Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Promblem z przerobieniem pluginu muve/popedzacz


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 gmg

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:4
Offline

Napisano 02.04.2014 16:12

Witam,

 

Przerobiłem troche plugin muve tak aby zamiast tekstu w hudzie odgrywał losowane dzwieki. Problem mam taki że, jak dojdzie do odegrania dzwieku to czasami odgrywa go normalnie, a w wiekszosci odgrywa kawałek jednego dzwieku i cały inny dzwiek. Nie mogę dojść do tego czym jest to spowodowane.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Popedzacz mjuzik"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "dziurwa"

#define TASKID 78234
new bool:g_planting
new g_posiadacz
new bool:g_bombplanted=false
new gcvar_czasrundy
new Float:g_licznik


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_event("WeapPickup", "event_got_bomb", "be", "1=6")
	register_event("BarTime", "event_bar_time", "be")
	register_event("TextMsg", "event_bomb_drop", "bc", "2=#Game_bomb_drop")
	register_event("TextMsg", "event_bomb_planted", "a", "2=#Bomb_Planted")
	register_logevent("End", 2, "1=Round_End")
	//register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0") // start rundy
	register_logevent("event_new_round", 2, "1=Round_Start") //juz po freezetime
	gcvar_czasrundy = get_cvar_pointer("mp_roundtime");
	
}
public event_bomb_planted(){
	g_bombplanted=true 
}
public event_new_round(){
	g_bombplanted=false
	set_task(1.0, "odliczanie", TASKID,_, _, "b");
	g_licznik = get_gametime()+get_pcvar_float(gcvar_czasrundy)*60;
}
public event_got_bomb(id) {
	g_posiadacz = id
}
public event_bar_time(id) {
	if (id == g_posiadacz) {
		g_planting = bool:read_data(1)
	}
}
public event_bomb_drop() {
	g_planting = false
	g_posiadacz = 0
}
public End(){
	remove_task(TASKID);
}
public odliczanie()
{
	new g_czas =  floatround(g_licznik - get_gametime(), floatround_floor);
	if(g_czas==50 && g_posiadacz>0 && !g_planting && !g_bombplanted){
		  new rand = random_num(0,8)

 client_cmd(0,"stopsound")
 switch(rand)
  {
    case 0: client_cmd(0,"spk misc/popedzacz/1")
    case 1: client_cmd(0,"spk misc/popedzacz/2")
    case 2: client_cmd(0,"spk misc/popedzacz/3")
    case 3: client_cmd(0,"spk misc/popedzacz/4")
	case 4: client_cmd(0,"spk misc/popedzacz/5")
	case 5: client_cmd(0,"spk misc/popedzacz/6")
	case 6: client_cmd(0,"spk misc/popedzacz/7")
	case 7: client_cmd(0,"spk misc/popedzacz/8")
	case 8: client_cmd(0,"spk misc/popedzacz/9")

  }
}
return PLUGIN_CONTINUE
 }
public plugin_precache() 
{
  precache_sound("misc/popedzacz/1.wav")
  precache_sound("misc/popedzacz/2.wav")
  precache_sound("misc/popedzacz/3.wav")
  precache_sound("misc/popedzacz/4.wav")
  precache_sound("misc/popedzacz/5.wav")
  precache_sound("misc/popedzacz/6.wav")
  precache_sound("misc/popedzacz/7.wav")
  precache_sound("misc/popedzacz/8.wav")
  precache_sound("misc/popedzacz/9.wav")

return PLUGIN_CONTINUE
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

 


Użytkownik gmg edytował ten post 02.04.2014 16:32

  • +
  • -
  • 0

#2 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Power User

Reputacja: 131
Zaawansowany

  • Postów:1300
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Wadowice
Offline

Napisano 09.04.2014 09:40

Jeżeli funkcja odliczanie() jest sprawdzana co sekundę a w publicu przed otworzeniem dźwięku masz client_cmd(0,"stopsound") to czemu się dziwisz że Ci niektóre dźwięki w połowie się kończą.


  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych