WItam, napisałem sobie taki plugin na DD2, jednak HUD nie pokazuje się gdy patrzymy na gracza(takie coś jak na CoD)
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta_util>
#define PLUGIN "HUD"
#define AUTHOR "Sqwareck"
#define VERSION "1.0"
new nick[33]
new licznik_zabic[33]
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("DeathMsg", "SmiercGraczaKill", "a");
}
public pokaz_hud(id)
{
if(is_user_connected(id))
{
if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);
if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;
new armor = get_user_armor(target)
new hp = get_user_health(target)
get_user_name(target, nick, 32)
new speed = fm_get_speed(target)
set_hudmessage(target, 255, 0, 0.5, 0.23, 0, 0.0, 0.45, 0.0, 0.0);
show_hudmessage(target, "[Only DD2]^n[Nick: %s]^n[Zdrowie: %i]^n[Armor: %i] ^n[Predkosc: %i]^n[Seria Zabojstw: %i]", nick, hp, armor, speed, licznik_zabic[target]);
}
new armor = get_user_armor(id)
new hp = get_user_health(id)
get_user_name(id, nick, 32)
new timeleft = get_timeleft()
new speed = fm_get_speed(id)
set_hudmessage(id, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
show_hudmessage(id, "[Only DD2]^n[Nick: %s]^n[Zdrowie: %i]^n[Armor: %i] ^n[Predkosc: %i]^n[Seria Zabojstw: %i]^n[Reset za: %d:%02d]", nick, hp, armor, speed, licznik_zabic[id], timeleft / 60, timeleft % 60);
}
else
remove_task(0)
return PLUGIN_HANDLED
}
public client_putinserver(id)
{
set_task(0.1, "pokaz_hud", id,_,_,"b");
}
public SmiercGraczaKill(id)
{
new zabojca = read_data(1)
new ofiara = read_data(2)
licznik_zabic[zabojca]++;
if(!is_user_alive(id))
{
licznik_zabic[ofiara] = 0;
}
}
A tak apropo, macie może jakieś pomysły co by tu dodać? Dziękuję za jakąkolwiek pomoc.


Dodatki SourceMod












