Przeczytałem w necie chyba wszystkie możliwe tematy dotyczące błędy reliable chanel overflowed i wszędzie ludzie piszą iż jest to wina wysyłania do graczy zbyt wielu wiadomości, aczkolwiek gdy na serwerze wyłączę praktycznie wszystkie możliwe pluginy, to błąd ten dalej występuje.
No i teraz mam kilka pytań:
- Czy ten błąd może być uwarunkowany hostingiem? To znaczy, że na jednym hostingu przy takiej samej konfiguracji serwera ten błąd będzie występował, a na innym hostingu już nie?
- Czy błąd ten może być powiązany z zbyt dużymi prędkościami z jakimi się gracze poruszają? Problem ten występuje na serwerze DeathRun i nierzadko ludzie tam popierniczają z prędkościami grubo przekraczającymi 1000 unit/sec
- Czy wersja binarek ma wpływ na występowanie tego błędu?
- Czy pluginy bunnyhop ( trzymając spację cały czas skaczemy ), stuck ( sprawdza czy dwaj gracze się w sobie nie zablokowali ), semiclip ( przenikanie się graczy ) albo hud_customizer ( skonfigurowany tak, że wyłącza graczowi wszystko na hud poza amunicją i celownikiem ) mogą powodować ten błąd? Gdy je wyłączyłem, to błąd dalej występował, ale może jeszcze jakiś inny plugin to powoduje.
- Czy są jakieś nieoptymalne ustawienia serwera ( rate, interp itp. ) które mogły by ten błąd nasilać? Lub czy gracze mogą mieć ustawione te wartości w jakiś nieoptymalny sposób i dlatego ten błąd występuje?
- Czy jakiekolwiek ustawienia serwera mogą mieć wpływ na częstotliwości występowania tego błędu?
Przykładowy wycinek z konsoli
Lista pluginów
Użytkownik SeeK edytował ten post 31.03.2014 14:48