bronie_klasy[ilosc_klas] = get_param(3);
zdrowie_klas[ilosc_klas] = get_param(4);
kondycja_klas[ilosc_klas] = get_param(5);
inteligencja_klas[ilosc_klas] = get_param(6);
wytrzymalosc_klas[ilosc_klas] = get_param(7);
if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Pulkownik")){
frakcja_klas[ilosc_klas] = "Zwykle";
}
if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Lekki snajper")){
frakcja_klas[ilosc_klas] = "Zwykle";
}
if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Ciezki snajper")){
frakcja_klas[ilosc_klas] = "Zwykle";
}
if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Rakieciarz")){
frakcja_klas[ilosc_klas] = "Zwykle";
}
if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Kucacz")){
frakcja_klas[ilosc_klas] = "Zwykle";
}
if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Saper")){
frakcja_klas[ilosc_klas] = "Zwykle";
}
if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Kamikadze")){
frakcja_klas[ilosc_klas] = "Zwykle";
}
if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Ninja")){
frakcja_klas[ilosc_klas] = "Zwykle";
}
if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Elektryk")){
frakcja_klas[ilosc_klas] = "Zwykle";
}
if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Kapral")){
frakcja_klas[ilosc_klas] = "Zwykle";
}
if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Nano Zolnierz")){
frakcja_klas[ilosc_klas] = "Zwykle";
}
if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Talib")){
frakcja_klas[ilosc_klas] = "Zwykle";
}
if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Replicant")){
frakcja_klas[ilosc_klas] = "Zwykle";
}
if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Sheminator")){
frakcja_klas[ilosc_klas] = "Zwykle";
}
if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Mini Assassin")){
frakcja_klas[ilosc_klas] = "Mini";
}
if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Mini Commander")){
frakcja_klas[ilosc_klas] = "Mini";
}
if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Mini Wirus")){
frakcja_klas[ilosc_klas] = "Mini";
}
if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Assasin")){
frakcja_klas[ilosc_klas] = "Premium";
}
if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Commander")){
frakcja_klas[ilosc_klas] = "Premium";
}
if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Wirus")){
frakcja_klas[ilosc_klas] = "Premium";
}
if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Assasin Elite")){
frakcja_klas[ilosc_klas] = "Elite";
}
if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Commander Elite")){
frakcja_klas[ilosc_klas] = "Elite";
}
if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Wirus Elite")){
frakcja_klas[ilosc_klas] = "Elite";
}
if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Assassin XXL")){
frakcja_klas[ilosc_klas] = "XXL";
}
if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Commander XXL")){
frakcja_klas[ilosc_klas] = "XXL";
}
if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Wirus XXL")){
frakcja_klas[ilosc_klas] = "XXL";
}
return ilosc_klas;
}Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 04.04.2014 22:02
Witam,
postępowałem zgodnie wg poradnika Dark'a na temat dodawania frakcji do nowego cod'a, lecz po dodaniu wszystkiego jak trzeba - w menu wyświetlają mi się tylko frakcja zwykła (wszystkie klasy), mini (1 klasa), premium (3klasy), a reszty nie widać.
#2
Napisano 04.04.2014 22:56
To bug przy frakcjach cyprisa, zrób frakcje sposobem darka (polecam sporób 1).
#3
Napisano 04.04.2014 22:59
Zrobiłem sposobem Dark'a (drugim)..
#4
Napisano 05.04.2014 00:02
Pierwszym też spróbowałem - nadal nie działa.
#5
Napisano 06.04.2014 08:52
Pierwszym też spróbowałem - nadal nie działa.
Działa, działą tylko nie che ci się tego robić.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod












