90.0);
}
Użytkownik ^Grzyboo edytował ten post 16.04.2014 15:09
#3
Napisano 16.04.2014 18:44 Najlepsza odpowiedź
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty









