Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Prośba o klase "Maszynista"Klasa "Maszynista"

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 TreSh1

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:1
  • Lokalizacja:Łętownia
Offline

Napisano 09.04.2014 17:16

Klasa : Maszynista
Umiejętność : +10dmg do ak47 i m4a1
Bronie : ak47/m4a1/deagle/noz


  • +
  • -
  • 0

#2 Warjat

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:193
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 09.04.2014 18:58

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)
        
new const nazwa[]   = "Maszynista";
new const opis[]    = "+10dmg do ak47 i m4a1";
new const bronie    = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_AK47)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klase[33];
    
public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
	ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		new weapon = get_user_weapon(idattacker);
			
		if(weapon == CSW_AK47)
			cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
			
		if(weapon == CSW_M4A1)
			cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}

Proszę


Użytkownik Warjat edytował ten post 09.04.2014 19:02

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych