Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Vote Only HS


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 BeMM

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:175
  • GG:
  • Lokalizacja:KrK
Offline

Napisano 03.04.2014 17:27

Witam, szukam działającego pluginu na Vote Only HS.

Testowałem już kilka wersji vote Hs, ale żadna nie działała.

Przy wyłaczonym pluginie Only HS głosowanie się pojawia, ale nawet po wygraniu głosowania only HS gra się normalnie, z kolei gdy plugin Only HS jest włączony głosowanie się nie pojawia.


  • +
  • -
  • 0

#2 karolg987

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:51
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:C: /
Offline

Napisano 03.04.2014 17:57

http://amxx.pl/topic...5-vote-only-hs/


  • +
  • -
  • 0

#3 k4x4z5

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:257
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:zDaleka
Offline

Napisano 03.04.2014 18:18

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>

#define MAX_PLAYERS 32

new bool:g_hs_mode
new display_hud
new bool:g_RestartAttempt[MAX_PLAYERS+1]
new g_fwid

public plugin_init() {
	register_plugin("HeadShot Mod", "1.1b", "ConnorMcLeod")
	register_dictionary("hs_only.txt")

	register_event("TextMsg", "eRestartAttempt", "a", "2=#Game_will_restart_in")
	register_event("ResetHUD", "eResetHUD", "be")

	register_concmd("amx_hs_mode", "switchCmd", ADMIN_KICK, "- <0|1> : Hs Only Mode = Disabled|Enabled")
	register_clcmd("clcmd_fullupdate", "fullupdateCmd")
	
	display_hud = register_cvar("amx_hs_display", "1")
}

public fullupdateCmd() {
	return PLUGIN_HANDLED_MAIN
}

public eRestartAttempt() {
	new players[MAX_PLAYERS], num
	get_players(players, num, "a")
	for (new i; i < num; ++i)
		g_RestartAttempt[players[i]] = true
}

public eResetHUD(id) {
	if (g_RestartAttempt[id]) {
		g_RestartAttempt[id] = false
		return
	}
	event_player_spawn(id)
}

event_player_spawn(id) {
	if( g_hs_mode && get_pcvar_num(display_hud) )
		display_status(id)
}

public switchCmd(id, level, cid) {
	if(!cmd_access(id, level, cid, 2))
		return PLUGIN_HANDLED

	new arg[2]
	read_argv(1, arg, 1)

	new temp = str_to_num(arg)
	
	switch(temp) {
		case 0: {
			if(!g_hs_mode) {
				client_print(id, print_console, "Hs Only Mod already Disabled")
			}
			else {
				unregister_forward(FM_TraceLine, g_fwid, 1)
				g_hs_mode = false
				client_print(id, print_console, "Hs Only Mod Disabled")
			}
		}
		case 1: {
			if(g_hs_mode) {
				client_print(id, print_console, "Hs Only Mod already Enabled")
			}
			else {
				g_fwid = register_forward(FM_TraceLine, "forward_traceline", 1)
				g_hs_mode = true
				client_print(id, print_console, "Hs Only Mod Enabled")
				display_status()
			}
		}
		default: {
			client_print(id, print_console, "amx_hs_mode <0|1> : Hs Only Mode = Disabled|Enabled")
		}
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}

public forward_traceline(Float:v1[3], Float:v2[3], noMonsters, pentToSkip)
{
	if(!is_user_alive(pentToSkip))
		return FMRES_IGNORED

	static entity2 ; entity2 = get_tr(TR_pHit)
	if(!is_user_alive(entity2))
		return FMRES_IGNORED

	if(pentToSkip == entity2)
		return FMRES_IGNORED

	if(get_tr(TR_iHitgroup) != 1) {
		set_tr(TR_flFraction,1.0)
		return FMRES_SUPERCEDE
	}
	return FMRES_IGNORED
}

display_status(id=0){
	switch( get_pcvar_num(display_hud) )
	{
		case 1: {
			set_hudmessage(255, 10, 0, 0.05, 0.60, 2, 0.1, 6.0, 0.1, 0.15, -1)
			show_hudmessage(id, "%L", id ? id : LANG_PLAYER, "HS_MODE_ON")
		}
		case 2:client_print(id, print_chat, "%L", id ? id : LANG_PLAYER, "HS_MODE_ON")
	}
}

Sprawdz


  • +
  • -
  • 0

#4 BeMM

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:175
  • GG:
  • Lokalizacja:KrK
Offline

Napisano 03.04.2014 19:02

To mi nie działało.

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>

#define MAX_PLAYERS 32

new bool:g_hs_mode
new display_hud
new bool:g_RestartAttempt[MAX_PLAYERS+1]
new g_fwid

public plugin_init() {
	register_plugin("HeadShot Mod", "1.1b", "ConnorMcLeod")
	register_dictionary("hs_only.txt")

	register_event("TextMsg", "eRestartAttempt", "a", "2=#Game_will_restart_in")
	register_event("ResetHUD", "eResetHUD", "be")

	register_concmd("amx_hs_mode", "switchCmd", ADMIN_KICK, "- <0|1> : Hs Only Mode = Disabled|Enabled")
	register_clcmd("clcmd_fullupdate", "fullupdateCmd")
	
	display_hud = register_cvar("amx_hs_display", "1")
}

public fullupdateCmd() {
	return PLUGIN_HANDLED_MAIN
}

public eRestartAttempt() {
	new players[MAX_PLAYERS], num
	get_players(players, num, "a")
	for (new i; i < num; ++i)
		g_RestartAttempt[players[i]] = true
}

public eResetHUD(id) {
	if (g_RestartAttempt[id]) {
		g_RestartAttempt[id] = false
		return
	}
	event_player_spawn(id)
}

event_player_spawn(id) {
	if( g_hs_mode && get_pcvar_num(display_hud) )
		display_status(id)
}

public switchCmd(id, level, cid) {
	if(!cmd_access(id, level, cid, 2))
		return PLUGIN_HANDLED

	new arg[2]
	read_argv(1, arg, 1)

	new temp = str_to_num(arg)
	
	switch(temp) {
		case 0: {
			if(!g_hs_mode) {
				client_print(id, print_console, "Hs Only Mod already Disabled")
			}
			else {
				unregister_forward(FM_TraceLine, g_fwid, 1)
				g_hs_mode = false
				client_print(id, print_console, "Hs Only Mod Disabled")
			}
		}
		case 1: {
			if(g_hs_mode) {
				client_print(id, print_console, "Hs Only Mod already Enabled")
			}
			else {
				g_fwid = register_forward(FM_TraceLine, "forward_traceline", 1)
				g_hs_mode = true
				client_print(id, print_console, "Hs Only Mod Enabled")
				display_status()
			}
		}
		default: {
			client_print(id, print_console, "amx_hs_mode <0|1> : Hs Only Mode = Disabled|Enabled")
		}
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}

public forward_traceline(Float:v1[3], Float:v2[3], noMonsters, pentToSkip)
{
	if(!is_user_alive(pentToSkip))
		return FMRES_IGNORED

	static entity2 ; entity2 = get_tr(TR_pHit)
	if(!is_user_alive(entity2))
		return FMRES_IGNORED

	if(pentToSkip == entity2)
		return FMRES_IGNORED

	if(get_tr(TR_iHitgroup) != 1) {
		set_tr(TR_flFraction,1.0)
		return FMRES_SUPERCEDE
	}
	return FMRES_IGNORED
}

display_status(id=0){
	switch( get_pcvar_num(display_hud) )
	{
		case 1: {
			set_hudmessage(255, 10, 0, 0.05, 0.60, 2, 0.1, 6.0, 0.1, 0.15, -1)
			show_hudmessage(id, "%L", id ? id : LANG_PLAYER, "HS_MODE_ON")
		}
		case 2:client_print(id, print_chat, "%L", id ? id : LANG_PLAYER, "HS_MODE_ON")
	}
}

Sprawdz

 

Potrzeba do tego jakiegoś innego pluginu czy tylko to na serwer wrzucić?


  • +
  • -
  • 0

#5 karolg987

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:51
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:C: /
Offline

Napisano 03.04.2014 19:06

A próbowałeś wgrać wersje od DarkGL?

Tam jest pod tym linkiem również.


  • +
  • -
  • 0

#6 k4x4z5

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:257
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:zDaleka
Offline

Napisano 03.04.2014 19:12

muszisz znależć txt jeszcze do tego,ale dziala bo mam to na serwie.


  • +
  • -
  • 0

#7 BeMM

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:175
  • GG:
  • Lokalizacja:KrK
Offline

Napisano 03.04.2014 21:00

muszisz znależć txt jeszcze do tego,ale dziala bo mam to na serwie.

Gdy wgrałem ten plugin, to jak zwykły plugin Only HS, bo nie było vote.


  • +
  • -
  • 0

#8 k4x4z5

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:257
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:zDaleka
Offline

Napisano 04.04.2014 18:04

Vote zawsze mozna zrobic:D ale hs smiga


  • +
  • -
  • 0

#9 BeMM

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:175
  • GG:
  • Lokalizacja:KrK
Offline

Napisano 04.04.2014 22:00

Vote zawsze mozna zrobic:D ale hs smiga

HS to mi śmigał od początku,a mi cały czas o vote chodziło...

Czytaj ze zrozumieniem.


  • +
  • -
  • 0

#10 Scrappy

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:82
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Lubsko
Offline

Napisano 09.04.2014 21:54

Zobacz

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych