Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Zmniejszenie obrażeń w klasie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 kobys

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:208
  • Lokalizacja:Sz-n
Offline

Napisano 12.04.2014 22:38

Tak jak w temacie. Potrzebuje zmiejszyć obrazenie w klasie najlepiej procentowo 

mam takie cos 

if(player_class[idattacker] == Psycho)
damage *=1.5
if(player_class[this] == Psycho)
damage *=1.5

Wiecej w kodzie nie widze na te temat.


Użytkownik Dancio edytował ten post 12.04.2014 22:38


#2 same

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:131
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Inowrocław
Offline

Napisano 12.04.2014 23:01

Możesz pokombinować z kodem od Hleba:

 

Zmienne Globalne
new Float:redukcja_obrazen_gracza[33];

plugin_init
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage_wytrzymalosc");

Funkcja



public TakeDamage_wytrzymalosc(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{

if(!is_user_connected(idattacker))

return HAM_IGNORED;



if(!ma_perk[idattacker])

return HAM_IGNORED;



if(!cod_get_user_stamina(this))

return HAM_IGNORED;



redukcja_obrazen_gracza[this] = 0.7*(1.0-floatpower(1.1, -0.112311341*cod_get_user_stamina(this)));

SetHamParamFloat(4, damage/(1.0-redukcja_obrazen_gracza[this]))



return HAM_IGNORED;

}

  • +
  • -
  • 0
Piszę poprawnie po polsku!
syg.png
100 postów - 12.04.13, godz. 23:42

#3 kobys

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:208
  • Lokalizacja:Sz-n
Offline

Napisano 12.04.2014 23:04

Tylko jak to wkleić do Diablo stacha żeby działo  o_O



#4 same

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:131
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Inowrocław
Offline

Napisano 12.04.2014 23:16

Fakt, to jest pod COD'a :/

Sorki, nie zauważyłem działu :D

 

Próbowałeś zmieniać 1.5 na 2.0 lub 1.0?


  • +
  • -
  • 0
Piszę poprawnie po polsku!
syg.png
100 postów - 12.04.13, godz. 23:42

#5 Drago36

    Profesjonalista - if you know what i mean

  • Power User

Reputacja: 560
Wszechwiedzący

  • Postów:707
  • GG:
  • Imię:Mów mi D.ave
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.04.2014 23:25

Sprawdź tak:

if(player_class[this] == Psycho)
{
damage *= 0.6; //redukcja obrażeń o 20%, 0.7 = 30%, 0.6 = 40% itd.
SetHamParamFloat(4, damage);
}

  • +
  • -
  • 1

#6 kobys

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:208
  • Lokalizacja:Sz-n
Offline

Napisano 12.04.2014 23:52

Działa :) Dzięki za pomoc,do zamknięcia.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych