Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Problem z klasa ninja zabija też LPM

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 shajba.

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:130
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 05.04.2014 19:45

Witam

 

Mam problem z tą klasą mianowicie czasami jak się atakuję LPM to też zabija 1/1 a ustawione jest na PPM.

Jak to naprawić?

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>

#define DMG_BULLET (1<<1)
        
new const nazwa[]   = "Ninja";
new const opis[]    = "Mniejsza widocznosc na nozu, 1/1 z kosy (PPM)";
new const bronie    = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 40;
new const kondycja  = 40;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
   

new ostatnio_prawym[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

        register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")

	register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");
   
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
	RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
	RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");

        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public cod_class_enabled(id)
{

 	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
	ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    
 	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
	ma_klase[id] = false;

}

public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return;

	if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 55);
	}
	else
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	}
}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
	if(ma_klase[id])
		entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
}

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
	if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id] && random_num(1,1))
	{
		cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
		SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
		return HAM_HANDLED;
	}
	return HAM_IGNORED;
}

public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
	new id = pev(ent, pev_owner);
	ostatnio_prawym[id] = 1;
}

public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
	new id = pev(ent, pev_owner);
	ostatnio_prawym[id] = 0;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
        
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;      
        
    if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
        cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
            
    return HAM_IGNORED;
}
public plugin_precache()
{
	precache_model("models/QTM_CodMod/v_knife_ninja.mdl");
	
}

public CurWeapon(id)
{
	new weapon = read_data(2);

	if(ma_klase[id])
	{
		if(weapon == CSW_KNIFE)
		{
			set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/QTM_CodMod/v_knife_ninja.mdl")
			
		}
	}
}

  • +
  • -
  • 0

#2 CzarnaDupa

    Najgorszy z najgorszych >.<

  • Użytkownik

Reputacja: 83
Zaawansowany

  • Postów:268
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Mielec
Offline

Napisano 05.04.2014 20:25

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>

#define DMG_BULLET (1<<1)
        
new const nazwa[]   = "Ninja";
new const opis[]    = "Mniejsza widocznosc na nozu, 1/1 z kosy (PPM)";
new const bronie    = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 40;
new const kondycja  = 40;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
   

new ostatnio_prawym[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

        register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")

	register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");
   
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");

	RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");

        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public cod_class_enabled(id)
{

 	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
	ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    
 	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
	ma_klase[id] = false;

}

public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return;

	if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 55);
	}
	else
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	}
}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
	if(ma_klase[id])
		entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
}

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
	if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id] && random_num(1,1))
	{
		cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
		SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
		return HAM_HANDLED;
	}
	return HAM_IGNORED;
}



public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
	new id = pev(ent, pev_owner);
	ostatnio_prawym[id] = 0;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
        
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;      
        
    if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
        cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
            
    return HAM_IGNORED;
}
public plugin_precache()
{
	precache_model("models/QTM_CodMod/v_knife_ninja.mdl");
	
}

public CurWeapon(id)
{
	new weapon = read_data(2);

	if(ma_klase[id])
	{
		if(weapon == CSW_KNIFE)
		{
			set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/QTM_CodMod/v_knife_ninja.mdl")
			
		}
	}
}

Powinno śmigać :)


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych