Witam,
postępowałem zgodnie wg poradnika Dark'a na temat dodawania frakcji do nowego cod'a, lecz po dodaniu wszystkiego jak trzeba - w menu wyświetlają mi się tylko frakcja zwykła (wszystkie klasy), mini (1 klasa), premium (3klasy), a reszty nie widać.
bronie_klasy[ilosc_klas] = get_param(3); zdrowie_klas[ilosc_klas] = get_param(4); kondycja_klas[ilosc_klas] = get_param(5); inteligencja_klas[ilosc_klas] = get_param(6); wytrzymalosc_klas[ilosc_klas] = get_param(7); if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Pulkownik")){ frakcja_klas[ilosc_klas] = "Zwykle"; } if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Lekki snajper")){ frakcja_klas[ilosc_klas] = "Zwykle"; } if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Ciezki snajper")){ frakcja_klas[ilosc_klas] = "Zwykle"; } if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Rakieciarz")){ frakcja_klas[ilosc_klas] = "Zwykle"; } if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Kucacz")){ frakcja_klas[ilosc_klas] = "Zwykle"; } if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Saper")){ frakcja_klas[ilosc_klas] = "Zwykle"; } if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Kamikadze")){ frakcja_klas[ilosc_klas] = "Zwykle"; } if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Ninja")){ frakcja_klas[ilosc_klas] = "Zwykle"; } if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Elektryk")){ frakcja_klas[ilosc_klas] = "Zwykle"; } if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Kapral")){ frakcja_klas[ilosc_klas] = "Zwykle"; } if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Nano Zolnierz")){ frakcja_klas[ilosc_klas] = "Zwykle"; } if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Talib")){ frakcja_klas[ilosc_klas] = "Zwykle"; } if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Replicant")){ frakcja_klas[ilosc_klas] = "Zwykle"; } if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Sheminator")){ frakcja_klas[ilosc_klas] = "Zwykle"; } if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Mini Assassin")){ frakcja_klas[ilosc_klas] = "Mini"; } if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Mini Commander")){ frakcja_klas[ilosc_klas] = "Mini"; } if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Mini Wirus")){ frakcja_klas[ilosc_klas] = "Mini"; } if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Assasin")){ frakcja_klas[ilosc_klas] = "Premium"; } if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Commander")){ frakcja_klas[ilosc_klas] = "Premium"; } if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Wirus")){ frakcja_klas[ilosc_klas] = "Premium"; } if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Assasin Elite")){ frakcja_klas[ilosc_klas] = "Elite"; } if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Commander Elite")){ frakcja_klas[ilosc_klas] = "Elite"; } if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Wirus Elite")){ frakcja_klas[ilosc_klas] = "Elite"; } if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Assassin XXL")){ frakcja_klas[ilosc_klas] = "XXL"; } if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Commander XXL")){ frakcja_klas[ilosc_klas] = "XXL"; } if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Wirus XXL")){ frakcja_klas[ilosc_klas] = "XXL"; } return ilosc_klas; }