Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

19 Tag MisMatch'chów


Najlepsza odpowiedź Adiloveskan, 04.04.2014 19:49

public PokazWiadomosc(id)
{
set_hudmessage(0, 0, 255, 0.3, 0.75, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(0, CreateHudSyncObj, "[Forum - ********]^n[Przedmiot - %s]", przedmiot[id]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}


//new przedmiot[33][64] to ten new

Dziękuje za pomoc, rozwiązałem problem :>

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Adiloveskan

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:52
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Jamajka
Offline

Napisano 02.04.2014 21:36

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "PRZEDMIOTY" 
#define VERSION "1" 
#define AUTHOR "NoLiFeR" 	
new Array:perk[33]
new bool:maperka[33]
new bool:uzyl[33];
new bool:ioid, maxPlayers;
#define FORUM "[Cs-Party]"
#define DMG_HE (1<<24)
#define IsPlayer(%1) (1<=%1<=maxPlayers)


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); 
	register_clcmd("say /wzmocnij","jprdl");
	register_clcmd("say_team /wzmocnij","los");
	register_clcmd("say /wyjeb","wyjeb");
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "takeDamage", 0);
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
}
public uzyle(id)
{
uzyl[id] = false
}
public wyjeb(id){
perk[id] = false;
maperka[id] = false;
client_print(id,print_chat,"%s Wlasnie wyjebales Przedmiot", FORUM);
}
public jprdl(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED
else
if(uzyl[id] == true)
{
client_print(id,print_chat,"%s Od poprzedniego uzycia komendy nie uplynelo 5 minut!", FORUM);
return PLUGIN_HANDLED
}
else
if(maperka[id] == true)
{
client_print(id,print_chat,"%s Posiadasz juz Przedmiot ! Napisz /wyjeb aby sie go pozbyc", FORUM);
return PLUGIN_HANDLED
}
else
if(cs_get_user_money(id) < 10000)
{
client_print(id,print_chat,"%s Nie posiadasz wymaganych 10k !", FORUM);
return PLUGIN_HANDLED
}
else
{
uzyl[id] = true
set_task(300.0, "uzyle");
switch(random_num(1, 4))
	{
		case 1 :
		{ 
			client_print(id,print_chat,"Zaraz zostanie przyznany losowy przedmiot!");
			maperka[id] = true
			losowanie(id);
		}
		case 2:
		{ 
			client_print(id,print_chat,"Cos nie trafiles :>"); 
		}
		case 3:
		{ 
			client_print(id,print_chat,"ch*ja Dostaniesz");
		}
		case 4:
		{ 
			client_print(id,print_chat,"Nie wylosowales przedmiotu");
		}
			}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public losowanie(id)
{
switch(random_num(1, 10))
	{
		case 1 :
		{
		perk[id] = 1
		}
		case 2 :
		{
		perk[id] = 2
		}
		case 3 :
		{
		perk[id] = 3
		}
		case 4 :
		{
		perk[id] = 4
		}
		case 5 :
		{
		perk[id] = 5
		}
		case 6 :
		{
		perk[id] = 6
		}
		case 7 :
		{
		perk[id] = 7
		}
		case 8 :
		{
		perk[id] = 8
		}
		case 9 :
		{
		perk[id] = 9
		}
		case 10 :
		{
		perk[id] = 10
		}
	}
}
public takeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){
	if(((IsPlayer(idattacker) && is_user_connected(idattacker) && (ioid=idattacker)) ||
	(ioid=pev(idinflictor, pev_owner) && IsPlayer(ioid) && is_user_connected(ioid)))){
		if(damagebits & DMG_BULLET){
			if(perk[idattacker] == 1 || get_user_weapon(ioid)==CSW_M4A1){
				damage+=10.0;
			}
			if(perk[idattacker] == 2 || get_user_weapon(ioid)==CSW_AK47){
				damage+=10.0;
			}
			if(perk[idattacker] == 3 || get_user_weapon(ioid)==CSW_FAMAS){
				damage+=10.0;
			}
			if(perk[idattacker] == 4 || get_user_weapon(ioid)==CSW_GALIL){
				damage+=10.0;
			}
		}
	}
	
	SetHamParamFloat(4, damage);
	return HAM_HANDLED;
}
public SpawnedEventPre(id){
	if(perk[id] == 10){
		if(is_user_alive(id)){
		set_user_health(id, get_user_health(id) + 50);
		}
	}
}// Kod nie jest jeszcze cały, więc się nie przeraźcie, będe go kończył, ale nie moge ogarnąć 19 mismatchów...

Mógłby ktoś wyjaśnić ?


Użytkownik Adiloveskan edytował ten post 02.04.2014 21:37

  • +
  • -
  • 0

b_350_20_000000_560100_BD0000_F11715.png


#2 ^Grzyboo

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 246
Wszechwidzący

  • Postów:461
  • Imię:Grzyboo
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 02.04.2014 21:39

new Array:perk[33]
new bool:ioid

na

new perk[33]
new ioid

  • +
  • -
  • 1

#3 Adiloveskan

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:52
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Jamajka
Offline

Napisano 02.04.2014 21:42

Teraz zostały 2, w linii 134 i 135

public takeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){
	if(((IsPlayer(idattacker) && is_user_connected(idattacker) && (ioid=idattacker)) ||

// Te linie

Nadal tego nie ogarniam, Może ktoś wytłumaczyć, co powodują mismatche ?

 


Użytkownik Adiloveskan edytował ten post 02.04.2014 21:51

  • +
  • -
  • 0

b_350_20_000000_560100_BD0000_F11715.png


#4 Scorpion Flail

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:489
  • GG:
  • Steam:steam
Offline

Napisano 04.04.2014 13:41

Podmień te linie (na początku):

new perk[33]
new bool:maperka[33]
new bool:uzyl[33];
new ioid, maxPlayers;

Podejrzewam, że obecnie masz tam coś w stylu:

new bool:maxPlayers

  • +
  • -
  • 1

#5 Adiloveskan

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:52
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Jamajka
Offline

Napisano 04.04.2014 13:46

Teraz chciałem zrobić HUD z nazwą forum, przedmiotem i fragami, ale po zrobieniu, pojawia mi się wiadomość że 

006: Must be assigned to an array

@edit Pojawia się ten sam error gdy chce zmienić 

przedmiot[id] = "Ulepszone M4A1"

Użytkownik Adiloveskan edytował ten post 04.04.2014 13:48

  • +
  • -
  • 0

b_350_20_000000_560100_BD0000_F11715.png


#6 Adiloveskan

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:52
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Jamajka
Offline

Napisano 04.04.2014 19:49   Najlepsza odpowiedź

public PokazWiadomosc(id)
{
set_hudmessage(0, 0, 255, 0.3, 0.75, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(0, CreateHudSyncObj, "[Forum - ********]^n[Przedmiot - %s]", przedmiot[id]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}


//new przedmiot[33][64] to ten new

Dziękuje za pomoc, rozwiązałem problem :>


Użytkownik Adiloveskan edytował ten post 04.04.2014 20:03

  • +
  • -
  • 0

b_350_20_000000_560100_BD0000_F11715.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych