Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#21
Napisano 31.01.2015 06:37
Ale jak ustawić zeby
2perk byl od 50
3 perk od 150
I pisalo w hudzie przy perku
Perk2: Od 50lvl
Perk3: Od 150lvl
#22
Napisano 20.02.2015 16:47
Sory za odkop
Ale jak ustawić zeby
2perk byl od 50
3 perk od 150
I pisalo w hudzie przy perku
Perk2: Od 50lvl
Perk3: Od 150lvl
new level = cod_get_user_level(id)
if(level < 50 && lp == 1)
{
client_print(id, print_chat, "2 PERK dostepny jest od 50 lvl!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(level < 150 && lp == 2)
{
client_print(id, print_chat, "3 PERK dostepny jest od 150 lvl!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Co do hudu:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Perk2 : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[0][id]], cod_get_user_level(id) > 50 ? nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]] : "Perk2: Od 50lvl");
Na tej samej zasadzie zrób 3 perk.
Tylko nie wiem jak Ty masz edytowany silnik z tym 3 perkiem...
Użytkownik dredek edytował ten post 20.02.2015 16:53
#23
Napisano 04.04.2015 23:45
Mam problem z kompilacja silnika
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2013 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team QTM_CodMod2.sma(1097) : error 017: undefined symbol "cod_get_user_level" QTM_CodMod2.sma(1153) : error 017: undefined symbol "cod_get_user_level" QTM_CodMod2.sma(1154) : warning 217: loose indentation QTM_CodMod2.sma(1156) : error 003: declaration of a local variable must appear in a compound block QTM_CodMod2.sma(1156) : warning 217: loose indentation QTM_CodMod2.sma(1156) : error 017: undefined symbol "obroty" QTM_CodMod2.sma(1156) : warning 215: expression has no effect QTM_CodMod2.sma(1156) : error 001: expected token: ";", but found "]" QTM_CodMod2.sma(1156) : fatal error 107: too many error messages on one line Compilation aborted. 6 Errors. Done.
Ucinek jak dałem kod
public UstawPerk(id, perk, wartosc, pokaz_info, lp) { if(!ilosc_perkow) return PLUGIN_CONTINUE; new level = cod_get_user_level(id) if(level < 70 && lp == 1) static obroty[33]; if(obroty[id]++ >= 5) { obroty[id] = 0; UstawPerk(id, 0, 0, 0, lp); return PLUGIN_CONTINUE; }
A tutaj w hud
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Godzina : %s]^t^n^n^n^n^n^n^n[Forum: Cenzura]^n[Klasa : %s]^n[Exp : %0.1f%%]^n[Lv : %i/301]^n[Perk : %s]^n[Perk2 : %s]^n[Hp : %d]^n[KillStreak : x%d][Fragi : %i]", Time, nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[0][id]], cod_get_user_level(id) > 70 ? nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]] : "Min. 70lvl", hp, licznik_zabiccod[id], get_user_frags(id));
Użytkownik Cykles edytował ten post 04.04.2015 23:46
#24
Napisano 29.05.2016 18:03
Chcę dodać 2 perk na wybraną flagę i nie wychodzi, coś kombinowałem z tego co piszesz ale coś nie wychodzi
https://megawrzuta.p...dbf4d2869f.html
#25
Napisano 09.06.2016 16:23
Chcę dodać 2 perk na wybraną flagę i nie wychodzi, coś kombinowałem z tego co piszesz ale coś nie wychodzi
Napisz nowy temat i wyślij mi link na Pw to Ci to ogarnę
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych