Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Paintball mod bronie błąd przy strzale


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Simply

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:8
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Krakow
Offline

Napisano 10.04.2014 15:59

Witam !

 

mam problem:

 

dodałem bronie do paintballgun.sma 

 

kompiluje się ładnie, wybór broni działa.

 

Serwer crashuje przy próbie strzału.

 

W logach jest "Index out of bounds"

 

linijka 443

 

tutaj kod całego fragmentu:

public fw_cmdstart( id, uc_handle, random_seed )
{
    if ( !is_user_alive( id ) )
        return FMRES_IGNORED
    
    static buttons; buttons = get_uc( uc_handle, UC_Buttons )
    new my_pbgun = user_has_pbgun(id);

    //if jammed, clear the chamber
    if ( buttons & IN_USE && my_pbgun == g_Jammed[id] && my_pbgun && get_pcvar_num(jamon))
    	clear_chamber(id);

//if he is shooting with a PBGUN
    if ( buttons & IN_ATTACK && my_pbgun)
    {	
	//check if weapon is jammed
	if(g_Jammed[id] == my_pbgun && !is_user_bot(id) && get_pcvar_num(jamon))
	{
		weapon_jam(id, uc_handle);
		return FMRES_IGNORED;
	}
	
	set_uc (uc_handle, UC_Buttons, buttons & ~IN_ATTACK);

	new ammo, null = get_user_weapon(id, ammo, null);
	if (ammo)
	{
		new Float:gametime = get_gametime(), Float:g_speed;	
					
		switch (my_pbgun)
		{
			case PB_MARKER: g_speed = get_pcvar_float(fire_rate_high);
			case PB_GLOCK: g_speed = get_pcvar_float(fire_rate_high);
			case PB_USP: g_speed = get_pcvar_float(fire_rate_high);
			case PB_SNIPER: g_speed = get_pcvar_float(fire_rate_low);
			case PB_LAUNCHER: g_speed = get_pcvar_float(fire_rate_low);
			case PB_SHOTGUN: g_speed = get_pcvar_float(fire_rate_medium);
			case PB_SUPERMARKER: g_speed = get_pcvar_float(fire_rate_high)/2.0;
			case PB_TMP: g_speed = get_pcvar_float(fire_rate_high);
			case PB_KROWA: g_speed = get_pcvar_float(fire_rate_medium);
			default: g_speed = get_pcvar_float(fire_rate_high);
		}
		
		new cangofull = (my_pbgun == PB_MARKER || my_pbgun == PB_LAUNCHER || my_pbgun == PB_SHOTGUN || my_pbgun == PB_SUPERMARKER);
		
		//check that the button was not pressed before or that the weapon can go full-auto
		new auto = !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_ATTACK) || cangofull;
		
		//check the fire-rate and freezetime
		if (gametime-lastshot[id] > g_speed  && (is_user_bot(id) || nextattack[id] < 0.0) && !freezetime && auto)
		{
		
			new fired;
					
			if (my_pbgun == PB_SHOTGUN)
			{ //shoot 5 pellets
				for (new a = 0; a < 5; a++)
					fired = paint_fire(id, a) || fired;
			}
			else	//shoot 1 pellet
				fired = paint_fire(id, 0);
			
			if (fired)
			{
				
				lastshot[id] = gametime;
				set_user_clip(id, ammo - 1);
				
				//show the animation
				set_pev(id, pev_punchangle, Float:{-0.5, 0.0, 0.0});
				message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, SVC_WEAPONANIM, _, id);
				write_byte(g_shot_anim[my_pbgun]);
				write_byte(0);
				message_end();
				
				//shooting sound
				if (get_pcvar_num(sound))
					if (my_pbgun != PB_SNIPER)
						if (my_pbgun != PB_LAUNCHER)
							emit_sound(id, CHAN_AUTO, "misc/pbg.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
						else
						emit_sound(id, CHAN_AUTO, "misc/pb_launcher.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
					else
						emit_sound(id, CHAN_AUTO, "weapons/scout_fire-1.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);

				try_to_jam(id,my_pbgun)

			}
		}

	}
	return FMRES_IGNORED;
    }

    return FMRES_IGNORED
}

error:

L 04/10/2014 - 16:43:54: Start of error session.
L 04/10/2014 - 16:43:54: Info (map "pb_arenabrazil") (file "addons/amxmodx/logs/error_20140410.log")
L 04/10/2014 - 16:43:54: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "paintballgun.amxx")
L 04/10/2014 - 16:43:54: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds 
L 04/10/2014 - 16:43:54: [AMXX]    [0] paintballgun.sma::fw_cmdstart (line 443)

Liczę na pomoc

 

 


Użytkownik Simply edytował ten post 10.04.2014 16:00

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych