Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pokazywanie JEDNEGO gracza na radarze


Najlepsza odpowiedź zasalata, 31.03.2014 20:38

zrobione

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 zasalata

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:36
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 31.03.2014 19:38

Siemka,

 

Potrzebuje zrobic kod lub przerobić obecny w taki sposób, aby na radarze pokazywał się tylko jeden gracz (id = rand). Pokazywanie wszystkich wygląda tak:

public radar_scan(id)
{
    new PlayerCoords[3];
                
    for (new id=1; id<=32; id++)
    {
        if((!is_user_alive(id))||(!ma_klase[id])) continue;
                        
        for (new i=1;i<=32;i++)
        {       
            if(!is_user_alive(i) || get_user_team(i) == get_user_team(id)) continue;
            
            get_user_origin(i, PlayerCoords)
                                
            message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageAdd, {0,0,0}, id)
            write_byte(id)
            write_byte(i)           
            write_coord(PlayerCoords[0])
            write_coord(PlayerCoords[1])
            write_coord(PlayerCoords[2])
            message_end()
                                
            message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageDel, {0,0,0}, id)
            write_byte(i)
            message_end()
        }
    }
}

i tutaj pokazywanie są wszyscy wrogowie. Próbowałem to zmienic na kilkadziesiąt sposóbów, jednak zawsze serwer crash.

 

Będę wdzięczny za wszelką pomoc, nie musi być to gotowa funkcja, wystarczą wskazówki naprowadzające.

 

Z góry dzięki :)


  • +
  • -
  • 0

#2 zasalata

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:36
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 31.03.2014 20:38   Najlepsza odpowiedź

zrobione


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych