Witam,
Przerobiłem troche plugin muve tak aby zamiast tekstu w hudzie odgrywał losowane dzwieki. Problem mam taki że, jak dojdzie do odegrania dzwieku to czasami odgrywa go normalnie, a w wiekszosci odgrywa kawałek jednego dzwieku i cały inny dzwiek. Nie mogę dojść do tego czym jest to spowodowane.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "Popedzacz mjuzik"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "dziurwa"
#define TASKID 78234
new bool:g_planting
new g_posiadacz
new bool:g_bombplanted=false
new gcvar_czasrundy
new Float:g_licznik
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("WeapPickup", "event_got_bomb", "be", "1=6")
register_event("BarTime", "event_bar_time", "be")
register_event("TextMsg", "event_bomb_drop", "bc", "2=#Game_bomb_drop")
register_event("TextMsg", "event_bomb_planted", "a", "2=#Bomb_Planted")
register_logevent("End", 2, "1=Round_End")
//register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0") // start rundy
register_logevent("event_new_round", 2, "1=Round_Start") //juz po freezetime
gcvar_czasrundy = get_cvar_pointer("mp_roundtime");
}
public event_bomb_planted(){
g_bombplanted=true
}
public event_new_round(){
g_bombplanted=false
set_task(1.0, "odliczanie", TASKID,_, _, "b");
g_licznik = get_gametime()+get_pcvar_float(gcvar_czasrundy)*60;
}
public event_got_bomb(id) {
g_posiadacz = id
}
public event_bar_time(id) {
if (id == g_posiadacz) {
g_planting = bool:read_data(1)
}
}
public event_bomb_drop() {
g_planting = false
g_posiadacz = 0
}
public End(){
remove_task(TASKID);
}
public odliczanie()
{
new g_czas = floatround(g_licznik - get_gametime(), floatround_floor);
if(g_czas==50 && g_posiadacz>0 && !g_planting && !g_bombplanted){
new rand = random_num(0,8)
client_cmd(0,"stopsound")
switch(rand)
{
case 0: client_cmd(0,"spk misc/popedzacz/1")
case 1: client_cmd(0,"spk misc/popedzacz/2")
case 2: client_cmd(0,"spk misc/popedzacz/3")
case 3: client_cmd(0,"spk misc/popedzacz/4")
case 4: client_cmd(0,"spk misc/popedzacz/5")
case 5: client_cmd(0,"spk misc/popedzacz/6")
case 6: client_cmd(0,"spk misc/popedzacz/7")
case 7: client_cmd(0,"spk misc/popedzacz/8")
case 8: client_cmd(0,"spk misc/popedzacz/9")
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/popedzacz/1.wav")
precache_sound("misc/popedzacz/2.wav")
precache_sound("misc/popedzacz/3.wav")
precache_sound("misc/popedzacz/4.wav")
precache_sound("misc/popedzacz/5.wav")
precache_sound("misc/popedzacz/6.wav")
precache_sound("misc/popedzacz/7.wav")
precache_sound("misc/popedzacz/8.wav")
precache_sound("misc/popedzacz/9.wav")
return PLUGIN_CONTINUE
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Użytkownik gmg edytował ten post 02.04.2014 16:32


Dodatki SourceMod












