Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

3rr live


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
20 odpowiedzi w tym temacie

#21 darkman

    Wszechwiedzący

  • Przyjaciel

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:553
  • Lokalizacja:inactive
Offline

Napisano 08.06.2008 17:58

#include <amxmodx>
#include <cstrike>

new bool:game_c

public plugin_init()
{
  register_plugin("Restart", "8", "Sal")
  register_event("TextMsg", "game_commencing", "a", "2&#Game_C")
  register_event("ResetHUD", "spawn_event", "be", "1=1")
  register_event("SendAudio", "end_round", "a", "2&%!MRAD_terwin", "2&%!MRAD_ctwin", "2&%!MRAD_rounddraw")
}

public spawn_event(id)
{
 if(game_c)
 {
  cs_set_user_money(id, 16000)
 }
}

public end_round()
{
 if(game_c)
 {
 game_c = false
 set_cvar_num("sv_restartround", 2)
 server_cmd("amx_pausecfg enable M_Antirusher.amxx")
 server_cmd("amx_pausecfg pause restart.amxx")
 }
}

public game_commencing()
{
 server_cmd("amx_pausecfg pause M_Antirusher.amxx")
 game_c = true
}

Taki mini odkop, ale działa poprawnie.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych