Witam
Mam następujące błędy w logach, które pokazują mi się za każdym razem przy zmianie mapy:
L 04/05/2014 - 20:23:53: Start of error session. L 04/05/2014 - 20:23:53: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20140405.log") L 04/05/2014 - 20:23:53: Function is not present (function "reklama") (plugin "premium.amxx") L 04/05/2014 - 20:23:53: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "premium.amxx") L 04/05/2014 - 20:23:53: [AMXX] Run time error 10: native error (native "set_task") L 04/05/2014 - 20:23:53: [AMXX] [0] premium.sma::plugin_init (line 16) L 04/05/2014 - 20:23:53: [HAMSANDWICH] Function fwSpawn_Grawitacja not found. L 04/05/2014 - 20:23:53: [AMXX] Run time error 10 (plugin "codclass_soap.amxx") (native "RegisterHam") - debug not enabled! L 04/05/2014 - 20:23:53: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes). L 04/05/2014 - 20:23:53: [HAMSANDWICH] Function TakeDamage not found. L 04/05/2014 - 20:23:53: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codclass_pyro.amxx") L 04/05/2014 - 20:23:53: [AMXX] Run time error 10: native error (native "RegisterHam") L 04/05/2014 - 20:23:53: [AMXX] [0] codclass_pyro.sma::plugin_init (line 32)
Plugin premium.amxx dotyczy komendy say /premium wtedy graczowi ukazuję się cennik klas. Dopisałem w plugins.ini debug po tym pluginie ale dalej nic nie dało. Wiem, że chodzi tu o następującą linijkę (set_task(600.0, "reklama", _, _, _, "b") ale jak to naprawić?
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <colorchat>
#define PLUGIN "Premium"
#define VERSION "1.0.0"
#define AUTHOR "Lucas"
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /premium", "motd1")
register_clcmd("say_team /premium", "motd1")
set_task(600.0, "reklama", _, _, _, "b");
}
public motd1(id)
{
show_motd( id,"premium.txt","Premium")
}
Dołączam sma klas "Soap" i "Pyro" których także dotyczą te błędy.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#include <codmod>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Soap";
new const opis[] = "Odporny na HeadShoty. Ma zwiekszone obrazenia z M4A1";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 25;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 5;
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "Lucas");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_TraceLine, "TraceLine");
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 600.0/800.0);
}
public cod_class_disabled(id)
{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public TraceLine(Float:start[3], Float:end[3], conditions, id, trace)
{
if(get_tr2(trace, TR_iHitgroup) != HIT_HEAD)
return FMRES_IGNORED;
new iHit = get_tr2(trace, TR_pHit);
if(!is_user_connected(iHit))
return FMRES_IGNORED;
if(!ma_klase[iHit])
return FMRES_IGNORED;
set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 8);
return FMRES_IGNORED;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 6.0, 0.5, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <xs>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define MAX 32
new sprite_fire,
sprite_smoke;
new ma_klase[MAX+1], wartosc_perku[MAX+1], palenie_gracza[MAX+1];
new const nazwa[] = "Pyro";
new const opis[] = "Posiada 1/3 na podpalenie gracza";
new const bronie = (1<<CSW_AK47)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 5;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 35;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage2");
}
public plugin_precache()
{
sprite_fire = precache_model("sprites/fire.spr")
sprite_smoke = precache_model("sprites/steam1.spr")
}
public cod_class_enabled(id, wartosc)
{
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public Damage(id)
{
new attacker = get_user_attacker(id);
if(!is_user_alive(attacker) || get_user_team(id) == get_user_team(attacker))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(ma_klase[attacker] && random_num(1, 3) == 1)
{
if(task_exists(id+2936))
remove_task(id+2936);
palenie_gracza[id] = 25;
new data[2]
data[0] = id
data[1] = attacker
set_task(0.2, "burning_flame", id+2936, data, 2, "b");
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public burning_flame(data[2])
{
new id = data[0]
if(!is_user_alive(id))
{
palenie_gracza[id] = 0
remove_task(id+2936);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new origin[3], flags = pev(id, pev_flags)
get_user_origin(id, origin)
if(flags & FL_INWATER || palenie_gracza[id] < 1 || !get_user_health(id))
{
message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin)
write_byte(TE_SMOKE)
write_coord(origin[0])
write_coord(origin[1])
write_coord(origin[2]-50)
write_short(sprite_smoke)
write_byte(random_num(15,20))
write_byte(random_num(10,20))
message_end()
remove_task(id+2936);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(flags & FL_ONGROUND)
{
static Float:velocity[3]
pev(id, pev_velocity, velocity)
xs_vec_mul_scalar(velocity, 0.5, velocity)
set_pev(id, pev_velocity, velocity)
}
cod_inflict_damage(data[1], id, 1.0, 1.0, 0, 1<<24);
message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin)
write_byte(TE_SPRITE)
write_coord(origin[0]+random_num(-5,5))
write_coord(origin[1]+random_num(-5,5))
write_coord(origin[2]+random_num(-10,10))
write_short(sprite_fire)
write_byte(random_num(5,10))
write_byte(200)
message_end()
palenie_gracza[id]--
return PLUGIN_CONTINUE;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Dzięki
P.S. Dodałem całe kody dlatego, że nie mogę dodać załączników.
Użytkownik Maniana. edytował ten post 05.04.2014 19:47


Dodatki SourceMod




Temat jest zamknięty










