bronie_klasy[ilosc_klas] = get_param(3); zdrowie_klas[ilosc_klas] = get_param(4); kondycja_klas[ilosc_klas] = get_param(5); inteligencja_klas[ilosc_klas] = get_param(6); wytrzymalosc_klas[ilosc_klas] = get_param(7); if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Pulkownik")){ frakcja_klas[ilosc_klas] = "Zwykle"; } if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Lekki snajper")){ frakcja_klas[ilosc_klas] = "Zwykle"; } if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Ciezki snajper")){ frakcja_klas[ilosc_klas] = "Zwykle"; } if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Rakieciarz")){ frakcja_klas[ilosc_klas] = "Zwykle"; } if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Kucacz")){ frakcja_klas[ilosc_klas] = "Zwykle"; } if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Saper")){ frakcja_klas[ilosc_klas] = "Zwykle"; } if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Kamikadze")){ frakcja_klas[ilosc_klas] = "Zwykle"; } if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Ninja")){ frakcja_klas[ilosc_klas] = "Zwykle"; } if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Elektryk")){ frakcja_klas[ilosc_klas] = "Zwykle"; } if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Kapral")){ frakcja_klas[ilosc_klas] = "Zwykle"; } if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Nano Zolnierz")){ frakcja_klas[ilosc_klas] = "Zwykle"; } if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Talib")){ frakcja_klas[ilosc_klas] = "Zwykle"; } if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Replicant")){ frakcja_klas[ilosc_klas] = "Zwykle"; } if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Sheminator")){ frakcja_klas[ilosc_klas] = "Zwykle"; } if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Mini Assassin")){ frakcja_klas[ilosc_klas] = "Mini"; } if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Mini Commander")){ frakcja_klas[ilosc_klas] = "Mini"; } if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Mini Wirus")){ frakcja_klas[ilosc_klas] = "Mini"; } if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Assasin")){ frakcja_klas[ilosc_klas] = "Premium"; } if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Commander")){ frakcja_klas[ilosc_klas] = "Premium"; } if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Wirus")){ frakcja_klas[ilosc_klas] = "Premium"; } if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Assasin Elite")){ frakcja_klas[ilosc_klas] = "Elite"; } if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Commander Elite")){ frakcja_klas[ilosc_klas] = "Elite"; } if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Wirus Elite")){ frakcja_klas[ilosc_klas] = "Elite"; } if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Assassin XXL")){ frakcja_klas[ilosc_klas] = "XXL"; } if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Commander XXL")){ frakcja_klas[ilosc_klas] = "XXL"; } if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Wirus XXL")){ frakcja_klas[ilosc_klas] = "XXL"; } return ilosc_klas; }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 04.04.2014 22:02
Witam,
postępowałem zgodnie wg poradnika Dark'a na temat dodawania frakcji do nowego cod'a, lecz po dodaniu wszystkiego jak trzeba - w menu wyświetlają mi się tylko frakcja zwykła (wszystkie klasy), mini (1 klasa), premium (3klasy), a reszty nie widać.
#2
Napisano 04.04.2014 22:56
To bug przy frakcjach cyprisa, zrób frakcje sposobem darka (polecam sporób 1).
#3
Napisano 04.04.2014 22:59
Zrobiłem sposobem Dark'a (drugim)..
#4
Napisano 05.04.2014 00:02
Pierwszym też spróbowałem - nadal nie działa.
#5
Napisano 06.04.2014 08:52
Pierwszym też spróbowałem - nadal nie działa.
Działa, działą tylko nie che ci się tego robić.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych