Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Plugin bankPlugin bank

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 GentelmanCrazy

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:7
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 04.04.2014 17:20

Witam poszukuje pluginu cod_bank , żebym walute ordery , itp... Znalazłem coś fajnego tylko nie moge tego z komplikować i zrobić proszę o odpowiedz,

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <nvault>
#include <ColorChat>

new g_vault;
new ilosc[33];
new g_iPlayerCoins[33];
new bool:g_bZalogowany[33];
new g_PlayerName[33][33]

new g_szPodaneHaslo[33];

new bool:g_bIstnieje[33];

new g_iZapisaneOrdery[33];

new gracz_id[33];

new player_id;

new ilosc2[33];

new name[33];

public plugin_init() {
    register_plugin("Bank na ordery", "1.0", "Buli edit AstralaS");
    register_clcmd("say /bank", "Bank");
    register_clcmd("say /login", "Bank");
    register_clcmd("say /loguj", "Bank");
    register_clcmd("say /zaloguj", "Bank");
    register_clcmd("say /wyloguj", "Wyloguj");
    register_clcmd("HasloLogowania", "PodajHaslo");
    register_clcmd("HasloRejestracji", "ZarejestrujHaslo");
    register_clcmd("ile_wplacic", "Wplata");
    register_clcmd("ile_wyplacic", "Wyplata");
    register_clcmd("ile_przelac","pobierz");
    g_vault = nvault_open("Bank");    
}

public plugin_natives()
{
    register_native("cod_get_bank_orders", "PobierzOrderyZBanku", 1);
    register_native("cod_set_bank_orders", "DodajOrderyDoBanku", 1);
    register_native("cod_bank_loggedin", "ZwrocStatusGracza", 1);
}

public plugin_end()
{
    nvault_close(g_vault);
}

public client_authorized(id)
{
    get_user_name(id, g_PlayerName[id], 32);
    WczytajBank(id);
}

public client_connect(id)
{
    g_iPlayerCoins[id] = 0;
    g_iZapisaneOrdery[id] = 0;
    g_bIstnieje[id] = false;
    g_bZalogowany[id] = false;
}

public client_disconnect(id)
{
    ZapiszBank(id);
    g_iPlayerCoins[id] = 0;
    g_iZapisaneOrdery[id] = 0;
    g_bIstnieje[id] = false;
    g_bZalogowany[id] = false;
}

public Bank(id)
{
    if( !is_user_connected(id) )
    {
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    new szTitle[80];
    formatex(szTitle, charsmax(szTitle), "^n\wWitaj\y %s!^n\yWybierz jedna z opcji:", g_PlayerName[id]);
    new menu = menu_create(szTitle, "Bank_Handler");
    if( !g_bZalogowany[id] )
    {
        menu_additem(menu, "Zaloguj^n \d- Logowanie do istniejacego juz konta");
    }
    else
    {
        menu_additem(menu, "Przejdz do strefy banku");
        menu_addblank(menu, 2);
        menu_additem(menu, "Wyloguj^n \d- Wylogowanie sie z aktywnego konta");
    }
    new key[128], data2[256];
    format(key, charsmax(key), "%s", g_PlayerName[id]);
    if(nvault_get(g_vault, key, data2, 255))
    {
        if( !g_bZalogowany[id] )
        {
            g_bIstnieje[id] = true;
            menu_addblank(menu, 2);
            menu_additem(menu, "\dPodany nick jest juz zarejestrowany", "", -1);
        }
    }
    else
    {
        if( !g_bZalogowany[id] )
        {
            g_bIstnieje[id] = false;
            menu_addblank(menu, 2);
            menu_additem(menu, "Zarejestruj^n \d- Rejestracja nowego konta");    
        }
    }
    menu_display(id, menu);
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

public Bank_Handler(id, menu, item) {
    if( !is_user_connected(id) ) {
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    if( item == MENU_EXIT ) {
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    switch(item) {
        case 0:
        {
            if( !g_bZalogowany[id] )
            {
                console_cmd(id, "messagemode HasloLogowania");
            }
            else
            {
                BankZalogowany(id)
            }
        }
        case 1:
        {
            if( !g_bZalogowany[id] )
            {
                if(!g_bIstnieje[id])
                {
                    console_cmd(id, "messagemode HasloRejestracji");
                }
                else
                {
                    Bank(id);
                }
            }
            else
            {
                client_cmd(id, "say /wyloguj")
            }
        }
    }
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

public ZarejestrujHaslo(id) {
    if( !is_user_connected(id) ) {
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    new key[128], data[256], data2[256];
    format(key, charsmax(key), "%s", g_PlayerName[id]);
    
    if(nvault_get(g_vault, key, data2, 255)) {
        ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW]^x01 Podany nick jest juz zarejestrowany w bazie danych.");
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    new text[192]
    read_argv(1, text, 191)
    format(g_szPodaneHaslo[id], charsmax(g_szPodaneHaslo), "%s", text);
    g_iZapisaneOrdery[id] = 0;
    formatex(data, charsmax(data), "%s %d", g_szPodaneHaslo[id], g_iZapisaneOrdery[id]);
    nvault_set(g_vault, key, data);
    ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW]^x01 Zostales pomyslnie zarejestrowany.");
    g_bZalogowany[id] = true;
    Bank(id);
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
public PodajHaslo(id)
{
    if( !is_user_connected(id) ) {
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    new text[192]
    read_argv(1, text, 191)
    format(g_szPodaneHaslo[id], charsmax(g_szPodaneHaslo), "%s", text);
    new key[128], data[256], data2[256];    
    format(key, charsmax(key), "%s", g_PlayerName[id]);
    if(!nvault_get(g_vault, key, data2, 255))
    {
        ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW]^x01 Konto o tym nicku nie jest zarejestrowane!");
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    nvault_get(g_vault, key, data, 255);
    new szData[2][32];
    parse(data, szData[0], 31, szData[1], 31);
    g_iZapisaneOrdery[id] = str_to_num(szData[1]);
    if(equali(szData[0], g_szPodaneHaslo[id])) {
        g_bZalogowany[id] = true;
        BankZalogowany(id);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    else
    {
        ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW]^x01 Podales bledne haslo!");
        Bank(id);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

public BankZalogowany(id) {
    if( !is_user_connected(id) ) {
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }    
    new szTitle[64];
    formatex(szTitle, charsmax(szTitle), "\wKonto:\y %s^n\wOrdery w banku: \y%d", g_PlayerName[id], g_iZapisaneOrdery[id]);
    new menu = menu_create(szTitle, "BankZalogowany_handler");
    menu_additem(menu, "Wplac ordery^n \d- WPLACA ordery do banku");
    menu_addblank(menu, 2);
    menu_additem(menu, "Wyplac ordery^n \d- WYPLACA ordery z banku");
    menu_addblank(menu, 3);
    menu_additem(menu, "Wplac wszystko^n \d- WPLACA wszystkie twoje ordery");
    menu_addblank(menu, 4);
    menu_additem(menu, "Wyplac wszystko^n \d- WYPLACA wszystkie ordery z banku");
    menu_addblank(menu, 5);
    menu_additem(menu, "Przelew^n \d- PRZELEWASZ ordery na konto innej osoby");
    menu_display(id, menu);
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

public BankZalogowany_handler(id, menu, item)
{
    g_iPlayerCoins[id] = cod_get_user_coins(id);
    
    if( !is_user_connected(id) )
    {
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    if(item == MENU_EXIT)
    {
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    switch(item) {
        case 0: {
            console_cmd(id, "messagemode ile_wplacic");
        }
        case 1: {
            console_cmd(id, "messagemode ile_wyplacic");
        }
        case 2: {
            if(g_iPlayerCoins[id] <= 0)
            {
                ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW]^x01 Nie masz zadnych orderow!");
                return PLUGIN_CONTINUE;
            }
            else
            {
                ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW]^x01 Wplaciles^x03 %d^x01 orderow do banku!", cod_get_user_coins(id));
                g_iZapisaneOrdery[id] = g_iZapisaneOrdery[id] + cod_get_user_coins(id);
                cod_set_user_coins(id, 0);
            }
        }
        case 3: {
            if(g_iZapisaneOrdery[id] <= 0)
            {
                ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW]^x01 Nie masz orderow w banku!");
                return PLUGIN_CONTINUE;
            }
            else
            {
                ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW]^x01 Wyplaciles^x03 %d^x01 orderow z banku!", g_iZapisaneOrdery[id]);
                cod_set_user_coins(id, g_iPlayerCoins[id] + g_iZapisaneOrdery[id]);
                g_iZapisaneOrdery[id] = g_iZapisaneOrdery[id] - g_iZapisaneOrdery[id];
            }
        }
        case 4: {
            przelew(id);
        }
    }
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

public Wplata(id)
{
    if( !is_user_connected(id) ) {
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    new text[192]
    read_argv(1, text, 191)
    format(ilosc, charsmax(ilosc), "%s", text);
    g_iPlayerCoins[id] = cod_get_user_coins(id);
    if(str_to_num(ilosc) <= 0)
    {
        ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW]^x01 Bledna wartosc!");
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    if(str_to_num(ilosc) + g_iZapisaneOrdery[id] <= 0)
    {
        ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW]^x01 Bledna wartosc!");
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    if(g_iPlayerCoins[id] - str_to_num(ilosc) < 0)
    {
        ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW]^x01 Nie masz tylu orderow!");
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    cod_set_user_coins(id, g_iPlayerCoins[id] - str_to_num(ilosc));
    g_iZapisaneOrdery[id] = g_iZapisaneOrdery[id] + str_to_num(ilosc);
    if(str_to_num(ilosc) == 1)
    {
        ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW]^x01 Wplaciles^x03 %d^x01 order do banku!", str_to_num(ilosc));
    }
    else if(str_to_num(ilosc) == 2 || str_to_num(ilosc) == 3 || str_to_num(ilosc) == 4)
    {
        ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW]^x01 Wplaciles^x03 %d^x01 ordery do banku!", str_to_num(ilosc));
    }
    else
    {
        ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW]^x01 Wplaciles^x03 %d^x01 orderow do banku!", str_to_num(ilosc));
    }
    log_amx("[Funkcja: Wplata()] Gracz %s wplacil %d orderow do banku", g_PlayerName[id], str_to_num(ilosc));
    ZapiszBank(id);
    return PLUGIN_CONTINUE
}

public Wyplata(id)
{
    if( !is_user_connected(id) ) {
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    new text[192]
    read_argv(1, text, 191)
    format(ilosc, charsmax(ilosc), "%s", text);
    g_iPlayerCoins[id] = cod_get_user_coins(id);
    if(str_to_num(ilosc) <= 0)
    {
        ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW]^x01 Bledna wartosc!");
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    if(g_iZapisaneOrdery[id] - str_to_num(ilosc) < 0)
    {
        ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW]^x01 Nie masz tylu orderow w banku.");
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    if(g_iPlayerCoins[id] + str_to_num(ilosc) <= 0)
    {
        ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW]^x01 Bledna wartosc!");
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    cod_set_user_coins(id, g_iPlayerCoins[id] + str_to_num(ilosc));
    g_iZapisaneOrdery[id] = g_iZapisaneOrdery[id] - str_to_num(ilosc);
    if(str_to_num(ilosc) == 1)
    {
        ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW]^x01 Wyplaciles^x03 %d^x01 order z banku!", str_to_num(ilosc));
    }
    else if(str_to_num(ilosc) == 2 || str_to_num(ilosc) == 3 || str_to_num(ilosc) == 4)
    {
        ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW]^x01 Wyplaciles^x03 %d^x01 ordery z banku!", str_to_num(ilosc));
    }
    else
    {
        ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW]^x01 Wyplaciles^x03 %d^x01 orderow z banku!", str_to_num(ilosc));
    }
    log_amx("[Funkcja: Wyplata()] Gracz %s wyplacil %d orderow z banku", g_PlayerName[id], str_to_num(ilosc));
    ZapiszBank(id);
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

public WczytajBank(id)
{    
    new key[128], data2[256];
    format(key, charsmax(key), "%s", g_PlayerName[id]);
    if( !nvault_get(g_vault, key, data2, 255) )
    {
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    new data[256];
    nvault_get(g_vault, key, data, 255);
    new szData[2][33];
    parse(data, szData[0], 32, szData[1], 32);
    g_iZapisaneOrdery[id] = str_to_num(szData[1]);
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

public ZapiszBank(id)
{    
    new key[128], data2[256];
    format(key, charsmax(key), "%s", g_PlayerName[id]);
    if( !nvault_get(g_vault, key, data2, 255) )
    {
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    new data[256], data3[256];
    nvault_get(g_vault, key, data, 255);
    new szData[2][32];
    parse(data, szData[0], 31, szData[1], 31);
    formatex(data3, charsmax(data3), "%s %d", szData[0], g_iZapisaneOrdery[id]);
    nvault_set(g_vault, key, data3);
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

public PobierzOrderyZBanku(id)
{
    if(g_bZalogowany[id])
        return g_iZapisaneOrdery[id];
    return 0;
}

public DodajOrderyDoBanku(id, wartosc)
{
    if(g_bZalogowany[id])
    {
        g_iZapisaneOrdery[id] += wartosc
    }
}

public ZwrocStatusGracza(id)
{
    return g_bZalogowany[id];
}

public Wyloguj(id)
{
    if( g_bZalogowany[id] )
    {
        g_bZalogowany[id] = false;
        ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW]^x01 Zostales^x03 wylogowany^x01 z banku.");
        ZapiszBank(id)
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW]^x01 Nie jestes^x03 zalogowany^x01!");
    return PLUGIN_CONTINUE;    
}

public przelew(id)
{
    new menu = menu_create("\yWybierz gracza:", "Przelew_Gracza_handler");
    
    for(new i=0, n=0; i<=32; i++)
    {
        if(!is_user_connected(i))
            continue;
        if(i == id)
            continue;
        gracz_id[n++] = i;
        new nazwa_gracza[64];
        get_user_name(i, nazwa_gracza, 63)
        menu_additem(menu, nazwa_gracza, "0", 0);
    }
    menu_display(id, menu);
}

public Przelew_Gracza_handler(id, menu, item)
{
    if(item == MENU_EXIT)
    {
        menu_destroy(menu);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    player_id = gracz_id[item];
    get_user_name(player_id, name, 32);
    
    console_cmd(id, "messagemode ile_przelac");
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

public pobierz(id)
{
    new text[192]
    read_argv(1,text,191)
    format(ilosc2, charsmax(ilosc2), "%s", text);
    przelej2(id)
}

public przelej2(id)
{
    new name2[33];
    get_user_name(id, name2, 32);

    if(g_iZapisaneOrdery[id] >= str_to_num(ilosc2) > 0)
    {
        g_iZapisaneOrdery[player_id] += str_to_num(ilosc2)
        g_iZapisaneOrdery[id] -= str_to_num(ilosc2)
        
        ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW]^x01 Przelales na konto gracza^x03 %s^x01 kwote w wysokosci :^x04 %i^x01 orderow",name,str_to_num(ilosc2));
        ColorChat(player_id, RED, "[COD:MW2]^x01 Gracz^x03 %s^x01 przelal na twoje konto:^x04 %i^x01 orderow",name2,str_to_num(ilosc2));
        ZapiszBank(player_id)
    }
    else if(str_to_num(ilosc2) > g_iZapisaneOrdery[id])
    {
        ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW]^x01 Nie masz tyle orderow");
    }
    
    else if(g_iZapisaneOrdery[id] >= str_to_num(ilosc2) <= 0)
    {
        ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW]^x01 Bledna wartosc");
    }
}

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych